• Intervieuw met Mr. Ilsen

Nieuws uit Barcelona van je 'kleine' bengeltje
    Mwahahaha
    14-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag 2

Vandaag werden we om 7u gewekt door de receptie van ons hotel. De eerste (voor sommigen onder ons) zware nacht, zat er op.

Na ons ontbijt waren we klaar voor onze eerste ontmoeting met Barcelona. We vertrokken om half 10 voor een bustrip van ongeveer 3 kwartiertjes. Eens in Barcelona aangekomen, heeft de bus ons alle grote trekpleisters laten zien.

In de namiddag volgde er een bezoek aan Las Ramblas en Sagrada Familia.

De avond wordt voor zij die willen, beëindigt met een avond in de discotheek. Daarna vroeg slapen voor het eerste deel van het volleybal tornooi.

14-04-2008 om 21:24 geschreven door animatieteam

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vertrek + dag 1

Na kort afscheid van ouders (en liefje), vertrokken we stipt om 18u naar Barcelona. De eerste tussenstop hielden we al in Luxemburg tegen 20u30, waar alles een beetje goedkoper was. De reis verliep verder vlot, met nog een paar tussenstops en een aantal filmpjes.
    Rond 8u30, toen we net de grens tussen Spanje en Frankrijk hadden overgestoken, stopten we voor een lekker Spaans ontbijt.
    Hierna reden we verder tot Figueres om het museum van Dalí te bezoeken. We losten er een vragenlijstje op en ontdekten dat zijn werken prachtig waren en dat het museum, dat vroeger een theater was, zeer mooi was ingericht.
    Toen we in ons hotel aankwamen kregen we wat tijd om ons op te frissen en bijvoorbeeld het strand te verkennen. Hierna maakten we een korte wandeling door Pineda del Mar.
    Na het avondeten vergaderden de verschillende groepen om aan hun project te werken.
    Na dit alles hebben we nog gezellig iets gedronken met de hele groep, waarna we zijn gaan slapen.
    Het was een geslaagde eerste dag!