Inhoud blog
  • Ik mis de oude jij..
  • Mijn kleine ventje ;o
  • Verbroken vriendschap.
  • Beste vriend.
  • --
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Mijn netlog
  • Mijn gedichten (:
    Laat even weten wat je ervan vindt !
    Ik heb deze gedichten allemaal zelf geschreven, en zou graag jullie mening weten ! (;
    12-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn kleine ventje ;o

    Hier lig je dan, zo onschuldig.

    Doodziek, ik voel me zó schuldig.

    Schuldig omdat ik je niet helpen kan.

    Ik word er gewoon ongelukkig van.

    Je zegt, ‘’ jij niet verdrietig moeten zijn! Jij blij moeten zijn!’’

    Maar het doet zo’n pijn.

    Jou daar zien te liggen, en weten dat je niks kan doen.

    Elke keer, geef je mij een knuffel en een zoen.

    Dan denk ik, wat zou ik doen als jij er niet was ?

    Ik weet nog, wij die samen speelden in het gras.

    Nu lig je hier, te vechten voor je leven.

    Pas 4, en al zoveel moeten geven.

    Ik kijk zo uit naar die dag,

    die dag dat jij naar huis mag.

    De dag dat jij genezen bent.

    De dag dat jij geen pijn meer kent.

    Dan gaan we weer samen spelen in het zand.

    En lopen we overal naar toe, hand in hand.

    Zoals we eerst altijd deden.

    Want dan heb je genoeg gestreden!

    Dan mag je genieten van het leven.

    Want het heeft je nog zoveel te geven.

    12-03-2010 om 22:36 geschreven door BBgedichten.  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:kanker, ziekte, kleine ventje


    Archief per week
  • 29/03-04/04 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 23/03-29/03 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Over mijzelf
    Ik ben Brenda., en gebruik soms ook wel de schuilnaam BRENNDA (;.
    Ik ben een vrouw en woon in (België) en mijn beroep is Student ;o.
    Ik ben geboren op 08/01/1996 en ben nu dus 28 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: VOLLEYBAL.
    Je mag bbgedichten@hotmail.com ook altijd toevoegen op msn, voor wat tips door te geven ofzo ;)



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs