Inhoud blog
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Barry

    01-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Hallo allemaal,

    Eindelijk het einde van het schooljaar. De examens zijn achter de rug, het goeie leven kan beginnen. De examens zijn uiteindelijk allemaal nog wel vlot verlopen. Met de hulp van Lynn ben ik door al mijn leerstof op tijd geraakt. Het was nu alles mondeling, dus ik heb me volledig kunnen laten gaan.

    Ik heb de mevrouw van aardrijkskunde eens laten voelen hoe het is om heel de tijd te moeten luisteren naar ‘e e e ‘. Ik denk dat hij ook wel minsten tot 10 had kunnen turven. Bij de meneer van Natuur kon ik het niet laten om heel de tijd naar boven te kijken als ik het antwoord gaf. Tijdens het debat bij de mevrouw van Nederlands heb ik de NVA eens goed naar beneden gehaald met mijn argumenten over hoofddoeken. Alles is heel vlot verlopen, enkel bij Gedrag was er een probleem. De meneer was natuurlijk weer niet komen opdagen. Gevolg: het examen was afgelast. Dit kwam natuurlijk goed uit want de psychische stoornissen zaten allemaal al terug ver weg.

    Ik was er uiteindelijk met alles redelijk goed door. Enkel bij 1 vak had ik een tekort, LO. Bij dat mountainboarden de laatste week is het volledig misgegaan. Daar zat ik dan, bovenaan aan de helling, helemaal klaar om Prospier, Britney en Harold in te maken bij de race. Op mijn poep naar beneden, volle speed. Natuurlijk kon ik door al die spatten van diegene voor mij niet zien dat ik recht naar de plas reed. Dus daar ging ik dan, helemaal door de diepe plas. Mijn benen, gezicht en kleren hingen vol met modder. Daar gingen mijn punten, maar ja, wat maakt LO ook uit ..

    Het hoogtepunt van het schooljaar was toch wel gisteren, het bal. Gelijk een echte stond ik aan Lynn haar deur in kostuum met de 2 tickets om binnen te geraken. Eens aangekomen werden we meteen bedient door de leerkrachten. Je kunt je wel voorstellen hoe we daar van profiteerde. Het feest was een groot succes. Iedereen was in goeie sfeer en Lily ging weer door met haar wasmachine –techniek, deze keer uiteraard niet met een onbekende…

    Het jaar heb ik dus weer goed kunnen afsluiten. Ik ga jullie ook ineens vertellen dat dit mijn laatste blog is. Er begint nu eenmaal een nieuw leven voor mij. Onze band werd ontdekt door een producer van een studio via een filmpje op Facebook en hij wil meteen een album maken, ik zal het dus heel druk hebben. Dus bedankt allemaal, voor het gezelschap en de steun de afgelopen maanden.

    Adios!



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs