Barbarajoseph
Nieuw-zeeland, en meer...veel meer!
Zo kun je mij altijd volgen, wherever I go.
23-11-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom
Bij deze is mijn site geopend.
Er is nog veel werk aan de winkel,
maar het is een begin!
Nog 3 nachtjes slapen, en dan vertrek ik
naar de andere kant van deze wereldbol!
Joepi.

For the people in Malaga I'll write in English.
So as you can see: I finally made the website!
We can get started. 3 more  nights sleeping, and then
I'm leaving to the other side of the earth!
Yes!
Hasta luego amiga/os. (en andaluzzz:'atalogo')

E per la famiglia barcelonesa e austrica e Kris (come no?),
parliamo Italiano, per non perderlo.. Comunque ci provero. Se no,
lo so che potete leggere l'inglese, quindi... Niente.
Me ne vado il domingo. Tre notte di dormire qua nel
Belgio troppo freddo..Mi sentite presto!

Et pour Marlène..j'éspère que maintenant tu parles parfaitemant
l'anglais (je pense pas qu'il aura un problème n'est-ce pas?). Parce que
4 langues c'est TROP! Sinon, on peut toujours jouer au Pipo!
(j'ai regardé de nouveau l'auberge espagnol: 'du riz....eu...des pâtes..)


23-11-2007 om 01:35 geschreven door Barbarajoseph  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Even een testje

23-11-2007 om 01:22 geschreven door Barbarajoseph  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


Over mijzelf
Ik ben Barbarajoseph
Ik ben een vrouw en woon in Menen (België) en mijn beroep is architect.
Ik ben geboren op 26/08/1984 en ben nu dus 39 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: architectuur, muziek, theater, DSM verzamelen, lopen, squashen, surfen, reizen, reizen, reizen....
Inhoud blog
  • Welkom
  • Archief per week
  • 19/11-25/11 2007
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs