Inhoud blog
  • brandweer is al heel lang mijn leven mijn droom geweest en nu ook mijn werk.
  • verrassings optreden
  • Fiere eigenaar van een nieuwe accordeon
  • hallo iedereen
  • Proficiat!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    bartolino's wereld

    18-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verrassings optreden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hoi bezoekers 

    ik heb een heel mooi herinnering van 2007. verrassing voor mijne verjaardag.

    Ik ben met troep H naar de Jamboree geweest, maar eerst was het een minikamp in Leuven  met al onze leden en 960 andere leden inclusief  begeleiding. De begeleiding had voor mij een heel grote verrassing voor zien en wat voor één? Iedereen wist van mijn verrassing. Daar sta je dan voor een heel grote tent. helemaal van slag van blijdschap, en iedereen van mijne groep had me enorm zitten. De pret werd pas echt reëel toen ik op het podium stond. De presentator kondigde mij af. Bartje Bartje Bartje riep iedereen en ik  mocht voor 1000 mensen "De roos" spelen.
    De lichten van de tent werden uit gedoofd.Niets kon toen gebeuren met mij ik speelde zoals het hoorde!!! Toen ik gedaan had daverde heel de tent met meer dan 1000 db!Het werd nog erger toen ik mijn vuist omhoog deed! Bartje Bartje Bartje Bartje, minuten lang applaus! Daar sta je dan te brullen van vreugde. Iedereen ging uit de bol, feest tot en met, en ja, om 12 uur gingen ze met mij rond in een stoel. Pffff, deze doorbraak was een enorm succes. Nadien werd ik vast omhelst langs alle kanten. Dit heeft op mij een enorme inpakt gehad. Iedereen zal dit voor eeuwig blijven herinneren. Ik kwam thuis en mijn mama pakte me enorm vast. Die was ongelooflijk trots. Hhhhhhhhhhhhhh even krijg je weer dat moment weer in je hoofd. Lekker even krokodillen tranen laten rollen. Mijn zus was er ook bij wij huilden samen na het optreden.

    liefs, Bart 

    18-03-2015 om 11:20 geschreven door Bartolino  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


    Archief per week
  • 30/03-05/04 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    agenda Concert provence.

    Belangrijke data in mijn agenda 30 juni Concert castellet Vaucluse Provence. pizza Boer komt in het dorp. Ik nodig iedereen uit voor naar mijn Concert te komen kijken.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs