Inhoud blog
  • betaalbaar juweel
  • the body shop : deodorising foot&leg gel : lemongrass
  • garnier: pure active intensive: scrub om mee-eters te verwijderen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    beautystar
    een beaut blog
    02-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.betaalbaar juweel

    als we aan betaalbare juwelen denken , denken we natuurlijk aan :  clairs , six , bijoux Brigitte , juwelen uit de:  primark , H&M , forever 21 , C&A , ...

    maar ik wil jullie kennis laten maken met : " beautful-bijoux" deze website verkoopt zeer betaalbare kettingen , armbanden , horloges , ringen , oorbellen , oorknopjes ,

    maar ook beanies , telefoon hoesjes , sjaals , zonnebrillen , fashion  en zelfs plaktattoos . aan een zeer betaalbare prijs .

    ik was lang opzoek naar juwelen die mooi , elegant en vooral betaalbaar waren en ik heb die op deze site gevonden !!!

    ik hoop dat jullie hier ook juwelen zullie vinden dat bij jullie passen !!!

    02-05-2015 om 19:45 geschreven door beautystar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.the body shop : deodorising foot&leg gel : lemongrass
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    deze massage gel voor voeten en benen maakt uw voeten en benen helemaal zacht en relaxt .

    deze gel van the body shop is geschikt voor alle huid types  en ruikt heerlijk naar lemongrass  .

    de gel moet masserend op de voeten en/of benen worden gesmeerd .

    een flesje van 60ml kost rond de 2,50 EUR

    ik vind het zeker een aanrader

    02-05-2015 om 18:44 geschreven door beautystar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.garnier: pure active intensive: scrub om mee-eters te verwijderen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    dit is een scrub om mee-eters , puistjes en littekentjes te verwijderen . het is een scrub met een schuimachtige consistentie.

    het werkt zeer goed ik ben heel tevreden met dit product . het verwijdert zeer goed mee-eters , voor de puistjes en de littekentjes vind ik het iets minder .

    de fles geraakt ook niet vlug op dus een zeer goede aankoop.

    het enige waarbij  je moet opletten is dat je niet te hard moet wrijven  want er zitten harde 'scrub' stukjes in dat de huid wel een zouden kunnen irriteren .

    de prijs van een fles van 150ml licht rond de 8,95 . hij is verkrijgbaar in vele winkels , ook supermarkten zoals o.a. delaize hebben dit product in hun rekken staan .

    ik vind dit zeker een aanrader voor mensen die een mee-eters probleem hebben voor diegenen die meer een probleem hebben met puistjes raad ik aan een ander produt te gebruiken .


    02-05-2015 om 18:25 geschreven door beautystar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 27/04-03/05 2015

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs