Inhoud blog
  • nieuwe blog!
  • problemen met blog
  • Spa secrets collectie van kruidvat
  • highliters van JDWGlow cosmetics
  • opgemaakte producten april & mei
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nieuwsmedia
    www.bloggen.be/nieuwsm
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    trainermarnix
    www.bloggen.be/trainer
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    adel
    www.bloggen.be/adel
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nabor
    www.bloggen.be/nabor
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nabor
    www.bloggen.be/nabor
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    myidol
    www.bloggen.be/myidol
    Uittesten van verschillende beautyproducten en shoplogs
    Shoplogs, beautybabbels, resultaten van producten enz enz
    01-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sweet van Lolita Lempicka

    Hallo allemaal,

    Weer een nieuwe favoriet! Voor de zomer ging ik op zoek naar een fris en zoet parfum dat aanwezig is maar toch niet overheerst. Met die beschrijving ging ik naar de Ici Paris XL in de buurt.

    Ik kreeg enkele nieuwe zomergeuren voorgezet en heb (heel) lang getwijfeld tussen deze van Lolita Lempicka en Si van Armani. Beide geuren voldeden volledig aan mijn verwachtingen, fris, zoet, aanwezig maar niet overheersend. Wintergeuren mogen wat mij betreft wat 'zwaarder' zijn maar in de zomer hou ik het liever fris en luchtig.

    Deze nieuwste van de Lolita collectie is dan ook meteen gebombardeerd tot mijn favoriet van het moment (samen met de Insolence van guerlain). Ik heb de klassieke van Lolita ook in mijn collectie en ook deze is echt een zalige geur!

    De geur Sweet doet me een beetje denken aan de 'La vie est belle' van L'ancome. De reden hiervan is dat beide parfums noten van Iris bevatten. I loooove parfums met iris!

    Verder bevat de Sweet noten van zoete kers, cacao akkoorden van musk en houterige noten van cashmeran. De geur wordt beschreven als deze van de verboden vrucht, dit in samenspel met het flesje dat eruit ziet als een appeltje doet dit geheel me een beetje denken aan het sprookje van Sneeuwwitje.  

    Lekker mierzoete parfum die me echt meteen aan de zomer doet denken!

    Tot de volgende keer,

    liefs

    Sofie

    xoxo



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Rondvraag / Poll
    waar willen jullie een review over?
    skincare algemeen
    reinigers
    toners
    maskers
    serums
    dag/nachtcrème
    make-up algemeen
    mascara
    oogschaduw
    foundation
    primers
    lippenproductjes
    valse wimpers
    highliters / concealers
    andere
    Bekijk resultaat


    Over mijzelf
    Ik ben Sofie, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Beautytester.
    Ik ben een vrouw en woon in Scherpenheuvel-Zichem (België) en mijn beroep is ambtenaar.
    Ik ben geboren op 31/01/1990 en ben nu dus 34 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Beauty, mode, lifestyle.
    Hallo allemaal en welkom op mijn blog, Schrijf zeker iets in mijn gastenboek en vergeet niet mijn blog te beoordelen
    Archief per week
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs