Inhoud blog
  • 13/02/10 deel 2
  • me in salamanca 13/02/2010 deel 2
  • me in salamanca 13/02/2010 deel 1
  • me in salamanca 12/02/2010
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    basketbalertje in spanje

    16-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.me in salamanca 13/02/2010 deel 1
    hallo (terug) iedereen ,

    Vandaag 13 / 02 / 10 (een dag voor mijn verjaardag)
    We starten de dag met een heerlijk ontbijt .
    Na dit ontbijt toch maar effe onze mails nakijken want zo ver weg ...

    En ja hoor er was een mail .
    Van ...... Anke ....
    Ze vroeg ons of we wouden komen kijken naar de training .
    Fijn maar de training begon om 11 uur en het was al 10 uur 45 .
    We moesten de weg nog opzoeken want zo zonder Gps ....

    Rap rap naar de sportzaal .
    Na het 2 keer verkeerd rijden kwamen we dan toch aan in de sportzaal.
    (Maar voor ik verder vertel wil ik je effe zeggen dat aan een rond punt in Salamanca  een bordje stond met Stad Brugge :))

    Na de ontmoeting met Anke mochten we mee met haar auto (een mooie Alfa Romeo ) naar het stad .
    W hadden afgesproken  dat we na dat we iets waren gaan eten op de plaza Mayor samen iets te gaan drinken .
    Eerst nog effe schoppen en dan iets eten ...

    We waren vrij vlug klaar met eten (om 14 uur) en stuurden dus een sms naar Anke om verder af te spreken ..........
    (Het was dus de dag voor mijn 13 de verjaardag (Het ongeluksjaar))
    Maar wat ik niet wist is dat ik 2 Anke 's had in mijn Gsm ........ :S

    Het smsje was dus naar de verkeerde Anke gestuurd .
    De Anke waarmee we om 16 uur 15 moest vertrekken naar de wedstrijd had ons sms je dus niet gekregen .
    Om 15 uur 30 kregen we dan niets vermoedend dat het van de andere Anke was een sms met "Wie ben jij ??".

    Toen viel onze frank .........
    Te laat stuurden we dan een smsje aan "de Juiste" Anke (die inmiddels geen tijd meer had om iets te drinken ).

    Ik moest dringend naar het toilet en ben dus bij Anke geweest op haar mooie App. 'tje  en ik heb de rugzak van Anke mogen dragen :P

    Samen zijn we dan naar de sportzaal gegaan om naar de wedstrijd te kijken (dat lees je in deel 2)
    .........
    Rap nog effe op de foto met Anke

    Groeten en tot deel 2
    Marjoleine (en haar papie Kristophe (die er ook nog altijd bij is ;) )






    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 03/05-09/05 2010
  • 15/02-21/02 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs