Inhoud blog
  • Balloons, glitter and glamour op facebook
  • Welkom
    Over mijzelf
    Ik ben Cindy Wuyts
    Ik ben een vrouw en woon in Pijpelheide (Belgiƫ) en mijn beroep is student.
    Ik ben geboren op 29/07/1992 en ben nu dus 31 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: ballonplooien, grimeren, tekenen en animeren.
    Door mijn hobby kan ik mensen blij maken vooral de kleine kindjes. Het is leuk om elk feestje een eigen toets te geven
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    50 jaar huwelijk

    Foto

    Verjaardagsfeest 50 jaar

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Kado voor geboorte baby boy

    Foto

    Decoratie communiefeest

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Varia

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Ik als clown

    Foto
    Balloons, glitter and glamour

    07-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Balloons, glitter and glamour op facebook
    Om jullie sneller op de hoogte te houden van onze nieuwtjes, kan je ons nu ook vinden op facebook!

    https://www.facebook.com/Balloonsglitterandglamour


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)




    E-mail mij

    Heb je iets gezien wat je interesse heeft opgewekt of wil je gewoon meer informatie. Stuur gerust een mailtje.


    Gastenboek

    Heb je mij of een van mijn werken gezien op een feestje. Of vind je de foto's gewoon leuk. Laat het me gerust weten, ik sta open voor alles.


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Grimeren (enkele ontwerpen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Glitter tattoo's (enkele ontwerpen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs