Inhoud blog
  • nieuwe blog!
  • problemen met blog
  • Spa secrets collectie van kruidvat
  • highliters van JDWGlow cosmetics
  • opgemaakte producten april & mei
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jojo91
    www.bloggen.be/jojo91
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    koureurken
    www.bloggen.be/koureur
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    animaties
    www.bloggen.be/animati
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    animaties
    www.bloggen.be/animati
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    thrillers
    www.bloggen.be/thrille
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    klukowski
    www.bloggen.be/klukows
    Uittesten van verschillende beautyproducten en shoplogs
    Shoplogs, beautybabbels, resultaten van producten enz enz
    04-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Queen Helene's Mud Pack Masque

    Hallo allemaal,

    Ik heb vandaag het moddermasker van queen Helene getest en goed bevonden.
    Ik gebruikte het nadat ik mijn gezicht eerst gereinigd had met mijn producten van clinique (zie eerdere blog). Ik gebruikte deze keer ook nog een scrub zodat het masker nog beter zou kunnen inwerken.

    Nadat ik mijn huid gereinigd en geëxfolierd had, bracht ik het moddermasker met mijn maskerborstel aan op mijn droge huid. Ik bracht het royaal aan op mijn hele gezicht maar vermeed wel de huid rondom mijn ogen. Het masker ruikt opvallend naar de blauwe 'klassieke' nivea pot die eenieder van ons kent. Aangename geur dus. Het masker heeft een diepbeige-bruinachtige kleur, het is net alsof je heel erg caky foundation aanbrengt :-P. Het masker brengt met de maskerborstel goed aan.




    Nadat ik het maskertje op had moest het ongeveer 15 minuten intrekken of totdat het droog was. De bruinachtige kleur werd dan wit. Je voelt het masker effectief 'hard' worden op je gezicht, je kan het nog amper bewegen op het einde :-D.



    Daarna was ik het masker met lauwwarm water en een washandje van mijn gezicht. Dit is, zoals bij elk masker dat opdroogt op je gezicht, een karwei dat de nodige tijd vergt, nat washandje over je gezicht, uitspoelen, nat washandje opnieuw over je gezicht, opnieuw uitspoelen enz enz tot je elke zone van je gezicht gehad hebt en het masker volledig weg is. Daarna ga ik voor alle zekerheid nog even met mijn toner over mijn huid en breng ik mijn dagcrème aan.

    Het masker is gemaakt van Engelse klei genaamd Kaolin, het is gekend voor zijn effectieve reiniging van de poriën en zou deze ook doen krimpen. Bovendien zou het fijne lijntjes en rimpeltjes verzachten. Het masker is geschikt voor elk huidtype en dat is wat het zo speciaal maakt, zowel iemand met droge huid als een gemengde huid kan dit masker gebruiken. Het is een fijn masker en ik zal dit zeker op regelmatige basis gebruiken. Mijn huid ziet er na gebruik veel frisser uit, de vale en doffe kleur is weg.

    foto voor

    foto na het masker


    Ik heb het masker gekocht op de site van Boozyshop, bij gebrek aan het munt julip masker van hetzelfde merk. Het is een pot met 340g waar je dus echt een heeeeeeele tijd mee toekomt! Prijs - kwaliteit echt een toppertje!
    Wel goed opletten dat je de pot goed sluit want anders droogt het masker uit en is het voor de vuilbak!

    Hopelijk hebben jullie er iets aan gehad en tot de volgende keer

    Liefs
    Sofie
    xoxo



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Rondvraag / Poll
    waar willen jullie een review over?
    skincare algemeen
    reinigers
    toners
    maskers
    serums
    dag/nachtcrème
    make-up algemeen
    mascara
    oogschaduw
    foundation
    primers
    lippenproductjes
    valse wimpers
    highliters / concealers
    andere
    Bekijk resultaat


    Over mijzelf
    Ik ben Sofie, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Beautytester.
    Ik ben een vrouw en woon in Scherpenheuvel-Zichem (België) en mijn beroep is ambtenaar.
    Ik ben geboren op 31/01/1990 en ben nu dus 34 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Beauty, mode, lifestyle.
    Hallo allemaal en welkom op mijn blog, Schrijf zeker iets in mijn gastenboek en vergeet niet mijn blog te beoordelen
    Archief per week
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs