Inhoud blog
  • nieuwe blog!
  • problemen met blog
  • Spa secrets collectie van kruidvat
  • highliters van JDWGlow cosmetics
  • opgemaakte producten april & mei
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    chihuahualiefhebber
    www.bloggen.be/chihuah
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nieuwsmedia
    www.bloggen.be/nieuwsm
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    leon10
    www.bloggen.be/leon10
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    achturencultuur
    www.bloggen.be/achture
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    moonya
    www.bloggen.be/moonya
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    lucky007
    www.bloggen.be/lucky00
    Uittesten van verschillende beautyproducten en shoplogs
    Shoplogs, beautybabbels, resultaten van producten enz enz
    16-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Only You Lipgloss

    Hallo allemaal,


    Ik heb deze keer 2 lipglossjes getest van het merk Only You, te koop bij Ici Paris XL. Ik heb ze gekocht in de kleuren 'Bubble Gum' en 'Juicy' .

    Bubble gum is een zacht roze kleur die een beetje aan de Barbie achtige variant doet denken. Juicy, kocht ik omdat ik het echt een unieke kleur vind, het is een dieprode kleur met een goudachtige schijn en een glittertje! Geen klassiek glosskleurtje dus. De textuur van de glosjes is nogal gel-achtig. Het is een dikke gel/siliconen achtige structuur met een mooie glans. Wanneer ik de swatches aanbreng op mijn arm lijken de glosjes mooi gepigmenteerd, zoals bij de meeste 'klassieke' lipglossen verdwijnt een deel van dit pigment wanneer je ze aanbrengt op de lippen. Ik persoonlijk vind zowat elke lipgloss iet of wat plakkerig, oké, ik geef toe de ene al wat plakkeriger dan de andere. Deze glosjes zitten daar ergens tussen, op mijn vingers voelen ze vrij plakkerig, eens aangebracht op de lippen voelen ze zacht!, comfortabel en niet meer zo plakkerig aan. Ik ben echt fan van het draagcomfort van deze gloss, het lijkt wel of hij mijn lippen verzorgt!

    Ik ben niet zo'n fan van de verpakking en van de manier waarop je de gloss moet aanbrengen op je lippen, als je de gloss aanbrengt met het 'tuitje' van de verpakking word het al snel een knoeiboel, je kan niet precies genoeg aanbrengen + de hele tuit van je gloss hangt ook nog eens vol waardoor het al snel onhygiënisch word. Ik prefereer dus het gebruik van mijn vingers voor het aanbrengen van gloss uit zulke verpakkingen. De verpakking bevat 10 ml.

    Eens aangebracht vind ik het pigment nog wel meevallen, de roze geeft een mooie subtiele roze glans (veel glans!) De rode met gouden glitters kleurt je lippen ook mooi rood met een subtiele gouden glitter, erg mooi als je je eigen lipkleur intenser wil maken of je bij een natuurlijke make up look je lippen op een subtiele manier in de verf wil zetten zonder dat het 'erover' is.

    Ik ben zeker fan voor deze gloss en vind ze prijs-kwaliteit zeker de moeite! Jammer van de 'cheapy' verpakking


    Tot de volgende keer

    liefs

    Sofie

    xoxo


    16-05-2015 om 19:34 geschreven door Beautytester  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:blog, makeup, lippen, lipgloss, instagram, care, beauty,


    Rondvraag / Poll
    waar willen jullie een review over?
    skincare algemeen
    reinigers
    toners
    maskers
    serums
    dag/nachtcrème
    make-up algemeen
    mascara
    oogschaduw
    foundation
    primers
    lippenproductjes
    valse wimpers
    highliters / concealers
    andere
    Bekijk resultaat


    Over mijzelf
    Ik ben Sofie, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Beautytester.
    Ik ben een vrouw en woon in Scherpenheuvel-Zichem (België) en mijn beroep is ambtenaar.
    Ik ben geboren op 31/01/1990 en ben nu dus 34 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Beauty, mode, lifestyle.
    Hallo allemaal en welkom op mijn blog, Schrijf zeker iets in mijn gastenboek en vergeet niet mijn blog te beoordelen
    Archief per week
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs