Inhoud blog
  • Mijn eigen blog!
  • Kamiel, het prille begin
  • Onze Kuba,
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Gastgezin voor Hachiko

    13-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn eigen blog!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanaf nu kan je mij volgen op mijn eigen blog. Groetjes Kamiel, hulphond in opleiding.
    http://www.bloggen.be/kamiel_hachiko/

    13-04-2013 om 20:58 geschreven door Bart Snauwaert  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:kamiel,hachiko
    12-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kamiel, het prille begin
    Dit is mijn avontuur bij mijn gastgezin. Momenteel ben ik nog een echte puppy met hondestreken. Binnen de 18 maanden mag ik verder gaan om mijn opleiding als hulphond te volmaken. Gedurende enkel weken mag ik nog volop ravotten maar ondertussen leer ik ook al enkele commando's. Momenteel zijn we druk bezig voor een bonjour, aboie en tuggen aan te leren. Ik maak het mijn gg echt niet gemakkelijk. Meestal weet ik maar al te goed wat er van mij verwacht wordt maar doe ik lekker mijn eigen ding. Een ding heb al goed geleerd, kruipen tussen de haag! Leuk spelletje om even bij de buren te gaan piepen, jammer genoeg vindt mijn baasje dat niet zo leuk en krijg ik een duidelijke NON met nog een goede neep in mijn vel. Leuk is anders. Gelukkig is de tuin nu volledig afgesloten en kan mijn baasje gerust zijn als ik even een wandeling doe in de tuin.





    12-04-2013 om 20:16 geschreven door Bart Snauwaert  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    19-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze Kuba,
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Voor de eerste keer gestart als gastgezin voor Hachiko. Bij Hachiko worden honden opgeleid tot assistentiehond. We hebben nog een lange weg te gaan.

    19-03-2013 om 00:00 geschreven door Bart Snauwaert  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)

    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 18/03-24/03 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs