mijn gestolen kinderleven
Inhoud blog
  • Hoe de rest van de jaren verliepen
  • Hoe het begon
  • Proficiat!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    16-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe de rest van de jaren verliepen
    Toen ik na die 4 maanden terug thuis was, was het niet gemakkelijk. Mijn ouders wilden weten wat er gebeurd was en ik wilde erop dat moment niet over praten ik wilde eventjes rust hebben. 
    Maar de moment dat ik er dan behoefte aan had om erover te praten dan wilde zij niet. Ik mocht er niet meer over praten. Ik moest er over zwijgen. 
    Ik ben ook nooit met een psycholoog gaan praten omdat ik niet mocht van hen ik moest alles vergeten. Maar het is niet gemakkelijk om alles te kunnen vergeten. 
    Ik heb niks zelfvertrouwen meer want dat heeft hij me allemaal ontnomen. Ik ben bang om alleen over straat te lopen of ergens alleen naartoe te gaan. Ik ben bang van vreemde mensen,.... 
    Ik huilde me 's nachts in slaap en had nachtmerries. Wat ik nu ook nog steeds heb. 

    In dat onthaalcentrum heb ik gezeten van 2april 2002 tot 30juni 2002. In september zou ik terug naar school gaan maar ik mocht van mijn ouders niet meer naar de school gaan waar ik zat. Ik moest naar een andere school gaan. Ik was daar niet mee akkoord maar ik moest. Ik moest al mijn vrienden laten vallen waar ik veel steun aan gehad heb. 

    Een paar jaar later heb ik er met mijn huisdokter over gesproken dat ik het er nog steeds moeilijk mee heb en dat ik 's nachts niet slaap. Hij heeft me medicatie voor geschreven dat ik kon slapen en me beter zou voelen. Sindsdien neem ik medicatie in dat ik er niet aan denk. 

    Ik woon nu 4jaar alleen en er gaat geen dag voorbij dat ik er niet aan denk. Ik kan het nog steeds niet verwerken. Ben al paar jaar aant zoeken om met iemand te kunnen praten maar ne psycholoog kost redelijk veel geld en CAW's daar staan lange wachtlijsten. 

    Ik weet soms echt niet wat te doen. 
    Een jaar geleden is er dan ook bij mij CVS (chronisch vermoeidheidssyndroom) vastgesteld en dat zou ook deels te maken hebben met mijn verleden. 

    Ik ga jullie laten want ik ga wat rusten ik ben zo ontzettend moe. 

    Liefs





    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Archief per week
  • 10/06-16/06 2013
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs