Beachpraise

Foto

Inhoud blog
  • Beachpraise 2008
  • Beachpraise 2007
  • Beachpraise 2006
  • Beachpraise 2005

    Beachpraise

    Wordt ieder jaar gehouden op het domein Raversijde (Oostende).
     Volgende editie: zaterdag 29 augustus 2009
    De avond begint om 19.00 uur en loopt door tot ca. 22.00 uur.

    Route Beachpraise
    Route Beachpraise >>>


    Zoeken in blog


    Enthousiast zijn over het christelijk geloof, kan dat nog? Als je op de Beachpraise rondloopt, dan zie je dat het kan!
    FGS pro sound & light
    For Good Sound, pro sound & light
    20-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beachpraise 2005

    Beachpraise 2005

    Beachpraise 2005… Regen en harde wind deden ons bijna de moed in de schoenen zinken, maar wat een zegen is daaruit voortgekomen… Wat een onverwacht grote opkomst… Wat een heerlijke belevenis om daar samen te staan zingen… Wat een bemoediging voor zoveel christenjongeren… Wat een getuigenis voor Vlaanderen…

    Toen ik de zondag daaropvolgend verslag zou uitbrengen in mijn eigen gemeente, had ik een brok in de keel en schoten de tranen mij in de ogen. Nog elke keer als ik daaraan terugdenk, ben ik God bijzonder dankbaar voor zo’n uniek evenement op Belgische bodem. Prijs de Heer!

    20-09-2005, 00:00 geschreven door Revolutionairke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Foto

    http://www.bloggen.be/worshipvideo/



    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs