Inhoud blog
  • misbruik door geestelijken = een geestelijke kwaal.
  • Hoe vermijden dat jou kind naar Syrië gaat vechten.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    uit het Oog, uit het Hart
    goed nadenken is de helft van het werk
    11-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.misbruik door geestelijken = een geestelijke kwaal.
    Dat kinderen misbruikt worden door geestelijken is al lang geen nieuwtje meer, maar het gebeurde vroeger toch enorm veel.
    Het laat vooral diepe sporen na, op relatie gebied, op vertrouwens gebied, op het vertrouwen in je eigen zelf zijn en vooral nachtmeries met wakker schrikken in vol zweet, soms zonder het te beseffen uitvliegen, door deze heeft mijn vrouw mij verlaten na 17 jaar huwelijk, ondertussen heb ik iemand anders leren kennen die mij gelukkiglijk beter begrijpt en mij optijd bijstuurt.
    Ik zelf ben ook zo een slachtoffer van diverse geestelijken, dit vanaf mijn 8 jaar tot mijn 16 de jaar ben ik misbruikt geweest.
    Ondertussen heb ik al een nauwe vriend verloren die ook op de zelfde leeftijd en in de zelfde school van mij zelf misbruikt geweest is door geestelijken, deze jongen ging zich zelf op in de garage van zijn woning, zijn kinderen van 6 & 8 jaar vonden hem, ik was net 30 minuten vertrokken van bij hem thuis om mijn gezin te halen want wij gingen bij hun een bbq doen, het mocht niet baten.
    Sinds verleden jaar ben ik er voor uit gekomen en dit jaar werd ik ontvangen bij de Bisschop, er werden grote beloften gedaan, maar tot nu toe zie ik niet veel van al deze beloften.
    Ik voel mij gekwesd omdat er niets uit de bus komt na de zoveelste belofte, ik mocht vandaag horen "heb je niet vergist van geestelijke" dit door de onder directeur toen.
    De geestelijken die mij misbruikten waren broeders van liefde en de pastoor aldaar, er zijn er die beweren dat de broeders de liefde te letterlijk namen in deze periode, maar deze mensen zijn bang om te getuigen.
    Nu ik hoop dat mijn vraag om eerherstel mijn leven kan verbeteren, want zo als nu is mijn leven een hel en ik wil naar de hemel.
    Nu velen zeggen mij "je bent misbruikt en je gelooft nog, ik antwoord dan dat de heiligen en god er niets kan aan doen, het zijn de zendelingen die het kwaad verrichten niet de heiligen of god".

    11-06-2013 om 23:02 geschreven door Bart.O  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    22-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe vermijden dat jou kind naar Syrië gaat vechten.
    Beste mensen,

    Sinds enige tijd gaan er diverse jongeren naar Syrie om te strijden voor het zogezegd goede.
    Vermijden is zo goed als uitgesloten, maar er op toe zien met wat voor vrienden jou kind optrekt zal al veel baten.
    Ook veel praten met de kinderen zal ook al veel baten, want praten gebeurt nu nog veel te weinig op alle gebied.
    Jongeren streven nu eenmaal meer naar aandacht, een gebeuren op tv kan al een schok teweeg brengen bij sommige jongeren, en dan word er over gepraat tussen jongeren, tot er bepaalde volwassen de jongeren beginnen te breinwassen om te gaan vechten voor hun geloof en om de vrijheid van de burgers in Syrie.
    Iedere jongere krijgt een kleine training om met wapens om te gaan en dan kunnen de jongeren gaan vechten, maar wat de jongeren niet weten dat het wel degelijke gevecht en getrainde soldaten zijn waar ze moeten tegen vechten in Syrie.
    Op RTBF toonden ze onlangs een reportage over hoe het ging met diverse groepen in Syrie, ik vond het rond uit belachelijk hoe je daar jongeren ziet vuren met een machine geweer, de jongeren staan te dansen, dus gewoon vechten kunnen deze jongeren niet, laat staan hun zelf verdedigen.
    Er zijn al diverse dodelijke slachtoffers gevallen van de jongeren zowel uit België als uit Nederland, dit kan voorkomen worden door de jongeren al van thuis uit te begeleiden naar school toe en ook bij jeugdbewegingen, dit dat het goed door dringt, ook het oppakken van de ronselaars en goed bestraffen, want jongeren aan zetten tot hun eigen leven te beëindigen is een strafbaar feit.
    Er zijn diverse hulp organisaties die in Syrie aanwezig zijn om de bevolking aldaar te helpen en te ondersteunen, ook zijn er al diverse troepen uit diverse landen aanwezig om de oorlog aldaar tot een goed einde te brengen.
    Ik vind het ook afschuwelijk wat er gebeurt met deze bevolking, onschuldige kinderen worden slachtoffer van geweld aan gericht door eigen volk van hun eigen president, dit is inderdaad walgelijk wat sommige beelden tonen, maar niet te min zal er een einde komen aan deze president zijn bewind, maar het mag niet gevoerd worden door jongeren maar door goed opgeleide militaire soldaten.

    22-04-2013 om 10:16 geschreven door Bart.O  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


    Archief per week
  • 10/06-16/06 2013
  • 22/04-28/04 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Categorieën

    Laatste commentaren


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs