BeautyCallsYou
Foto

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 

Inhoud blog
  • Lang geleden
  • Nivea Visage Young
  • Vet Haar
  • Poll
  • Zwembad

    Zoeken in blog


    Categorieën
  • Body (1)
  • Boyztalk (1)
  • Clothing (5)
  • Face of the day (3)
  • Fun Stuff (8)
  • Haar (4)
  • Make-up (4)
  • Nieuw (2)
  • NightLife (2)
  • Poll (2)
  • Producten (5)



  • Everyone Is Beautyful
    http://beautycallsyou.webs.com
    20-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lang geleden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog eens iets heb geschreven. 
    Dit komt vooral omdat de school weer is begonnen.
    Ik heb momenteel stage (nog 1 week te gaan).
    Ik heb vorige week ook naar de kapper geweest samen met mijn vriend en heb nu dus een nieuw kapsel.
    Zoals je ziet heb ik dus een paar stukjes blauw haar.
    Dit zijn extensions die je er gewoon inkleefd.

     %%%FOTO1%%%


    20-09-2009, 13:18 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Producten
    25-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nivea Visage Young

    Nivea Visage Young: Bye Bye Spot!


    Wat?

    Nivea heft niet alleen een SOS Stick geproduceerd maar ook een nachtcreme. Je huid is ’s nachts 8 keer zo actief als overdag dus neemt hij sneller en beter de stoffen op. De gelcreme bevat seboreductin die de aanmaak van puistjes voorkomt doordat hij de aanmaak van talg vermindert, en provitamine B5 die de huid herstelt en verzacht zodat je huid er ’s morgens stralend uitziet.

    Een tube van het product bevat 75 ml en kost 7.99 euro.

    Test it

    Ik heb het product gisteren gekocht en je huid is ’s morgens wel zeer zacht.Het product heeft ook een aangename geur. Je hoeft ook niet veel te gebruiken om je hele gezicht in te smeren, met een klein beetje kom je al toe dus met het tubetje kom je zeker een hele tijd toe. Of ik nu minder tot geen puistjes meer zal krijgen zal de toekomst uitwijzen. Ik ben altijd wel al geweid geweest aan producten van nivea, zo heb ik ook nog andere producten. Ik zet ze voor jullie even op een rijtje.

     

    Nivea visage Young: Wash Off!


    Wat?

    De gel verwijdert onzuiverheden,overtollige talg en make-up. Hij droogt de huid niet uit en voorkomt onzuiverheden. Je brengt de gel ’s morgens en ’s avonds aan op een vochtig gezicht en masseert hem zachtjes in. Daarna afspoelen met water. Het pompje bevat 150 ml,de prijs weet ik niet meer.

    Test-it

    Na het gebruiken van de gel heb ik een fris gezicht, je make-up is verwijdert en mijn gezicht is duidelijk niet zo vet als ik normaal heb. Ik heb ook een zacht gevoel als ik over mijn huid streel. De gel doet uitstekend zijn werk.

     

    Nivea visage young: Clean Deeper!


    Wat?

    Deze scrub reinigt diep in de poriën om puistjes en onzuiverheden te helpen voorkomen. De micro scrubdeeltjes zorgen voor een egale huid. De scrub breng je aan op een vochtige huid, je masseert hem in en speolt hem daarna weer af.

    Test it:

    De scrub zorgde er inderdaar voor dat ik minder puistjes had en ook de dode huidcellen op mijn gezicht werden op deze manier verwijdert. Na het gebruik van de scrub had ik een zacht en fris gezicht.

     

    Nivea Visage Young: Stay Clear!


    Wat?

    Deze tonic voorkomt puistjes en mee-eters, hij zuivert en verfrist de huid en verwijdert talg en vuil zonder de huid uit te drogen. Je brengt de tonic aan met een wattenschijfje op een vooraf gereinigd gezicht. De tonic spoel je niet af maar laat je gewoon opdrogen.

    Test-it

    De tonic geeft een zeer verfrissend en zuiver gevoel. Hij verwijdert de laatste restjes vuil en droogt inderdaad de huid niet uit.

     

    Nivea Visage Young: Control Shine!


    Wat?

    Een gel-crème die je huid hydrateert, hij voorkomt direct een overmatige glans en matteert langdurig de huid. De creme bevat ook UVA/UVB filters die je beschermen tegen de zonnestralen.Je gebruikt de creme dagelijks op een gereinigd gezicht.

    Test it

    De creme trekt snel in,hij smeert zeer goed uit. Je hebt slechts een klein beetje nodig om je hele gezicht in te smeren. Mijn gezicht glimt stukken minder als voorheen en is minder vet.

    25-08-2009, 14:16 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    21-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vet Haar

    Wat is vet haar eigenlijk en wat is er aan te doen?
    Met vet haar bedoelt men haar dat meer talgvet bevat dan gemiddeld. Het haar is vaak slap en futloos,het kan plakkerig aanvoelen,het heeft weinig volume,is moeilijk in model te brengen,in sommige gevallen kan het onaangenaam ruiken en zelfs na het wassen wordt het snel weer vet.
    Dit is dus een totale ramp voor de jongeren die ook maar iets om hun uiterlijk geven.

    Vet haar wordt niet veroorzaakt door de verkeerde shampoo te gebruiken of door je haar te vaak te wassen. Vet haar wordt veroorzaakt door de warmte, te warm je haar te föhnen of door sauna bezoekjes.Ook je haar vaak borstelen of met je handen door je haren gaan kan je haren vet maken.De talgklieren in de hoofdhuid worden hierdoor geprikkeld en ze beginnen talg te produceren. Het is dus door de talg dat je vet haar krijgt. Het vette haar kan je behandelen met shampoos en conditioner voor vet haar. Probeer ook zo weinig mogelijk je hoofdhuid te masseren want zo activeer je opnieuw de talgkliertjes.

    Ikzelf heb ook snel last van vet haar,ik probeer men haar om de 2-3 dagen te wassen en ik heb ook iets gevonden wat je haar langer droog houdt namelijk een mousse (volumemousse in mijn geval). Als ik de mousse gebruik kan ik zeker 4 dagen niet vet haar hebben. 's Morgens staat mijn haar soms wel recht omdat ik nog redelijk veel mousse gebruik maar het blijft er netjes uit zien als ik het in model heb gelegd. Dit is dus mijn tip tegen vet haar.

    Hebben jullie ook tips,deel deze dan mee. Ik en andere bloglezers zullen er zeker wat aan hebben.

    21-08-2009, 11:11 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haar
    20-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Poll
    Beste ladies,
    Ik wil er jullie even aan herinneren dat je gerust even de poll mag invullen zodat ik mijn artikeltje kan schrijven.
    Zonder jullie mening, geen artikel.(En dat zou heel spijtig zijn)
    Je kan de poll vinden in de rechterbovenhoek.
    De vraag is zeer simpel; Draag jij vaak make-up?
    Wil je uitgebreid je mening kwijt, laat dan even je bericht achter of stuur een mailtje naar beautycallsyou@live.be !
    Alvast bedankt.

    20-08-2009, 16:36 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Poll
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwembad
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Het warme weer in België blijft maar aanhouden dus had ik even nood aan verfrissing. Ik liep in de tuin richting het zwembad,klaar op een duikje te nemen. Ik haalde het afdekzeil van mijn opblaaszwembad en zag toen iets vreselijks. Het hele zwembad was GROEN!!! Ik en mijn broer hadden lange tijd het zwembad niet meer gebruikt dus geen chloor noch filter gebruikt waardoor de algjes tot leven kwamen.Ik liep terug in huis achter het ultieme wapen, CHLOOR!!! Als een moordenaar gooide ik het volledige potje chloor in het zwembad.Hopelijk kon dit de algjes bestrijden.Ik zette ook mijn filter aan. Na een paar uurtjes was het water al wat mooier maar de bodem ligt ng vol groene smurrie.Ik nam een zwembad en heb dan maar wat rondgedobberd,zo was ik toch wat afgekoeld. Ineens zag ik een rond tubetje met gaatjes liggen naast het zwembad,ik vroeg me af wat het was dus ging ik naar binnen op zoek naar de boekjes van het zwembad. Blijkbaar had mijn broer een deel van de filter eruit gehaald, geen wonder dat het water niet goed proper werd.Mijn vriendje probeerde er het tubetje in te draaien maar toen viel de hele filter in het water. De filter zat niet eens vast aan de wand van het zwembad !!! We hebben maar meteen de filter een keer gekuist en hebben hem daarna zoals het hoort geïnstalleerd. Straks even kijken of het water helemaal proper is.

    20-08-2009, 16:35 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Fun Stuff
    16-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feest in het Park
    Je zal je misschien wel afgevraagd hebben waarom er geen nieuwe berichten meer kwamen.
    Het antwoord is zeer simpel, ik zat voor drie dagen op een camping voor een festival in de buurt.
    Eigenlijk was het voor 4 dagen maar ik slaap liever nog eens in mijn eigen zachte bed zonder al het lawaai.
    Ik deel jullie even wat tips mee wat betreft de festivals.
    Camping:
    Als je op een camping overnacht dan heb je zeker een paar dingen nodig. Om te beginnen, een waterdichte tent want je weet nooit wat de weergoden van plan zijn. Ook een luchtmatras,veldbed,of matje zijn zeer handig want de grond is nogal hard en koud. Breng ook voldoende dekentjes mee want 's nachts kan het afkoelen,zelfs na een snikhete dag. Oordopjes zijn ook een must als je een oog wilt dicht doen,alle tentjes staan meestal dicht bij elkaar en sommige festivallers kunnen zeer veel lawaai maken zelfs tot vroeg in de ochtend. Naast dit alles heb je natuurlijk ook toiletpapier nodig en voldoende water zodat je toch nog iets gezonds binnen hebt naast alle coctails en biertjes.

    16-08-2009, 17:48 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:NightLife
    11-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Puistjes

    HELUP!!!

    De Mount Everest heeft zich geplant op mijn gezicht :o !!

    Ik heb  echt een joekel van een puist gekregen en ik krijg hem maar niet weg.
    Ik probeerde hem uit te duwen (ZEER SLECHT IDEE) maar het lukte niet, het deed echt verschrikkelijk veel pijn.
    Ik wil hem echt zo snel mogelijk weg dus heb ik wat tips opgezocht en zet ik ze hier even op een rijtje.


    TIPS:
    1) Duw de puistjes niet uit!!! Hierdoor kan je huid ontsteken en kan je lelijke littekentjes oplopen.

    2) Zwarte puntjes kan je wel verwijderen.Breng een lauw compress aan op de zwarte puntjes, laat een tidjje erop. Daarna kan je de zwarte puntjes met je vingers uitduwen,NIET met je nagels!!
    3) Was je gezicht met lauwwarm water en dep je gezicht af met een zachte handdoek. Hard schuren om je gezicht te doen drogen bevorderd de talgproductie dus meer puistjes.

    4) Gebruik geen dikke laag make-up als je puistjes hebt want deze verstoppen de porieën.Gebruik make-up op waterbasis.
    5) Door dez zon kan je je huid laten bruinen,zo vallen de puistjes minder op.

    6) Zorg voor ontspanning want stress kan acne verergeren.
    7) GEEN massages of sauna's,deze verhogen het ontstekingsgevaar.

    Naast dingen die je zelf kan doen bestaan er ook verschillende producten die beweren de acne te verminderen.Hier enkele voorbeelden.


    Er zijn echt verschrikkelijk veel producten op de markt tegen puistjes maar ze werken niet allemaal.Tot nu toe heb ik nog niet echt iets gevonden dat echt doet wat men beloofd. Dit vindt ik echt heel erg jammer,maarja.

    Welke producten gebruik jij? Laat het mij weten!!

     


    11-08-2009, 18:04 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Make-up
    10-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jump
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Flo Rida en Nelly Furtado hebben samen een nieuw liedje uit.
    Het liedje heet Jump en wordt gebruikt in de film G-Force. 
    Ik vind het een supervrolijk liedje.
    Op mijn website kan je de videoclip bekijken (
    http://beautycallsyou.webs.com)

    10-08-2009, 20:50 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Producten
    09-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mini Viva - Left my heart in Tokyo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Ik heb een tijdje terug een heel leuk liedje leren kennen.
    Het heet Left My Heart In Tokyo.
    Het is zo een tof liedje. Iedere keer ik het hoor zit ik er uren mee in mijn hoofd.
    Op mijn website is de clip te vinden (
    http://beautycallsyou.webs.com
    )
    Hier plaats ik enkel een foto van de 2 vrolijke meisjes.


    09-08-2009, 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nieuw
    08-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anno 1404
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Even een heel leuk spel vermelden,namelijk Anno 1404.
    Mijn vriend heeft het 4 dagen geleden gekocht en ik ben er echt verslaafd aan geworden.
    Ik dacht eerst dat het echt zo een jongensspel zou zijn waarin je oorlog moet voeren maar ik vind het eigenlijk een super leuk spel.
    Ik speel er zelf ook al 4 dagen op en kan niet meer zonder.
    Vanaf je begint te spelen ben je zeker een uur of 2 bezig omdat je niet kan stoppen.

    08-08-2009, 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Producten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sean Paul - So Fine
    Misschien weet je het al of misschien nog niet,maar Sean Paul heeft een nieuw liedje.
    Het liedje heet So Fine en ik ben er echt verzot op.
    Ik ben sowieso al een fan van zijn muziek en ben helemaal weg van So Fine.

    Op http://beautycallsyou.webs.com vindt je de videoclip.
    Gewoon even bij 'NIEUW' kijken en je vindt het wel.

    Geef even je mening van het liedje in een comment of bericht ofzo.

    08-08-2009, 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Nieuw
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Draag jij dagelijks make-up?
    Elke week hou ik een nieuwe poll, de ene keer enkel voor de meisjes en de andere keer enkel voor de jongens.
    Stem op de poll zodat ik mijn artikel kan schrijven met een degelijk aantal stemmen.
    De poll vind je in de rechterkolom of laat gewoon een berichtje achter.

    Ik heb al 1 poll-uitslag in een artikel gezet,hierin vroegen we aan de jongens wat ze van make-up vinden.
    De uitslag kan je bekijken hier of op mijn andere website (http://beautycallsyou.webs.com) onder de categorie 'BOYZTALK'.

    08-08-2009, 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Poll
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lokerse Feesten
    Gisteren trad de Jeugd van Tegenwoordig op tijdens de Lokerse Feesten.
    Als jullie hiervan een paar filmpjes of foto's willen zien,zullen jullie naar men andere site moeten gaan want ik snap hier niets van hoe je "deftig" foto's en filmpjes moet opzetten.

    Dus allemaal surfen naar : http://beautycallsyou.webs.com  !!


    08-08-2009, 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:NightLife
    07-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DVD's

    Gisteren heb ik het geld weer laten rollen. Ik liep in de Free Record Shop en MOEST gewoonweg nieuwe DVD's hebben. Ik heb alle low budget-rekken doorzocht en vond mijn 'goesting'! Ik had 8 DVD's in mijn handen en moest er een paar terug leggen want anders zou ik iets te veel opgedaan hebben.Uiteindelijk ging ik naar huis met 5 DVD's. Ik zet ze voor jullie even op een rijtje.

    The mist



    Deze DVD kostte 4.99 euro.

    The babysitters



    Deze DVD kostte 9.99 euro .

    Unrest



    Deze DVD kostte 5.99 euro.


    White Noise: The light


    Deze DVD kostte 2.99 euro, zeer goedkoop dus.

    When a stranger calls


    Deze DVD kostte 4.99 euro.

    Hier zie je dus maar dat DVD's best goedkoop kunnen zijn, wees niet te trots door steeds bij de nieuwe DVD's te kijken.Snuffel eens tussen de low budgets, ook daar vind je je keuze.

    07-08-2009, 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Fun Stuff
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kreta
    Mijn lieve tante bracht een bezoekje aan Kreta en had een cadeautje voor me meegebracht. Deze leuke tas herken je zeker en vast vanuit de reclame waarbij een meisje in de rug van haar vriendje zit en haar t-shirt omhoog doet. Ze draagt namelijk een slipje van hetzelfde merk als mijn tas.

    07-08-2009, 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Fun Stuff
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spanje
    Even mijn aankoopjes uit Spanje tonen.Ik heb namelijk niet alleen kaartjes voor de familie gekocht maar ook deze grote tas die ik waarschijnlijk als boekentas ga gebruiken voor naar school te gaan.
     
    Naast de tas kocht ik ook een cursusblok van Hello Kitty, ook in Spanje zijn velen verzot op het schattige katje.

    07-08-2009, 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Fun Stuff
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Secret Flirts
    Niet alleen mijn cd-collectie werd aangevuld, ook mijn nintendo ds werd verwend met een nieuw spelletje. Ik had het spelletje al eens zien liggen in de winkel (Free Record Shop) maar had geen geld genoeg om het te kopen. Het spel heet 'Secret Flirts' . De meeste mensen zullen waarsschijnlijk nu denken van "OMG Delphine speelt nog kinderspelletjes!" maar het spel is echt zeer leuk. In het begin moet je zo je interesses aanduiden en daarna je meisje aanmaken. In het begin heb je dus zo een dik meisje met een beugel en puisten, niet echt aantrekkelijk dus, maar hoe verder in het spel hoe slanker ze wordt en de puisten gaan ook weg samen met de beugel. In het spel kan je dus verschillende minigames doen en verschillende plaatsen bezoeken waar je met jongens kan praten en ze kan verleiden.


    Het spelletje kostte rond de 35 euro.

    07-08-2009, 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Fun Stuff
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Summer Vibes
    Vandaag werd mijn cd-collectie uitgebreid met de nieuwe cd 'VT4 Summer Vibes'. Ik vindt de cd echt fantastisch, een heleboel zomerse liedjes die je echt het vakantiegevoel geven. Zeker een aanrader!

    Op de cd staan verschillende mooie nummers zoals When love takes over van Divis Guetta feat. Kelly Rowland, Pitbull met I know you want me, Dizzee Rascal met Bonkers en nog vele anderen.
    Ik heb de cd voor 19 euro betaalt. De cd is zeker zijn geld waard!

    07-08-2009, 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Fun Stuff
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedroogde Roosjes
    Een tijdje geleden kreeg ik twee roosjes van mijn vriend. Dit was het cadeau dat ik altijd al wou en ik wil dit natuurlijk voor altijd bewaren. Rozen bewaren doe je door ze te laten uitdrogen.Je hangt ze met een wasknijper ondersteboven aan het wasrek, dit gedurende een drietal dagen (je zal zelfs wel zien wanneer de blaadjes uitgedroogt zijn).Het resultaat van mijn roosjes ziet er al volgt uit.

    De roosjes hangen nu aan mijn muur .

    07-08-2009, 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Fun Stuff
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda Me To You
    Sinds een paar jaar ben ik verslaafd geraakt aan boekjes. dit gaat van dagboeken tot kleine agenda's en zelfs gwn lege kladblokken zeg maar. Ik kan nooit weerstaan aan de mooie prentjes op de kaften. Meestal koop ik dan zo een boekje en schrijf ik er amper in omdat ik het papier te mooi vindt . Laatst in Gent was het weer zover. Daar heb ik me dit prachtige exemplaar gekocht voor volgend schooljaar (ookal krijgen we van school zelf een agenda die natuurlijk veel lelijker is).
     

    Deze agenda kocht mijn vriend voor mij in Bozzy voor maar liefst 11.95 euro.

    07-08-2009, 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Fun Stuff
    Rondvraag / Poll
    Meisjes: Dragen jullie dagelijks make-up?
    Ja,ik kom niet buiten zonder mijn laagje make-up.
    Ik draag make-up bij gelegenheden.
    Ik draag nooit make-up.
    Bekijk resultaat


    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 14/09-20/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs