BeautyCallsYou
Foto

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 

Inhoud blog
  • Lang geleden
  • Nivea Visage Young
  • Vet Haar
  • Poll
  • Zwembad

    Zoeken in blog


    Categorieën
  • Body (1)
  • Boyztalk (1)
  • Clothing (5)
  • Face of the day (3)
  • Fun Stuff (8)
  • Haar (4)
  • Make-up (4)
  • Nieuw (2)
  • NightLife (2)
  • Poll (2)
  • Producten (5)



  • Everyone Is Beautyful
    http://beautycallsyou.webs.com
    07-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Make-up bij meisjes
    Wat vinden jongens van meisjes die make-up dragen?

    Vinden ze dit mooi of hebben ze liever meisjes met een naturelle

    uitstraling?


    Ik ging op onderzoek en kwam dit te weten.

    De meerderheid vindt dat naturelle mooier is dan make-up. 78% van de ondervraagden houden van de natuurlijke uitstraling en het kleine percentage van 22% kiest voor het extra laagje.
    Sommigen vertelden ook dat ze make-up wel mooi vinden maar dan
    liefst niet te veel.

    Hier enkele uitspraken:

    'Geef mij maar zonder make-up.Ik geef meer om het innerlijke!'

    'Met make-up maar niet te opvallend! Eyeliner en lippenstift is al meer dan voldoende.'

    'Dit hangt af van het meisjes, sommige meisjes zien er fantastisch uit zonder make-up, anderen dan weer met.'

    'Dit is bij ieder meisje anders, zolang ze zich maar goed voelen in hun vel!'

    'Met make-up, maar het moet er natuurlijk uitzien.'

     



    Zo zie je maar dat make-up niet zo belangrijk is voor jongens. Een naturelle look vinden ze stukken beter dan die felle kleuren op je gezicht. Naar aanleiding hiervan zal ik binnenkort een stuk maken over hoe je die naturelle look vervaardigd.

    07-08-2009, 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Boyztalk
    Rondvraag / Poll
    Meisjes: Dragen jullie dagelijks make-up?
    Ja,ik kom niet buiten zonder mijn laagje make-up.
    Ik draag make-up bij gelegenheden.
    Ik draag nooit make-up.
    Bekijk resultaat


    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 14/09-20/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs