Inhoud blog
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Barry

    03-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Ik groet u op deze heerlijke avond.

    Nooit gedacht dat ik het volgende ooit zou zeggen en het nog eens zou menen ook: Jammer dat het vrijdag is.

    Toegegeven, het waren weer slaapverwekkende lessen, ik was niet van plan namen te noemen, maar mevrouw Godsdienst heeft deze week –nog maar eens- de award voor minst interactieve lesuur in de wacht gesleept, goed op weg naar goud in deze categorie als u het mij vraagt.

    Maar goed, we dwalen af.

    Mijn punt was eigenlijk dat ik het een aangename week vond. Herinner u het snijmachineincident een week geleden? Niks aan over gehouden. Maar Lynn blijkt dus extreem overgevoelig te zijn, zo ’t soort dat ‘ohhh’ en ‘ahh’ zegt bij schattige puppy’s en niezende babypanda’s. En blijkbaar dus ook bij zielige, ietwat onhandige Barry’s met een sneetje in hun vinger. Een hele week al vraagt ze me elke dag hoe alles gaat, of het nog pijn doet en of ze niet moet helpen bij het schrijven, waarop ik verlegen antwoord met “wilt ge dat echt? ” of de populaire “het pikt precies toch nog een beetje als ik mijnen bic vastpak”. Ok, ok, ik hoor jullie al komen: Maar Barry, da’s echt profiteren! Feit. Maar hoe zouden jullie zelf zijn? Nooit opgemerkt worden en ineens, met dank aan uw eigen onhandigheid, verwend worden door het enige meisje waarvoor ik ooit oog had op deze school, nee wacht, in het hele universum. En nee, dat was niet melig uitgedrukt, da’s de waarheid. ’t Is misschien wel niet zo’n strak plan om elke week uit te voeren, met dat snijmachien, den baas zou nogal vloeken. En dat nieuw drumvel gaat tenslotte zichzelf niet betalen. Ik blijf nog wel een paar daagjes comédiant uithangen, misschien werkt het wel en ontdekt Lynn dat ik, zelfs zonder allerhande  te verzorgen letsels, best de moeite waard ben om mee te praten. Blijven hopen, Barry, blijven hopen…

     

     



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs