Inhoud blog
  • Mededeling
  • Starry Gold Eyes
  • Lush Bruisbal so White (kerstcollectie 2012)
  • Herome Wic Sapporo van de LE Mystic Japan
  • LOTD Efteling Eyes
    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    biekes
    www.bloggen.be/biekes
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    windowsgids
    www.bloggen.be/windows
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    djkenghi
    www.bloggen.be/djkengh
    BeautifulDay4makeup
    Jouw beautyreviews
    10-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lush Bruisbal so White (kerstcollectie 2012)
    Hoi hoi,

    Ik ben stilletjes aan mijn Lush stash aan het opgebruiken. In deze stash vond ik deze bruisbal. Deze zag er eigenlijk vrij 'ordinair' uit, weinig special; Gewoon een witte bal. Ze rook wel enorm goed: ik rook een hint van appel. Jammer genoeg verminderde de geur wel wat bij het opbruisen.



    Was ik echter verrast toen de bal in het water opbruiste. Blijkbaar was er in het midden een roze poeder opgenomen, zo mooi. Eerst bruiste de witten buitenkant op, daarna de roze binnenkant. Dit gaf een wit en roze kleurenspel! Prachtig!





    Nu hoop ik dat ze volgend jaar opnieuw in de kerstcollectie opgenomen wordt. Ik koop ze zeker opnieuw!

    10-06-2013 om 00:00 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Herome Wic Sapporo van de LE Mystic Japan
    Hoi hoi,

    Laatst kreeg ik van Herome cosmetics een nagellakje toegestuurd om te testen, namelijk Sapporo van de Wic Mystic Japan limited edition. Deze lijn bevat 6 lakjes die geïnspireerd zijn door de kleuren en geuren van Japan. Ik vind het een prachtig idee. De lijn bevat een roze, een groen, een paars, een geel, een rood en een blauw lakje. Ik testte dit laatste lakje voor jullie.

        
    Dit is een heel speciaal lakje. Afhankelijk van de lichtintensiteit word het babyblauw of grijsblauw. Heel mooi.

       
    Het flesje vind ik er heel elegant uitzien. Ik vind wel dat er één nadeel is aan de verpakking van de nagellak. Het stickertje met de naam zit over beide delen van het flesje geplakt. Zowel op de dop als op het flesje. Het voordeel hiervan is dat je weet dat het flesje voorheen niet open geweest is, maar ik had toch nog graag de naam van het lakje en de naam van LE ergens op het flesje gezien.

       
    Hier zie je de nagellak nadat ik ze net had aangebracht. Op pink en ringvinger bracht ik één laagje aan, op de andere vingers twee laagjes. Je ziet dat het met één laagje al een redelijke dekking geeft, maar een tweede laagje maakt het mooi dekkend. Ik gebruikte bij deze manicure geen basecoat omdat het geen al te donkere lak is. Nadien zag ik dat het niet in mijn nagels was ingetrokken. Verder bracht ik wel de topcoat van NYC aan.
    De nagellak zelf is een vrij dikke substantie. Ik moest even gewoon worden aan hoe je met deze nagellak moest lakken. Je moet het kwastje goed afvegen aan de rand van het flesje, dat er geen overtollige nagellak op het kwastje is. Met het kwastje zelf kan ik alle nagels met twee vegen lakken. Wat mij ook blij verraste, is dat de nagellak vrij snel droogt. Je moet echter wel het eerste laagje goed laten drogen voor je het tweede laagje aanbrengt. De manicure was na twaalf minuten droog, wat ik zelf snel vind. Natuurlijk moet je dan nog steeds opletten dat je je nagels niet stoot, maar je kunt al weer je handen gebruiken dan.


    Dit zijn mijn nagels naar 3 dagen. Je ziet op wijs- en middelvinger een beetje tipwear, maar de rest zit er nog perfect op. Voor mij is dit zeer lang, want ik zit vaak met mijn handen in water, wat slecht is voor nagels en nagellak.

    Dit lakje kost 7.50 euro en kan je sowieso op de site van Herome (herome.nl) kopen. Als je er twee koopt, betaal je slechts 12.50 euro. Ik ben zeer tevreden met dit lakje, want het is een speciaal lakje. Zo'n kleurtje had ik nog niet in mijn collectie. Ik denk zelf dat ik ook nog de roze, Shizuoka, en de gele, Nemuro, ga kopen. Ik ben ook zeer benieuwd naar deze lakjes. Voor mij zijn deze lakjes aanrader, vooral als ze allemaal dezelfde kwaliteit hebben. Ik zou iedereen aanraden om zich op te geven voor het testpanel van Herome! Ik vond het leuk! Je kunt dit doen via hun facebookpagina.

    09-06-2013 om 00:00 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOTD Efteling Eyes
    Hoi hoi,

    Toen ik laatst naar de efteling ging, wilde ik een eenvoudige look. Iets dat niet over the top leek in een pretpark en ook nog eens mijn vriendje blij maken :). Hij vind mij nog altijd het mooiste zonder make-up, dat zegt hij toch altijd :). De schat! Daarom leek deze neutrale look de ideale keuze... Ik had ook nagenoeg geen mascara op om uitlopen te vermijden. Verder had ik ook de catrice waterproof mascara topcoat opgedaan om die kans op uitlopen nog eens extra te vermijden :)! Zelf vind ik het mooi gelukt en zeker niet over the top.

      

     

    08-06-2013 om 12:42 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    07-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pantene 2 minuten intensief verzachtend masker

    Hoi hoi,

    Vandaag bespreek ik het laatste en misschien wel het meest interessante product in het vierstappenprogramma van Pantene. Het intensieve masker die slechts 2 minuten moet inwerken op het haar.

    Het masker zit verpakt in grote groene pot met een gouden deksel. De verpakking vind ik niet ideaal, want je moet telkens met natte handen het masker uit de pot halen. Zoals ik in een eerder filmpje reeds zei, moest ik eerst even uitzoeken hoe ik de pot open moest doen. Nochtans staat dit zeer duidelijk beschreven op het deksel. Je moet de zijkant van de pot samendrukken totdat het deksel openspringt. Ik vind de pot mooi vormgegeven.

     

    De tekst op de pot is duidelijk. Jammer genoeg is de pot 'zo rond' dat het zeer moeilijk was om de ingrediëntenlijst te fotograferen. Als ik deze echter bestudeer, zie ik niet onmiddelijk schadelijk elementen.

    Omdat ik wekelijk een paar keer probeer te zwemmen, moet ik mijn haar tegenwoordig goed verzorgen. Daarbij bied dit vierstappenprogramma de ideale haarverzorgingsroutine. Ik probeer dit masker wekelijks te gebruiken. Het masker heeft een crème-achtige structuur en breng je aan op nat haar. Daarna laat je het minstens twee minuten intrekken, meestal laat ik het toch iets langer inwerken. Dit masker heeft dezelfde geur als de andere producten in het programma. Na gebruik voelt mijn haar ongelooflijk zacht en glad aan. Verder intensifieert het ook glans van mijn haar. Heel mooi in dit zonnige weer. De adviesprijs van dit masker is 6.99 euro en is nagenoeg overal te koop

    Dit masker vind ik DE aanrader van de lijn. Ze heeft een zalige uitwerking op je haar en de prijs is ook redelijk budget! Ik zal deze zeker opnieuw kopen, net zoals de hydraterende soufflé.

    Hebben jullie dit masker al uitgeprobeerd? Gaan jullie ze uitproberen?
    Wat vinden jullie ervan?

    07-06-2013 om 00:00 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pantene hydraterende soufflé voor normaal tot dik haar
    Hoi hoi,

    Vandaag gaan we verder met de derde stap in het vierstappenprogramma van Pantene: de hydraterende soufflé voor normaal tot dik haar. Zelf gebruik ik deze één keer om de twee dagen.
     


    De verpakking is een 'spuitbus'. Deze verpakking vind ik minder handig dan de verpakking van shampoo en conditioner. Ik heb gemerkt dat als mijn handen vochtig zijn, het moeilijk is deze spuitbus in te drukken. De kleur van de spuitbus vind ik echter wel mooi: groen met gouden details. Sinds ik deze soufflé gebruik, eigenlijk is het een haarmousse, wordt deze thuis ook door mijn vriend gebruikt :). Daardoor is jammer genoeg al een fles leeg, maar we kochten reeds een nieuwe. Mijn vriend vind het moeilijker om te doseren, dan mij, denk ik... Wanneer je de spuitbus indrukt, komt de mousse eruit in een mooie slagroom-achtige textuur. Zeer mooi, en verleidelijk om op te eten :). Deze breng ik aan vanaf de puntjes van mijn haren en wrijf het uit naar boven toe.



    Dit is een foto van de ingrediënten. Jammer genoeg is de door de rondheid van de fles, het zeer moeilijk om de ingrediënten goed op de foto te krijgen. Deze foto is de beste versie van mijn pogingen. De carbon dioxide zorgt voor de luchtigheid van de crème, terwijl petrolatum gewoon een moeilijk woord is voor vaseline ;). Verder zie ik op het eerste zicht ook geen siliconen in dit product.


     
    Mijn haar is na gebruik van deze mousse beter in model te brengen en ze lijkt rapper te drogen. Verder kan ik deze gebruiken om mijn haar op beperkte wijze te stijlen, zonder dat ik nadien met harde stro-achtige haren zit, zoals je hebt bij gebruik van haarlak of gel. Ook heeft deze opnieuw dezelfde geur als de shampoo en conditioner. De mousse is in de meeste supermarkten te koop, maar niet overal, en ook in het kruidvat kun je ze vinden. De adviesprijs voor deze hydraterende soufflé is 6.99 euro. Ook gebruik ik deze souflé nu ongeveer een maand en niet alleen voelt mijn haar zachter aan, ruikt ze goed en is ze makkelijk te stijlen, maar mijn haar lijkt er ook beter door uit te zien. Ze ziet er minder droog uit, ze wordt niet zo snel vet. Ze ziet er gewoon gevoed uit, meer dan ik voorheen had. Toen gebruikte ik zelden een haarmousse op mijn haar. Ik denk dat vanaf nu een haarsoufflé of -mousse een vast onderdeel van mijn haarroutine wordt.

    Deze haarsoufflé is voor mij een aanrader, want mijn haar is er dol op!!!!

    Hebben jullie deze haarsoufflé al uitgeprobeerd? Gaan jullie ze uitproberen? Wat vinden jullie ervan?

    06-06-2013 om 00:00 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    05-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pantene conditioner voor normaal tot dik haar
    Hoi Hoi,

    Vandaag bespreek ik verder de vier producten in het vierstappenprogramma van Pantene. Daarbij vervolgen we met de tweede stap in het vierstappenprogramma: conditioner. Telkens ik mijn haar was, maak ik gebruik van een conditioner. Dit is voor iedereen aangeraden, want terwijl de shampoo de haarschubben open zet, zal de conditioner ze opnieuw sluiten. Hierdoor is het haar terug sterker en meer beschermd.



    De conditioner heeft een zeer gelijkaardige verpakking als de shampoo. Ook hier is het makkelijk te doseren. Deze conditioner heeft enkel een andere dop, namelijk een witte in plaats van een zwarte dop. Ook bevat deze fles iets minder conditioner als de shampoo bevat. In de fles shampoo zit 250 ml, terwijl de fles conditioner slechts 200 ml inhoud heeft.

    De textuur van de conditioner is creamy en stevig. Normaal is een conditioner altijd stevig dan een shampoo, maar deze textuur vind ik echt goed aanvoelen. Als je je haar ermee inwrijft, lijkt het onmiddelijk in werking te treden. Dat is altijd leuk bij gebruik van een nieuw product, nl dat je voelt dat het werkt!


     
    Dit zijn de ingrediënten van de conditioner. Op het eerste gezicht zie ik hier geen schadelijke middelen tussen staan. Wel zit in deze conditioner ook siliconen.



    De conditioner gebruik ik telkens ik de shampoo gebruik. Ik gebruik graag conditioner van dezelfde lijn als de shampoo die ik gebruik. Daarom gebruik ik deze momenteel drie keer per week. Na gebruik voelt mijn haar nat onmiddellijk veel gladder aan. Als mijn haar opgedroogt is, voelt ze zacht aan! Deze conditioner heeft net zoals de hele lijn dezelfde geur. Ik vind deze geur heerlijk! De adviesprijs voor deze conditioner is 3.89 euro.

    Ik raad deze conditioner aan, tenzij je geen siliconen gebruikt!

    Hebben jullie deze conditioner al uitgeprobeerd? Gaan jullie ze uitproberen? Wat vinden jullie ervan?

    05-06-2013 om 00:00 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pantene shampoo voor normaal tot dik haar
    Hoi hoi, Vanaf vandaag begin ik de vier producten in het vierstappenprogramma van Pantene te bespreken. Daarbij beginnen we natuurlijk met de producten die we het vaakst gebruiken, maar ook de eerste stap is in het vierstappenprogramma. De Pantene shampoo voor normaal tot dik haar. Ik was mijn haar wekelijks een drietal keer (afhankelijk van hoe vaak ik zwem) en ik heb dik haar. Bijgevolg ben ik de ideale persoon om shampoos te testen :).
     
    Het eerste dat ik graag zo bespreken is de verpakking. Ik vind het een handige verpakking, waarmee je de shampoo goed kunt doseren. Ook vind ik de kleurenkeuze heel mooi. Deze fles is mooi wit en is gelijkaardig aan deze van de conditioner. Er is echter één verschil: De shampoo heeft een zwarte dop, terwijl de conditioner een witte heeft. Dit is wel goed, want deze twee flessen lijken zo goed op elkaar en ik zie zonder bril zeer slecht, dus er moet echt een verschil zijn tussen de flessen. Vanaf het moment dat ik dit wist, kon ik mij niet meer vergissen. Toch zou ik nog een iets duidelijker verschil verkiezen, bvb een volledig goudkleurige en een volledig witte dop. Maar zo werkt het ook!
    Hier zie je de ingrediënten en hoe je de shampoo moet gebruiken. Nu ga ik er echter vanuit dat iedereen weet hoe hij shampoo moet gebruiken, maar het is altijd interessant om eens de ingrediënten lijst te bestuderen... Wat mij wel wat teleurstelt, is dat er zowel SLES en SLS, wat oog- en huidirritatie of huiduitdroging kan veroorzaken bij beperkt aantal mensen, in de shampoo zit en dat ze dan ook nog ééns het tweede en derde product van de lijst zijn, wat wil zeggen dat er vrij veel inzit. Zoals jullie wel weten is dit niet altijd even goed voor je haar. Nu mij haar lijkt daar gelukkig geen last van te hebben en ik gebruik deze op toch wel graag. Verder bevat deze shampoo ook siliconen, waardoor het glad wordt.

    Ik gebruik deze shampoo dus wekelijks drie keer. Mijn haar lijkt toch wel positief te reageren op deze shampoo. ze voelt schoon aan (hopelijk niet de verdienste van enkel de SLS en SLES), ruikt ongelooflijk goed en voelt heel zacht aan. Ook valt mijn haar na gebruik van deze shampoo mooier in model... Deze shampoo is te koop in de meeste supermarkten, maar ook in bijvoorbeeld het kruidvat. De adviesprijs voor deze shampoo is 3.89 euro, wat een redelijk prijs voor een goede shampoo is.

    Zelf zou ik deze shampoo aanraden, want ze werkt zeer goed. Maar mensen die geen SLS, SLES en siliconen gebruiken, moeten wegblijven van deze shampoo.

    Hebben jullie deze shampoo al uitgeprobeerd? Gaan jullie ze uitproberen? Wat vinden jullie ervan?

    04-06-2013 om 15:29 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goodiebag vip avond bodyshop 29 mei
    http://www.youtube.com/watch?v=BXewSCfj5iA&feature=youtu.be

    03-06-2013 om 00:00 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een kijkje in mijn te testen kast
    https://www.youtube.com/watch?v=y4vHMQOE3vY

    Kleine mededeling: Ik ben redelijk ziek momenteel, dus ik weet niet hoe veel ik updates ik ga kunnen uploaden. Deze video's waren al gemaakt, maar ik wil natuurlijk niet ziek filmpjes opnemen. De artikels die volgen gaan eerder foto artikels zijn dan filmpjes. Het opgemaakt filmpje zal dus even op zich laten wachten. Sorry :(

    02-06-2013 om 18:08 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opi Haul
    link: http://www.youtube.com/watch?v=QFAang7qJcI&feature=youtu.be

    23-05-2013 om 00:00 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Flair Academy Goodiebag
    link: http://www.youtube.com/watch?v=MQpzT1gxuGc&feature=youtu.be

    22-05-2013 om 00:00 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pantene 4 stappen programma
    Link: http://www.youtube.com/watch?v=6GJvYoVQOq8&feature=youtu.be

    21-05-2013 om 10:43 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Everything5pounds.com shoplog
    http://www.youtube.com/watch?v=ALviwX6k8nY&feature=youtu.be

    14-05-2013 om 22:22 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Danies soapshop shoplog
    https://www.youtube.com/watch?v=-1jEQp1AdQk

    12-05-2013 om 00:00 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boozyshop haul met verrassingspakket voor verjaardag
    https://www.youtube.com/watch?v=YvpYqud47E8

    11-05-2013 om 19:07 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shoplog met truien van everything5pounds.com
    http://www.youtube.com/watch?v=74LtKLDl8_c&feature=youtu.be

    09-05-2013 om 00:38 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Favorieten april 2013
    Link van de video: http://www.youtube.com/watch?v=RgAXKkKDrEg&feature=youtu.be

    07-05-2013 om 00:00 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opgemaakt april 2013
    Link: http://www.youtube.com/watch?v=uoVItRyrx-Q&feature=youtu.be

    06-05-2013 om 00:00 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zin In Meer Ambassador - Project 1: Pantene haarproducten
    link: http://www.youtube.com/watch?v=fCRTI1h9oC8&feature=youtu.be

    05-05-2013 om 00:00 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paula's choice proefpakketje
    link: http://www.youtube.com/watch?v=vJCKLvYXXDM&feature=youtu.be

    04-05-2013 om 00:00 geschreven door PrincessOfJade  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Zoeken in blog


    Favoriete links
  • Home
  • Startpagina beautyblogs


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs