Jason's Blog

21-05-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.17-05-2009 Beuvry
Vanmorgen om 5u30 opgestaan , wat heel vroeg is voor een zondag , rustig ontbeten en eens buiten geloerd voor ik mij klaardeed om te vertrekken want er had de nacht ervoor een lelijk onweer boven men dak gehangen .
Het zag er goed genoeg uit want ik keek al lang uit naar dit ritje wat trouwens mijn eerste kennismaking zou worden met de befaamde "terril-ritten"
Eenmaal aangekomen was er nog niet veel volk op de parking maar algauw zag ik belgische nummerplaten arriveren, de beruchte "forumbikers" lieten zich ook niet afschrikken door het onweer daags ervoor dus dat kwam wel goed

vertrokken in goed gezelschap voor een slordige 60km afgewisseld met singletracks , technische afdalingen , klimmetjes en heel veel fun
teveel fun voor mijn fiets want op 5km voor de eerste bevoorrading besliste men ketting om eens mee naar boven te komen met een geplooide schakel als gevolg , gelukkig kon ik nog verderrijden tot aan de eerste halte waar een vriendelijke forumbiker mij zijn kettingponske leende waarvoor dank

daarna de rit aan een behoorlijk tempo kunnen verderrijden met de groep , mij geamuseerd op de vele technische stroken

besluit : forumbikers zijn een toffe bende , en franse tt's zijn echt de moeite qua parcours (maar ge moet wel zorgen voor goed materiaal)

voor de statistieken : 60,1km à 18,5km/u avg ; avg HR : 154 max HR : 192

21-05-2009 om 09:13 geschreven door Jason-B  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


Inhoud blog
  • 17-05-2009 Beuvry
    Archief per maand
  • 05-2009
    T -->

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs