Inhoud blog
  • Waar gaan we naartoe, zeg!
  • Wie ben ik?
  • Welkom!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Bart's Parlor

    13-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie ben ik?

    Ik ga me even voorstellen: ik ben 32 jaar enne voor de rest ben ik gewoon mezelf. Ik heb al een heel deeltje van mijn leven achter de rug. De meest fantastische ervaring hierin was de geboorte van mijn dochtertje. De meest nare, tot nu toe, was die waarin mijn vriendin en de moeder van mijn dochtertje me de rug toekeerde en me verliet. Het ergste van die zaak is dat ze me daarmee een deel van mijn vaderschap heeft afgenomen. Ik zie mijn kindje zo graag en ik snap niet waarom vrouwen een jaar na de geboorte van hun kind de vader gewoon kunnen laten stikken. Maar, ze zal hiervoor haar reden wel gehad hebben...

    Professioneel ben ik bediende, maar op dat gebied wil het bij mij al acht jaar niet lukken. Ik vind gewoon mijn ding niet op professioneel gebied. Ik probeer daar allang geen verklaring meer voor te zoeken, laat het zo maar zijn. Ik vind mijn weg wel, hierin ook.

    Privé ben ik nogal een onrustig geval. Ik word vaak als nerveus bestempeld, maar dat is gewoon mijn manier van doen. Ik ben nogal drukdoeniger, dat is mijn natuur, en de natuur van het beestje kan je niet veranderen. Ik hou me in mijn vrije tijd hoofdzakelijk bezig met sport. (ik zeg wel hoofdzakelijk omdat dat na mijn werk het enige is waar ik wat tijd in steek.) Ik zou mijn ontspanningen wel willen aanvullen met terug toneel te gaan spelen.

    Voor de rest moet er niet meer verteld worden over mij. Mocht u hier toevallig belandt zijn en u wenst iets te vragen, stel die vraag gerust! Ik ben heel open-minded en ben heel behulpzaam. En in alle omstandigheden onbevangen eerlijk.

    Enkele facts:

    - geboren te Brussel op negen december 1975
    - woon in Vlaams-Brabant (Pajottenland)
    - ben alleenstaand
    - heb een dochter

    13-10-2007 om 00:00 geschreven door Bart  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom!
    Op mijn blog vind je alledaagse leventje en beslommeringen van een doodgewone jongeman van 32 jaar.

    11-10-2007 om 23:01 geschreven door Bart  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs