Inhoud blog
  • Vriendin in een coma ( ik weet dat het ernst is)
  • Citering #1
  • La mer(de)
  • Terwijl we vertrekken uit een nauwe positie
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Ban alia Con
    Aux armes etc.
    10-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vriendin in een coma ( ik weet dat het ernst is)

    Ik ken figuren die niets liever zouden wensen dan een vriendin in een coma. Een bleke plant op haar uitspinnende sterfbed, met de medische wereld gegoten in niet organische hulzen, lopend uit verlaten holtes die haar leven besturen als was haar kamer een arcade en zij een videospel. De minnaar vindt zijn doel in het martelaarschap. Wie zijn zielsdode liefde niet opgeeft, mag gerust daarvoor schoudergeklop ontvangen en sferen van bewondering en vrijblijvende troostseks. Deze personages wiens foto’s mij aanstaren uit de muren van mijn slaapkamer, hebben het voor elkaar. Ik neem aan, dat wat zij de meest interessante gesprekken vinden, nog steeds die met henzelf zullen zijn. Een comateuze eega schenkt dan ongebreidelde voordelen. Zonder het risico te lopen zowel door zichzelf als door de naaste omgeving gezien te worden, wandelend in de stratosfeer van de waanzin na verloop van tijd, kan men nu met zichzelf converseren onder het mom dat men de liefde in contact houdt met de alsmaar veranderende wereld. Vergeet retorische vragen, dit is vooruitgang, dit zijn retorische conversaties.
    De veredelde arrogantie en het heilige egocentrisme. Ik ken mensen…

    Girlfriend in a coma, I know

    I know - it's serious

    Girlfriend in a coma, I know

    I know - it's really serious

    10-06-2006 om 09:49 geschreven door Alexander de Pravès  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Citering #1
    We hadden het een week geleden over alternatieve sanctioneringen. Ergens in die klasdiscussie komt de moordenaar van Joe Van Holsbeeck ter sprake. Hoor ik vlak achter me, I kid you not, :

    'Het is goed dat die in Polen berecht wordt; in België was hij toch niet veroordeelt en vrijgelaten, want de gevangenissen zitten vol.'

    08-06-2006 om 20:53 geschreven door Alexander de Pravès  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 05/06-11/06 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 13/03-19/03 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs