Inhoud blog
  • Dames uit nood helpen...
  • lang geleden op deze blog ...
  • het kan niet altijd feest zijn he
  • het jaar in schoonheid eindigen
  • nieuwe kennismaking
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    het dubbelleven zoals het is...

    18-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De laatste weken....
    Het is een tijdje geleden dat ik nog iets op m'n blogje zette. Ik heb zeker niet stilgezeten op dating-vlak, maar ik had het wel wat te druk met andere dingen om er een verslagje over te schrijven.
    De week van de zondagse gang bang had ik veel tijd...  ik heb deze week nog enkele van m'n vriendinnekes verwend. Samen iets gaan eten, lekkere sex, de klassieke dingen dus. Veel zal ik er dus niet over uitwijden.
    Voor het weekend kreeg ik van een vriendinneke waar ik al een aantal jaartjes mee afspreek een leuk voorstel. Ze kende een koppel die op zoek was naar partnerruil in 1 kamer. Zelf heb ik daar weinig ervaring mee, maar ik zag dat best wel eens zitten. Gisterenavond was het dan eindelijk zo ver. Afgesproken bij dat koppel thuis ergens in 't Meetjesland samen met Rita. Het zagen er zeer aangename mensen uit, met een vlotte babbel. Tijdens het drankje ter kennismaking bleek al gauw dat het klikte. Het waren mensen die ook hun wereld kennen en die als gehuwd koppel, samen genieten van het moois wat het leven te bieden heeft. Zowal Rita als de gastvrouw zijn duidelijk bi...  Toen we daar een dik half uur zaten kennis te maken, zag ik Rita haar hand op de dij van de gastvrouw liggen, ze kropen ietsje dichter van elkaar en begonnen wat aan elkaar te friemelen. M'n broek begon al goed te spannen...  De dames zagen (zeiden ze zelf he) m'n oogjes blinken en gingen nog wat verder. Ze gaven elkaar een tongzoen en hun handen verdwenen algauw onder de bovenkleding. Ik kon het niet laten van me te mengen met hun onderonsje en begon de gastvrouw te strelen over haar poep en voelde dat ze geen slipje onder haar (korte) rokje had. Als m'n hand onder het rokje ging gingen haar beentjes gewillig open en voelde ik dat haar poesje al goed nat was. Ik knielde voor haar neer (zij zat nog in de zetel) en mocht m'n spectialiteit op haar proberen. De dames die dit lezen en die me kennen weten welke spectialiteit dat is. Intussen zag ik dat de gastheer Rita ook al verm aan't verwennen was. Gezien de gastvrouw bang was om haar mooie zetels vuil te maken stelde ze voor om naar "boven" te gaan. Eens daar aangekomen zette de gastvrouw zich voor me neer op het bed, knoopte ze m'n broek open en hielp ze me om hem verder uit te doen.
    Ze begon me gulzig en zeer nat te pijpen, die dame wist duidelijk waarmee ze bezig was. Blijkbaar was de gastheer met Rita blijven plakken want we hadden hen niet meer gezien sinds we in hun kamer waren.
    Ik stelde haar voor om voor me op het bed te liggen met de beentjes zo wijd mogelijk geopend. Ik wou verderdoen waaraan ik beneden begonnen ben. Wat een heerlijke poes had deze dame. Het eerste orgasme liet niet lang op zich wachten en ging gepaard met overvloedige sapjes. (nu wist ik waarom ze niet verder wou doen in haar lederen salon). Na haar een kwartierke gelikt te hebben vroeg ze me om op m'n rug te liggen. Ik wist niet wat ze van plan was, maar dat het leuk ging zijn, dat wist ik...  Ik voelde haar warme mond om m'n eikel, ze pijpte me langzaam maar zeer diep en zeer nat. Erg lang zou ik dat niet uithouden en liet haar even stoppen. Ik wou m'n kruid namelijk nog niet meteen verschieten. "doe wat je wil" zei ze "maar ik wil je zaadjes proeven". Ik neukte haar even op z'n hondjes maar de spanning was te groot en ik voelde in m'n onderbuik iets opborrelen. Ze draaide zich om en slikte netjes alles door....
    Intussen waren de 2 vermisten ook komen opdagen. Wij genoten wat van hun actie om op adem te komen. Een tweede beurt zat er niet meteen in, maar we maakten alvast afspraken voor een volgende......

    18-11-2009 om 15:16 geschreven door beachloverke  




    Archief per week
  • 20/12-26/12 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs