Inhoud blog
  • We <3 School
  • Grijs + Beige = Dé nieuwste trend
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    BeautyBlog
    De nieuwste beautyweetjes elke dag.
    03-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We <3 School
    Hi meiden,
    ooit als is gedacht om je nagellak aan te passen aan je schoolgerij?
    Ik probeerde het uit met een donkerroze nagellak en gebruikte de hele dag
    flashy roze pennen en markeerstiften. Ik had nooit gedacht dat de kleuren zo gingen
    matchen met elkaar. Het is het proberen waard!

    Juist voor ik naar school ging wreef ik mijn huid in met een zalfje om een
    droge huis te voorkomen, aangezien ik nogal een droge huid heb.
    Dat "ding" gebruikte ik al enkele dagen en het werkt nog steeds niet.
    Dus probeerde ik het anders, ik maakte mijn eigen maskertje:

    Wat heb je nodig?:
    1 banaan
    1 tl sinaasappelsap
    5 druppels limoen- en citroensap
    1 tl olijfolie
    2 schijfjes appel

    Uitvoeringswijze:
    Meng het sinaasappelsap, de banaan, de olijfolie en het limoen- en citroensap met een
    staafmixer. Maak voor je het mengsel op je gezicht smeert je gezicht nat met water.
    Smeer het mengsel op je gezicht en leg de appelschijfjes op je ogen.
    Laat het mengsel 20-30 minuten intrekken en spoel daarna met warm water af.
    Resultaat verzekerd!

    Nog voor we afsluiten hebben we nog 2 examentips:
    -Leg voor elk examen de schil van een groene appel naast je bed:
    Het aroma van de appelschil zal je de volgende ochtend oppeppen.
    -Verwennnen mag!
    Je moet natuurlijk blokken, maar af en toe mag je jezelf verwennen met een maskertje
    of total-make-over.

    School is helemaal niet zo erg als het lijk!
    Vragen? Mailen kan naar Beautybloglise@hotmail.be

    Greetz,
    Lise

    03-12-2010 om 17:20 geschreven door Lise  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    02-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grijs + Beige = Dé nieuwste trend

    Hi Girlz,
    hebben jullie al gehoord van dé nieuwste trend op je nagels?
    Ja, ik heb het hier over Grijs en Beige, beter bekend als Greige of Brijs.
    Dit is dé musthave voor de winter 2010.
    Sterren zoals Rihanna, Sandra Bullock en Lily Allen zagen we deze winter
    al met de 'Greige'-look.

    Deze nagellak van Chanel  is te koop in het Kruidvat.
    Prijs is echter niet vermeld.
    Verkrijgbaar in verschillende tinten.

    Ik heb de nagellak zelf al gekocht in verschillende tinten.
    En het resultaat is echt verbluffend.
    Blijf mijn blog volgen.
    Greetz,

    Lise

    02-12-2010 om 19:15 geschreven door Lise  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)


    Archief per week
  • 29/11-05/12 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs