Inhoud blog
  • Ik mis de oude jij..
  • Mijn kleine ventje ;o
  • Verbroken vriendschap.
  • Beste vriend.
  • --
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Mijn netlog
  • Mijn gedichten (:
    Laat even weten wat je ervan vindt !
    Ik heb deze gedichten allemaal zelf geschreven, en zou graag jullie mening weten ! (;
    16-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De kleuren van de regenboog.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Rood is een kleur, de kleur van de liefde.
    Oranje is een kleur, de kleur van Nederland.
    Geel is een kleur, de kleur van de zon.
    Groen is een kleur, de kleur van het gras.
    Blauw is een kleur, de kleur van de lucht.
    Indigo is een kleur, de kleur van het water.
    Violet is een kleur, de kleur van rauw.

    16-12-2009 om 14:09 geschreven door BBgedichten.  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (15 Stemmen)
    Tags:Regenboog,kleuren
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Players
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik hou van jou, makkelijk gezegt.
    Maar meen je het ook oprecht ?
    Of zeg je het gewoon om mij een plezier te doen ?
    Denk je, dan geeft ze mij misschien een zoen.
    Daarna kan ik haar hart weer breken.
    De meisjes lopen dan even te preken.
    Maar dan verover je weer een ander hart.
    Zo ga je door, altijd weer.
    Je doet zoveel meisjes pijn.
    Kan je niet voor 1 keer vriendelijk zijn ?

    16-12-2009 om 14:07 geschreven door BBgedichten.  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    Tags:players,liefdesverdriet,gebroken hart
    14-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DENISE.
    Ey Lieveke van mij,
    weet je, je bent echt een kei.
    Elke dag weer maak je me blij !
    Want er is geen enkele dag,
    dat 'k jouw zie zonder lach.
    Wij 2 samen in de klas ;D,
    bij voettocht, samen door het gras.
    Jaa, die tijden met u zijn super fijn !
    Elke keer weer plezier maken en gelukkig zijn. (:
    Zonder u was alles saai en stom.
    En als er mensen zijn die u nie moeten,
    zijn ze nogal keii dom !
    Want jij bent echt wel het cooewllste, hipste,
    tofste, beste, naaiste, sjiekste, geweldigste,...
    klasgenootje !
    Uhu, da's echt waar !
    Lieveke, weet, ik sta altijd voor u klaar. !!

    ILOVEYOUSO

    14-12-2009 om 00:00 geschreven door BBgedichten.  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    Tags:Denise,vriendschap,
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOLLEYBAL.
    't is weer zover,
    we gaan bijna beginnen.
    De scheids roept de kapiteins
    en vraagt kop of munt ?
    't is ma wie wie den opslag gunt.
    Daarna kan de strijd pas echt beginnen.
    Nu is de vraag : '' Wie gaat er winnen ? ''
    't zal deraan liggen wie den besten is.
    Na 2 sets,
    dan is de match bijna gedaan
    en komt 't laatste punt eraan.
    10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 1, 1 heéhoóheéhoó...
    Dan volgt den opslag, receptie, pas,
    en boem pattat,
    den aanvaller sloeg den bal recht in het gat.
    De match is gedaan,
    & degene die gewonnen is zal blij naar huis toe gaan.

    14-12-2009 om 00:00 geschreven door BBgedichten.  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (8 Stemmen)
    Tags:Volleybal,sport
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVOC.

    Volleybal is gewoon alles voor mij.
    Altijd kan je mij vragen om mee te spelen.
    Zelfs als ik verdrietig ben, maakt volleybal me blij.
    Zonder volleybal ga ik gewoon dood.
    Het is mijn redder in nood.
    Elke keer als ik boos ben of verdriet heb,
    kan ik mijn frustratie afreageren op een volleybal,
    Ookal sla ik dan soms in het net.
    Op de volley heb ik altijd pret.
    We lachen ons kapot,
    jaa, die van AVOC-Achel zijn een beetje zot ;D

    14-12-2009 om 00:00 geschreven door BBgedichten.  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Tags:volleybal,avoc,sport


    Archief per week
  • 29/03-04/04 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 23/03-29/03 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Over mijzelf
    Ik ben Brenda., en gebruik soms ook wel de schuilnaam BRENNDA (;.
    Ik ben een vrouw en woon in (België) en mijn beroep is Student ;o.
    Ik ben geboren op 08/01/1996 en ben nu dus 28 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: VOLLEYBAL.
    Je mag bbgedichten@hotmail.com ook altijd toevoegen op msn, voor wat tips door te geven ofzo ;)



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs