Bart en Kevin

30-08-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.start voegwerken
Deze voormiddag een paar uurkes gevoegd.



Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (2)

28-07-2013
vraagje
Hoi Beste,

Onze ogen vielen open bij het zien van zulk een prachtig zwembad !
Wij overwegen ook de aanschaf van een zwembad maar de prijzen rijzen de pan uit !
Vandaar ons idee om ook zelf aan de slag te gaan...en jullie zijn ons voorbeeld,
Vandaar mijn vraag om meer uitleg en eventueel foto's van het gehele project zodanig dat ik een goede basis heb om ook aan de slag te gaan...mocht het eventueel gaan zou ik jullie project graag eens komen bekijken...

Alvast bedankt voor de info en de moeite en nogmaals een dikke proficiat met jullie prachtrealisatie !


Wilfried
Serskamp

28-07-2013 om 12:43 geschreven door wilfried D'haeze


14-09-2012
Mooi
Zouden jullie mij kunnen bijstaan met raad? ik zou dit zelf ook willen bouwen.

14-09-2012 om 03:15 geschreven door yves




Inhoud blog
  • start voegwerken
  • Binnenkort nieuwe foto's
  • zwemklaar
  • vullen zwembad is begonnen
  • Lassen liner (dag 1)
    Mijn favorieten
  • Rabbits Ballooning - ballonvaarten - luchtdopen
  • Funny Bunny
  • Bart's Special Shape Collection
  • T -->

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs