BeautyCallsYou
Foto

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 

Inhoud blog
  • Lang geleden
  • Nivea Visage Young
  • Vet Haar
  • Poll
  • Zwembad

    Zoeken in blog


    Categorieën
  • Body (1)
  • Boyztalk (1)
  • Clothing (5)
  • Face of the day (3)
  • Fun Stuff (8)
  • Haar (4)
  • Make-up (4)
  • Nieuw (2)
  • NightLife (2)
  • Poll (2)
  • Producten (5)



  • Everyone Is Beautyful
    http://beautycallsyou.webs.com
    07-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom
    Dag lieve bezoekertjes,
    Ik ga jullie om te beginnen wat over mijzelf vertellen.

    Ik ben Delphine, ik ben 16 jaar (16/10/1992).
    Ik woon in Oudenaarde (Oost-Vlaanderen) samen met mijn ouders,broer en hond.
    Ik heb een vriend, Michiel (19,Lokeren).
    In mijn vrije tijd hou ik mij bezig met make-up en kapsels uitproberen, ik ga mijn tante helpen in het kapsalon of ik ga babysitten.

    Willen jullie mijn website bezoeken?
    http://beautycallsyou.webs.com

    Willen jullie contact met mij opnemen?
    beautycallsyou@live.be




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    04-10-2009
    Oudenaarde
    Ik woon ook in oudenaarde. ;p kheb je ng nooit gezien. x http://www.bloggen.be/voteforfasion/

    04-10-2009, 15:24 geschreven door Lies


    Rondvraag / Poll
    Meisjes: Dragen jullie dagelijks make-up?
    Ja,ik kom niet buiten zonder mijn laagje make-up.
    Ik draag make-up bij gelegenheden.
    Ik draag nooit make-up.
    Bekijk resultaat


    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 14/09-20/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs