Inhoud blog
  • Z- Palette
  • Vers van de pers
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Beauty and more
    Leuke tips voor iedereen
    17-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Z- Palette
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben deze week op zoek gegaan naar manieren om mijn make-up te ordenen.
    Jullie kennen het waarschijnlijk allemaal; 10 000 potjes in jullie badkamer !
    Hier is al een tric voor als jullie veel losse oogschaduwkleurtjes hebben.
    De Z-palette !
    Deze is al heel bekend in Amerika, hopelijk ook binnenkort in België !
    Ik ben op zoek gegaan waar je dit leuke hebbeding kan vinden, voorlopig is dit op twee websites !
    www.boozyshop.nl
    www.enchanta.com

    Wat is de bedoeling?
    Jouw losse oogschaduwkleurtjes haal je uit het doosje. Dit doe je met behulp van een mesje. Zo houd je enkel het rondje oogschaduw over met aan de achterkant (meestal) een magneet.
    Deze hang je in de magnetische doos, de Z-palette !
    Zo heb je voortaan alle kleurtjes in één leuke doos te samen, net als alle make-up-artiesten !
    Krijg je de oogschaduw moeilijk los uit de verpakking, zoek dan eens op youtube naar trics voor het los te krijgen: Depot Eyeshadow.

    Zodra mijn palette is toegekomen zal ik jullie foto's posten !

    XOXO Tini

    17-12-2013 om 21:48 geschreven door Tini  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vers van de pers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Lieve fashionista's,

    ik ben zelf dagelijks op zoek naar leuke beautytips op het internet.
    Ik heb er al veel bruikbare gevonden !
    Graag zou ik deze met jullie delen, misschien hebben jullie er wel iets aan !
    Indien jullie ook nog leuke beautytrics hebben, aarzel dan niet om die te delen met mij, dan post ik ze op deze blog !  

    XOXO
    Tini

    17-12-2013 om 20:46 geschreven door Tini  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 16/12-22/12 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs