Inhoud blog
  • Dames uit nood helpen...
  • lang geleden op deze blog ...
  • het kan niet altijd feest zijn he
  • het jaar in schoonheid eindigen
  • nieuwe kennismaking
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    het dubbelleven zoals het is...

    01-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stoute plannen...
    Gisteren Ellen een sms en een mailke gestuurd om een afspraakje te regelen, maar krijg geen antwoord. Ze zal het de komende week te druk hebben (ze is vertegenwoordigster), dus misschien hebben we de week erna meer geluk. Het verlangen naar haar zal dan nog zo groot zijn... en het genot aan beide zijden nog heviger..

    Barbieke haar ventje is nu thuis voor zeer lange tijd.... 't meiske van het Gentse moet woensdag onder het mes, dus veel mogelijkheden voor een spannende date zijn er de komende week niet.

    Het is al weer eventjes geleden dat ik Caro nog eens verwende, ook door bepaalde omstandigheden in haar leven is de vorige date alweer een tijdje geleden. Deze week belde ik haar voor een leuke babbel en ze heeft zin in een uitstapke. Dat plezierke zal ik haar deze week waarschijnlijk ook gunnen... eerst een lekker etentje in een gezellig restaurantje waarna we waarschijnlijk gaan afzakken naar een gezellig rendez vous hotelleke (want thuis ontvangen kan ze niet) voor stomende sex zoals gewoonlijk. Caro is echt een lekker genieterke die voor bijna alles te vinden is. Laatst bekende ze me ook dat ze bischierig is...  Ik hoop dus binnenkort eens af te spreken met Caro en een ander vriendinneke voor een leuke trio...




    01-08-2009 om 16:04 geschreven door beachloverke  


    31-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wat kan het leven toch mooi zijn
    Na een wat woelig weekend zijn de brokken tussen Ellen en mij terug gelijmd. ik ben daar blij om, want ik wil haar niet verliezen. De gevoelens van mijn kant lijken wel veel sterker te zijn dan omgekeerd, maar ik zal daar mee moeten leren leven. Uiteindelijk is't een lekker meiske en dat is't belangrijkste. Hopelijk kunnen we volgende week eens afspreken in ons (nieuwe) favoriete hotelleke....

    Gisteren had ik een afspraak met Barbieke (bijnaamke uitgevonden door Ellen). We hadden afgesproken om samen naar een sauna te gaan en daarna had ze nog een verrassing voor m'n verjaardag (inmiddels een paar weken geleden, maar ik zie haar niet zo vaak) zei ze.
    Na een lekker saunake en wat genieten in het Turks stoombad en de jacuzzi (waar we enkel wat aan elkaar konden foefelen, zonder echt tot sex over te gaan) zijn we naar haar huis getrokken. Ze weet dat ik graag alles eet die uit de zee komt... als verrassing had ze een heerlijke zeevruchtenschotel klaargezet. Ik had dat niet verwacht en ik was eigenlijk wel wat ontroerd, want ik ben dergelijke verrassingen niet gewoon... gewoonlijk ben ik het die de vrouwkes met kadokes en verrassingen verwen.

    Je moest ons zien zitten met ons kaarske tussen ons.... 

    Na het lekkere etentje hebben we ons in de zetel lekker tegen elkaar gevleid en het duurde niet lang of de stoom kwam uit Barbieke haar oren. We hebben dan maar de wijze beslissing genomen om naar haar kamer te verhuizen waar we een uurke van elkaars lichaam genoten hebben. Het afscheid was weer lastig, want haar man komt eerstdaags thuis en zal pas eind september terug het ruime sop kiezen...  Tot zo lang genieten we in gedachten na van alle leuke momenten samen.

    Vandaag kreeg ik een telefoontje van m'n vrijgezelleke uit het Genste en ze hoorde aan m'n stem dat ik een leuke avond gehad heb. Ze kent me door en door, we zijn soulmates en vertellen alles aan elkaar. Ik denk dat ik zeer binnenkort nog eens naar het Gentse zal moeten trekken om dat meiske ook eens een superavondje te bezorgen...

    Wordt ongetwijfeld vervolgd!

    31-07-2009 om 14:38 geschreven door beachloverke  




    Archief per week
  • 20/12-26/12 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs