Battlefield Heroes

Foto


Inhoud blog
  • !!!INLEIDING!!!
  • Battlefield Heroes Classen & Abilities!

    Zoeken in blog


    Rondvraag / Poll
    ???Welke clas(sen) ga jij spelen???
    Soldier!
    Commando!
    Gunner!
    Bekijk resultaat


    Battlefield Heroes is volgens mij DE game van het jaar. Het is een third person shooter in cartoon-stijl voor de PC. Het spel wordt ontwikkeld door DICE en uitgegeven door EA . De publieke releasedate staat gepland voor december-2008!
    Hopelijk tot ziens!!!
    18-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.!!!INLEIDING!!!


    Gegroet broeder, Welkom op mijn website(tje)! De hele website gaat over BATTLEFIELD HEROES xD Yaaaaaaaaaa!!! Als je tips of comment hebt post die in het gastenboek! Mijn plaatjes kopieren mag! Veel lees plezier! BFH-gamer Ps: Beta-key over ik kan hem wel gebruiken xD! Ps ps: Kan iemand voor mij de bfh-theme aanpassen zodat hij 100kb of minder wordt?





















    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Zoeken met Google



    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs