Inhoud blog
  • Basic en Naturel
  • 5 mode-tipzz
  • Welkom op de blog!
  • Proficiat!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Beautyzz
    Alles over Fashion
    30-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Basic en Naturel
    Heyy allemaal!
    Leuk dat jullie er weer zijn! 

    Vandaag geven we jullie tips/info om er perfect uit te zien!
    Britt heeft ook een paar vragen binnen gekregen die ze op het einde zal beantwoorden!
    Veel leesplezier ;)

    1) Skiney: een jeans is mooi, een skiney is mooiER! Je kijkt er groter door en het zit echt héél comfortabel!
    2) Shirtje? Een (iets te groot) shirtje steek je het best in je broek. Het is best cool!
    3) Op het shirtje dat je net in je skiney stak, draag je best een Jeans-hemd. Open, met de mouwen halverwege de armen. Hoe stoer is dat?
    4) Schoenen! Een goed merk voor schoenen is Vans (Off The Wall)! Ze zitten super en zijn héél mooi! Als je voor wat meer sportachtige schoenen wilt gaan, zijn Nike's echt goed! Maar Kalenji is ook een aanrader! Het belangrijkste is dat ze goed zitten! Wat nu in de mode is? Schoenen met zo'n extra dikke zool! Als je deze aanhebt, loop je op wolkjes!
    5) Lipbalsem: Geen felrode lippenstift maar lipbalsem! Het verzorgt je lippen en is mooi naturel ! Een goed merk is bv. Eos of Baby Lips!
    6) Staart! Een ellenlange vlecht? Nee liever een doodgewone staart, eentje dat redelijk hoog staat; altijd leuk!

    We hopen dat je wat aan deze tips hebt! Onthoud gewoon: Basic en Naturel blijven het mooiste!

    Britt kreeg ook 3vragen binnen, die gaat ze nu beantwoorden!
    1. Welke bikini's zijn er mooi? Ik heb totaal geen idee welke ik moet kopen!
    Antwoord: Het is natuurlijk jouw eigen keuze welke je mooi vind, persoonlijk vind ik bikini's met de Amerikaans vlag erop héél mooi! Maar ook een basic bikini in de kleur zalmrose vind ik best mooi!
    2. Een mooie rugzak gezocht! Naar school is zo saai... en ook helemaal niet mooi! Zo'n rugzak staat echt niet op een kleedje! Waar koop je mooie rugzakken?
    ANtwoord: Om op een kleedje te dragen vind ik (persoonlijk) een schoudertas héél mooi. Als je met een jeans of short gaat zijn die rugzakken van Dakine wel leuk. Soms zijn ze wel wat klein ;)
    3. Ik mag nog geen make-up van mijn ouders en ben al 13! Is dit erg?
    Antwoord: Dit is DOOD normaal meid! Maar langs de andere kant hebben ze gelijk! Naturel is en blijft het mooist, als je dat op zo een jonge leeftijd al gaat gebruiken, denken mensen dat je jezelf lelijk vind, en dat is toch niet zo?

    Danku voor het lezen!
    Blijf delen aub!
    Neem ook eens een kijkje op  www.mylifestyleforever.simplesite.com !
    X L&B

    30-04-2015 om 23:16 geschreven door BeautyBritt  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 27/04-03/05 2015
  • 23/02-01/03 2015

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs