BeautyCallsYou
Foto

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 

Inhoud blog
  • Lang geleden
  • Nivea Visage Young
  • Vet Haar
  • Poll
  • Zwembad

    Zoeken in blog


    Categorieën
  • Body (1)
  • Boyztalk (1)
  • Clothing (5)
  • Face of the day (3)
  • Fun Stuff (8)
  • Haar (4)
  • Make-up (4)
  • Nieuw (2)
  • NightLife (2)
  • Poll (2)
  • Producten (5)



  • Everyone Is Beautyful
    http://beautycallsyou.webs.com
    07-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Daily


    Vandaag had ik een zin te werken met een bruine speld die ik had teruggevonden. Ik heb mijn haar dus naar achter vastgestoken maar heb nog twee plukken losgelaten. Die twee plukken heb ik gekruld met de krultang. Mijn make-up is donkerpaars-bordeaux-achtig met glitters.

    07-08-2009, 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face of the day
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rock Chick


    Hier is mijn haar gewoon stijl en heb ik mijn froufrou naar achter vastgemaakt en een beetje bol gezet. Mijn ogen zijn donker opgemaakt, een soort van lichte smokey eyes.

    07-08-2009, 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face of the day
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groene oogschaduw met krullen


    Bij deze foto is mijn haar gekruld en zijn mijn ogen opgemaakt met drie tinten groen.

    07-08-2009, 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face of the day
    Rondvraag / Poll
    Meisjes: Dragen jullie dagelijks make-up?
    Ja,ik kom niet buiten zonder mijn laagje make-up.
    Ik draag make-up bij gelegenheden.
    Ik draag nooit make-up.
    Bekijk resultaat


    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 14/09-20/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs