het wel en wee van mezelf

30-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ST-JOZEF-OLEN 21 KM
Voila,eindelijk tijd om mijn verslag te schrijven,mijn computer werkt momenteel supertraag en dat geeft een beetje problemen,ik daarentegen was gisteren redelijk snel,ik heb een goede prestatie neergezet op de halve in Olen
de 21,1 km afgelegd in 1uur 23.34 en daar ben ik SUPERTEVREDEN mee,het ging héél goed gisteren,ondanks alweer het zware weekend,
thuis vertrok ik redelijk op tijd en stelde mijn gps in,maar door omleidingen vanwege een internationale wielerwedstrijd,dreigde mijn gps mij in de steek te laten,ik wist wel welke richting ik uit moest ,maar eens richting Geel ,opnieuw de Garmin ingesteld en om14 u30 kwamik ter plaatse,snel inschrijven en enkele collega's begroeten,tijd om op te warmen was er niet ,Raf(sossies) en loopmaatje Romain,en Jo waren de bekendste lopers ,aan de start zag ik ook nog Wendy ,een massa lopers aan de start,het startschot en weg ,in de massa was het even drummen vooraleer ik mijn tempo vond,maar algauw voelde ik dat het goed zat,de eerste km kwam ik door in 3.47,meteen ook de snelste km,ik bleef goed mijn tempo behouden,en ik liep constant onder de 4 min/km ,op km 8 ,4.00 op 12 km even een dipje en vervolgens 4.03/4.02/4.05
km 15 terug onder de 4.00
km 16 en 17 terug 4.02/4.03
18 km 3.59
19 km even versneld 3.53
20 km 4.01
en de laatste km 100 in 4.18
aankomst dus in 1uur 23.34,steedss in de buurt van Belgisch kamioen halver marahon 55+ gelopen (Romain),maar op 12 km kon ik hem niet meer houden
na enkele bekertjes sportdrank,water en een paar schijfjes sinaas ,probeerde ik nog wat uit te lopen ,het was gewoon niet te doen ,ik was volledig verzuurd en kon nog amper lopen,dan maar mijn tombolaticket ingeruild voor een sportzak en naar de auto waar ik nog even gestretcht heb en richting huiswaarts gekeerd
ik vond dit een goiede organisatie en voor herhaling vatbaar
5 euro inschrijving
voldoende bevoorrrading
appel en snickers aan de finisch en nog ne tombolaprijs waar je geen uren op hoeft te wachten,behalve dan de twee mountainbikes,dat waren de hoofdprijzen,
enige minpunt misschien was het rondjes draaien ,maar voor mij maakt het niet uit
ook nog vermeldfen dat Wendy eerste dame was met een tijd onder de 1u 30 ,ik moet straks nog even de uitslagen raadplegen ,momenteel geen tijd

groetjes en tot later

30-03-2009 om 10:16 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (9)
28-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomeruur
Klik op de afbeelding om de link te volgen niet vergeten,deze avond een uurtje minder slapen ,of werken ,en voor somige een uurtje minder uitgaan


klik op de klok voor meer fun

28-03-2009 om 15:44 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
27-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.snelste ronde ??

Voila,se ,juist terug van mijn tempoloopje,het had eigenlijk weinig gescheeld of ik had het niet gehaald,deze morgend is mijn collega op't werk niet komen opdagen,en toen mijn baas om 5 uur opstond(ik was al bezig van 2 uur ),wist hij me te vertellen dat die collega zich op spoed heeft laten opnemen ,hij kon de druk van het werk niet aan,te veel stress zou aan de basis van zijn probleem liggen,ik heb er een andere mening over ,maar soit,dus vandaag héél alleen met de baas aan't werk en dat betekent overuren en een tandje bijsteken,tegen de klok van 15 u30 mocht ik beschikken en had ik nog genoeg adrenaline in mijn lijf en repte mij naar't Speelhof voor mijn tempoloopje

3 rondjes(2430m) voluit zonder opwarming,was al warm gewerkt ,op sommige plaatsen was nieuw houtschaafsel gelegd ,wat het lopen niet gemakkelijk maakte
10.25 avg 154
10.12 avg 171 ,dit is waarschijnlijk mijn snelste ronde ooit ,gezien de omstandigheden (ook nog wind tegen soms),niet slecht gedaan
10.20 avg 174
dan nog één rondje uitgelopen aan 12.31 avg 156
totaal dus 43.30 min voor 9,7 km
662 calorietjes erdoor gejaagd

tevreden en hopelijk blijft er niks van hangen morgen ,dan neem ik even een looppauze en hopelijk ben ik zondag top voor de halve in Olen

slaap wel.....zzzzzzzzzz

27-03-2009 om 17:21 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
>> Reageer (1)
26-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maartse buien.......
Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat een weer zeg deze week en het gevoel is ook al niet optimaal,zeker nog naweeen van de estafetteloop van afgelopen zaterdag
maar toch ben ik blijven doortainen ,ook al ging het niet zo best,de bakker zijn grillen kennende.....

maandag ga ik normaal voor een recuperatieloop,maar de zondagavond  wat uitgelopen(figuurlijk hé,de kriekjes waren lekker en de aperitief bij de pizza liet zich ook welgevallen) in het stamcafé en ik had niet veel zin om vroeg op te staan,ik moest ook nog naar de tandarts met de dochter,dus van de gelegenheid gebruikt gemaakt om iets langer uit te slapen
's avonds was er dan ook geen tijd meer ,en ik was te moe....

dinsdag,vermoeiende eerste werkdag en onmiddelijk een middagdutje gedaan,'s avonds richting Speelhof voor 6 ronden (14,8 km) in 1u13
avg 150 max.168
948 cal
13.11/12.08/12.11/11.54/11.48

woensdag,nog steeds moe ,maar na het werk toch opnieuw naar't Speelhof ,het weer was slecht en ook bij mij vlotte het niet,ik kon geen lijn krijgen in mijn training,na 3 ronden had ik geen goesting meer maar probeerde toch nog een rondje ,kreeg op't einde gezelschap van een collega-loper(Ludo van café 't Park),die maande me verschillende keren aan het tempo te laten zakken ,daar heb ik het nogal moeilijk mee,dan nog een vijfde en laatste ronde met hem uitgelopen en het ging precies iets beter,hij gaf me de raad om meer rustige duurlopen te doen en omdat ik niet graag interval doe,eenmaal per week een korte tempoloop te doen,we zijn geen jonge veulens meer hé........
12,2km in 61 min
avg 150 max.173
784 cal.
12.21/11.52/11.52/11.58/12.49

donderdag,alweer druilerig weer ,dus maar rechtstreeks naar huis en na een kort middagdutje toch opnieuw de loopschoenen aangetrokken en van thuis uit vertrokken voor een duurloopje rustig
véél wind,bergop en op't einde regen,maar toch 15 km gedaan ,ik vond het wel een eeuwigheid duren ,ik deed er slechts één uur 16 min. over
avg142 max.159
893 cal

misschien morgen nog een kort tempoloopje inlassen en dan waarschijnlijk zondag naar Olen voor de halve........
groetjes

26-03-2009 om 19:50 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
>> Reageer (1)
22-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.estafetteloop Ziekeren
Klik op de afbeelding om de link te volgen Vooraleer de wedstrijd op zaterdag aan te vangen heb ik vrijdag nog een rustig loopje gedaan van 9 km in 46 min.om me voor te bereiden

Op zaterdag ging de derde wedstrijd door van de estafettechallenge(voor ons de 2de)Landen -Aalst-Bierbeek
deze extra wedstrijd ging door in het psychiatrisch centrum van St-truiden,deze werd georganiseerd en meegelopen door Roland Vandenborne,een man met een groot hart voor mensen met dergelijke problemen,al 35 jaar in dienst van het centrum en nu is zijn tijd gekomen om afscheid te nemen
Na het werk onmiddelijk richting Ziekeren waar ik had afgesproken met running-mate Smol,gauw inschrijven en een rondje opwarmen,ik was eigenlijk stikkapot,maar mezelf kennende ging ik er weer voor gaan
Er diende gedurende één uur rondjes afgelegd te worden van 1100 meter,en met 50 duo's stonden we aan de start,klaar om af te zien(sommige toch ),het startschot en weg was de bende,ik weer als eerste loper maar slecht gestart ,alles gegeven en aangekomen in 3.51,dan Mario en zo om beurten,onderweg werden we nog getakteerd door een oorverdovend muzikaal inTermezzo van de plaatselijke DJ,
Na één uur zat de klus erop en we haalden net geen 14 ronden(op 50 meter na ).Toch waren wij uiterst tevreden want wat bleek ,wij waren winnaar in de categorie 80+!!!!!!.(7de algemeen)Op één enkel akkefietje na,(een jonge gast die me voorbijstak en voor me ging hangen ,stopte ineens en ik bijna pardoes op hem,op de vraag waarom hij dit deed ,het volgende antwoord;ge moet maar niet achter mij lopen,ik was verbouwereerd en na mijn aankomst heb ik hem dat wel degelijk laten blijken,een beetje over en weer gekibbel,en toen was het weer tijd voor de volgende ronde ),was het een mooie maar zware wedstrijd,en ook het weer zat mee,in de twee laatste rondes zat ik echter stikdood
onze ronden tijden
Bakkertje  / Mario
       3.51   / 4.34
       3.57  /  4.35
       4.00  /  4.35 
       3.59  /  4.38
       4.01  /  4.39
       3.59  /  4.41
       4.02  /  4.29(-50 m)
na een verkwikkende douche richting prijsuitreiking waar we eerst onze bonnetjes voor een stuk taart en een broodje kaas-hesp inruilden ,onze nummer en stok voor een prijs,en daarna getrakteerd werden op een heuse receptie,alvorens de huldiging begon,er werd ook nog een, (en zelfs meer dan één,en terecht!!!!!) dankwoordje gericht aan organisator en bezieler Roland
Dan de prijsuitreiking,we waren dus primus in de categorie 80 + en kregen daarvoor ieder een prachige fruitkorf,er werd ook nog een grote aanwezigheidstombola getrokken terwijl wij genoten van een lekkere Walsberger bruin (7,5°),hier geen prijs,kapot maar tevreden terug naar huis,direct gaan slapen want ik moest nog gaan werken
Het was in elk geval een fantastisch mooie ,maar vermoeiende namiddag in een schitterend prachtige omgeving,het was gewoonweg af!!!!!!
CHAPEAU!!!!!!!(en dit allemaal voor 5 euro per persoon )

Deze morgend na het werk vond ik toch nog de kracht en het karakter om naar het Speelhof te trekken waar collega Mario al aan zijn eerste ronde bezig was ,ik liep hem tegemoet en samen met nog een andere estafetter(Jules K.)hebben we nog 3 rondjes afgelegd de laatste twee nam ik dan nog alleen voor mijn rekening,zo kwam ik weer aan 13 km in 66 min
avg136/max.153
730 cal
17.03(naar Mario en terug)/12.48/12.26/
12.11/11.54(alleen)
namiddag wordt het weer rusten en vanavond biljarten in't stamcafé ????

GROETJES,vanwege een gelukkige bakker

22-03-2009 om 13:50 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (5)
19-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.midweek
Voila,we zitten alweer aan de helft van de week,en het weekend staat dan ook bijna voor de deur,afgelopen dagen is er dan ook nog getraind

Maandag,een recuperatieloopje na het zware weekend van 9,8 km en dit in 52.30 min
avg 146 max.174???(weet niet waar ik die hoge hartslag vandaan hebt gehaald )
een 645 calorietjes over 4 ronden;13.38/13.09/12.56/12.50

Dinsdag,naar het Speelhof getrokken en dit voor een duurloopje van 17,2 km in een tijd van 1uur 24 min
avg 148 max.166
1062 calories
12.34/11.53/11.38/11.06/11.09/12.52/13.13(de laatste 2 ronden samen met een collega-loper gedaan )

Woensdag waren we opnieuw van de partij,een stevige tempotraining van 5 ronden in 55 min.goed voor 12,3 km
avg 155 max.181(laatste ronde alles uitgeperst )
760 cal.
11.59/11.17/10.57/10.32/10.14/

natuurlijk als je zo hard traint,moet er een dag komen dat je kapot zit,en dat is dus vandaag,na het werk te moe en dan maar gaan slapen,ben ook gisterenavond na mijn training naar de tandarts geweest , daarna belde mijn oudste dat ze dringend een paar spullen nodig had en zo moest ik weer naar Diepenbeek ,bijgevolg lag ik pas tegen 21 uur in bed en dit zonder middagrust,pffffff,dat moet zich ergens wreken hé
ik hoop morgen na het werk,maar dat zal wel ijdele hoop zijn ,nu er al een paar weken 2 collega's uitliggen,toch nog een rustig loopje te doen,en zaterdag staat dan een Estafetteloop op het programma,die ik samen met collega Smol zal afwerken(tenminste als het niet te druk wordt op het werk,want ook de weekendstudent komt zaterdag niet en dan zal ik weer een tandje moeten bijsteken om op tijd gedaan te krijgen,dan vragen ze zich af hoe sommige werknemers een Burn-out krijgen

groetjes

19-03-2009 om 18:25 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
15-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OEF!!!!!!!
En ja hoor ,ik heb het weer overleefd,het zware weekend,als zit ik hier nu een beetje als een lijk aan mijn pc
wat viel er dan al te beleven dit weekend???
hier volgt een "klein" verslagje

KOM OP TEGEN KANKER
Zaterdag

In de gemeente Geetbets meerbepaald aan de Warande in Rummen werd een soort Fata Morgana in mekaar gestoken waarvan één van de onderdelen een loopwedstrijd betrof waar minstens 50 lopers aan moesten deelnemen,dit allemaal ten voordele van kom op tegen kanker,waar ook VTM-nieuwsanker Stef Wauters en voetballer Davy Schollen aanwezig waren(beide peter van deze actie)
Na het werk richting huiswaarts en het weer zag er stralend uit,ideaal dus voor een loopwedstrijdje,maar eerst nog een paar uurtjes rust
Bij het opstaan aanschouwde ik het inmiddels grijs en druilerig geworden weer,pfffff,maar toch vertrokken richting Rummen
Daar stond ik dan samen met een aantal lopers aan de start van de 10 km wedstrijd(slechts 8630 meter ),het startschot klonk en weg waren we,verassend liep ik met een viertal op kop,waaronder één bekende,namelijk Hugo Truyers,een héél goede loper,die ik slechts éénmaal heb geklopt,de rest ken ik niet,we worden al direct het veld ingestuurd,geen spek voor mijne bek, af en toe wordt me de kop opgedrongen ,Hugo moet er dan ineens af(ademhalingsproblemen en een top 3 plaats zit er voor mij vandaag wel in,ook de derde loper ,een véél te snel gestartte moet de rol lossen en ik blijf achter de eerste aanlopen op een vijftigtal meter,zo gaat het door tot na de eerste ronde ,waar dan ineens een derde loper opduikt ,die over ons gaat met de vingers in d neus,mijn voorganger kan nog een tijdje aanklampen,ik moet de rol lossen ,met een derde plek in het achterhoofd loop ik de wedstrijd aan een constant tempo uit,want opnieuw wacht het zware veld,uiteindelijk toch binnengekomen in 34.26,héél tevreden ,mijn eerste podium ooit!!!!!!Het was wel geen groot bezette wedstrijd,maar toch
Met ee, joggingbroek maat XL als tombolaprijs neem ik afscheid van Rummen,ik wil zo gauw mogelijk in bed,want 's avonds moet er nog gewerkt worden en zondag morgend  wacht alweer een wedstrijd
gegevens
8630m in 34.26
avg 174 max.179
590 cal

CRISNEE-OREYE(Challenge Hesbignon)
Zondag
Na enkele uren slaap,richting werk,na 10 uren zit ook hier de taak erop en onmideelijk richting Oreye waar we op de bus gezet worden naar Crisnée
Hier staan we alweer aan de start,wel een hoger aantal deelnemers dan de dag tevoren,en ondergetekende ook niet echt uitgerust,maar ik ga er toch voor,ik besluit in het pak niet te snel te vertrekken en de eerete 5 km toch een mooi tempo(3.42/3.39/3.50/3.34/3.53),goed op schema,maar dan worden we het veld ingestuurd en dat is dus niet meteen mijn favoriete terrrein,de eerste km's valt het wel mee en ik kan de schade nog beperken,maar dan komt er toch een serieus verval(4.05/4.15/4.44/4.00/,de laatste km in zich en hier kan ik mijn medeloper afschudden(3.56),dan nog 350 meter bergop richting finish in de sporthal van Oreye,afgepeigerd haal ik het in 41.36,alweer tevreden,maar toch kompleet kapot!!!!!
na het uitlopen met collega Smol,een heerlijke douche,en vandag blijf ik eens voor de tombola,ik heb toch geen plannen meer namiddag(platte rust!!!!!)
geen prijs,dus maar na huis,nog een beetje rusten en dan deze avond nog es naar't stamcafé,olé,olé,olé
gegevens
10,3 km in 41.36
avg 172 max 183
696 cal

ik ben blij dat het er weer opzit,ik ben nu héél erg moe,maar een kriekje moet er nog af vanavond,dat heb ik wel verdiend vind ik.......
groetjes en geniet nog van het weekend,bye....

15-03-2009 om 18:41 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (6)
11-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LENTE
Klik op de afbeelding om de link te volgen Het leek er in elk geval op vandaag ,een lekker zonnetje ,hier en daar nog wel een wolkje maar ideaal weer om te trainen,ik had nochtans niet veel goesting ,gisterenavond verjaarde ons Greta,waardin van café bij Voetje en ik moest er dus wel even langs
het deed dan ook wel pijn toen ik om 21 uur vertrok om dan al die feestende mensen bezig te zien,moeten die dan niet werken misschien,wie weet tot hoelang het heeft geduurd,héél de avond gratis drank en frit met frikandel van de frituur naast 't café,maar ja aan alles komt een einde en ik kon toch weer niet blijven hangen,ben zondag al 26 uur onderweg geweest

een overzichtje dus......

maandagmorgend naar de fitness met de dochter en na amper 45 min. kwam er een einde aan de training,mijn dochter was onwel geworden op de trilplaat en eigenlijk was ik ook  wel blij om naar huis te gaan ,want na een kwartier loopband voelde ik al dat het niet echt vlotte,ik probeerde nog een half uur op de crosstrainer,maar ook hier zat er niet veel schwung in,
tegen de middag met het vrouwtje naar de stad en tegen 16 uur ben ik in mijn bed gekropen en ben er pas uitgekomen om 01u30 om te gaan werken

dinsdag,was ik opnieuw moe en toen ik thuiskwam van werken een middagdutje en in de vooravond toch proberen een training af te werken,thuis in de buurt een ronde van 12 km gedaan in exact één uur,met veel wind op kop toch een gemiddelde hs van 144 met een max van 160 en 721 cal verbrand

vandaag,nog eens langs't Speelhof en aanvankelijk vlotte het niet ,maar na 6 ronden in 68.35(14,8 km),voelde het toch al beter ,moe maar voldaan keerde ik huiswaarts
avg 153 max.181(laatste ronde nog es doorgetrokken)
924 cal.
12.13/11.44/11.27/11.23/11.14/10.26

en zo komt het weekend weer in zicht en er staan 2 wedstrijden geprogrammeerd,op zaterdag een wedstrijd in Rummen ten voordele van "Kom op tegen Kanker" met als peter Stef Wauters
en op zondag de rit in lijn Crisnee-Oreye in het kader van de Challenge Hesbignon
hopelijk kan ik het aan om deze allebei te doen......

groetjes

11-03-2009 om 16:28 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (3)
10-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cafébazin wordt 40 jaar

De cafébazin van "bij Voetje is 40 jaar geworden,en 't was weer ambiance in't cafe,voor mij echter van korte duur wegens werkverplichtingen
jammer







10-03-2009 om 00:00 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
08-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rainy Day in St-truiden
Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag na het werk was ik erop gebrand om te gaan lopen,maar doordat het zo fel regende reed ik richting huiswaarts,onderweg maakte ik echter de bedenking,als ik nu niet ging,wanneer dan wel vandaag,mijn vrouw wou absoluut naar de Zwarte Markt in Tessenderlo,en ik ken dat ,daarna zou er van lopen niks komen,ik maaktedus maar rechtsomkeer en zag de auto van Smol staan,alweer een  reden om mijn borstband om te doen,de loopschoenen had ik reeds aan,en er voor te gaan
ik liep in tegengestelde richting van mijn gebruikelijk parcours en na goed één km kwam ik dan Smol tegen,ik liep met hem terug naar het begin en daar drukte ik mijn polar in.Mario(Smol),had het een beetje moeilijk vandaag en samen deden we nog 3 ronden(13.18/13.27/13.18),hij hield het dan voor bekeken en na een kleine sanitare stop deed ik nog even verder,het regende op dat moment ook minder,de volgende 2 ronden werd dan 12.15/12.19
het begon ondertussen heviger te regenen en eigenlijk wou ik stoppen ,maar een die hard stopt niet en steekt nog een tandje bij en die laatste ronde werd 10.31
nu had ik er ook genoeg van en doornat reed ik dan toch huiswaarts,en na een heerlijke douche vertrokken we onmiddelijk richting Tessenderlo,waar mijn rug redelijk belast werd door het lange slenteren,ik loop liever nog enkele km's meer ,maar een mens moet nu eenmaal de kerk in't midden houden hé
trainingsgegevens
14,8 km in één uur 15(+2 km zonder tijd)
avg 151 max.184(laatste ronde)
ruim 1000 cal.
dankzij de  spaghetti-halve haan zullen deze wel teniet gedaan zijn,
vandaag eigenlijk weinig of geen pijn gevoeld,in tegenstelling tot enkele dagen geleden,toen liep ik erbij voor dood

als beloning nog een paar goede kriekjes bij Voetje(stamcafé)

zalige groetjes

08-03-2009 om 19:53 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (6)
06-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OFF-DAY!!!!!!
Gisteren dus een complete off-day gekend ,héél de dag pijn gehad ,ook erg moe,dus niks getraind vermits ik ook nog eens met de vrouw naar de dokter moest

de rest van de week ben ik wel nog actief geweest

maandag,na het morgendloopje,namiddag met de dochter naar de fitness,45 min. crosstrainer en daarna de spieren nog getraind

dinsdag heb ik thuis in de buurt een rustig loopje van 13 km gedaan in één uur en 8 min
avg 131 max.146
712 cal

woensdag ben ik met de dochter naar de fitness getrokken alwaar ik 45 min. op de crosstrainer gewerkt heb,alvorens naar het krachthonk te gaan ,en als afsluiter nog een half uur alles geven op de hometrainer,ik heb er zelfs mijn benen mee opengeschuurd,das het nadeel als je geen koersbroek draagt

donderdag was een dag om héél snel te vergeten ,komt het door de nieuwe steunzolen of wat ,ik weet het niet,maar ik heb dus geweldig afgezien gisteren,onbeschrijfelijk,ik heb in het ziekenhuis waar mijn vrouw op consultatie moest een afspraak gemaakt met een andere orthopedist,kwestie van een second opinion te kennen,misschien komt er wel iets anders uit de bus,anders rest me nog één ding en dat is shockwave-therapie...

vandaag,ondanks de nog steeds zeurende pijn,toch een tempoloop uit de benen geschud,12,4 km in 57.57
avg 148 max.163
755 cal
12.09/11.37/11.27/11.27/11.14
toch weer een goede training en het gevoel is momenteel ook weer beter,maar het kan zo niet verder,ik slik constant ontstekingsremmers,dit kan niet blijven duren.......
en nu is't bedtijd.........straks weer werken................ groetjes

06-03-2009 om 17:15 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (4)
02-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maandag
Klik op de afbeelding om de link te volgen deze morgend al een recuperatieloopje gedaan,alhoewel van recuperatie niet veel sprake was,de vermoeidheid zat blijkbaar nog in mijn lichaam,ben thans gisteren niet blijven hangen op carnaval,na de stoet en een sandwichke bij mijn broer zijn we terug huiswaarts getrokken waar ik als een blok in de zetel in slaap viel

5 ronden gedaan in 62.50
avg 152 max.164,veel te hoog naar mijn goesting
832 cal
13.17/12.32/12.25/12.15/12.19/

en zo begint morgen mijn werkweek alweer......groetjes en slaap ze

02-03-2009 om 18:54 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (3)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.carnaval
Klik op de afbeelding om de link te volgen my lady and me op Borgloon Carnaval

02-03-2009 om 18:47 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
>> Reageer (0)
01-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FEXHE-LE-HAUT-CLOCHER 10,8 km
vandaag dus een verslag van de wedstrijd in Fexhe,maar eerst nog een klein woordje over de voorbereiding,
vrijdag werd meteen de laatste training van februari afgewerkt,een rustige duurloop van 12,4 km in 64.20,avg 135/max145,
695 cal
12.52/12.52/12.46/12.58/12.50
zo eindig ik de maand februari met 216 trainingskm's en slechts één wedstrijd (midwinterjogging) 

ik had heel veel last van de heup en de bil,en dat zou zaterdag nog de hele dag zo blijven,de Dafalgans en de Voltarens konden de pijn niet verzachten,waar gaat dat weer eindigen
zaterdag namiddag vroeg mijn bed in getrokken en een 7 tal uurtjes geslapen alvorens te gaan werken,nog steeds pijn en ook een beetje ziekjes,mijn baas wist dat ik zou gaan lopen dus heeft hij deze nacht ook es een tandje bijgestoken

op tijd gedaan en dus thuis om 9 uur ,me klaargemaakt en 20 min later stopte Smol om me op te pikken richting Fexhe,
vermits het de eerste wedstrijd was van de Challenge Hesbignon(zie link),redelijk veel volk aan de start en om 10u15 werd het startschot gegeven,ik stond op de tweede lijn ,maar werd ingehaald door een hele meute ,ik probeerde gewoon mijn tempo te lopen en na km 1 had ik3.41,we liepen langs boerderijen,door een koeienstal waar de koeien voor de ambiance zorgden ,dan door een weide en zo kwamen we terug op straat,na 5 km was mijn tijd19.14,mooi op schema dus,maar na een aantal km bijna op het einde werden we ineens het veld ingestuurd,we moesten door een spoor van een tractor,gelukkig was het redelijk droog,maar toch was het moeilijk lopen,daarna bergop naar opnieuw een wei en daar was mijn kaars uit,maar ook mijn medeloper die mij had ingehaald bij het veld,moest nu ook de rol lossen,gelukkig ook nergens gevallen ,het laatste stukje naar de finish ook nog eens bergop ,alles uitgeperst en na 10,8 km aankomst bereikt in 44.08,een beetje tevreden,had graag onder die 44 gegaan ,maar de omstandigheden zaten een beetje tegen ,dan nog even gewacht op collega Smol die eindigde in 55 min.losgelopen ,stretching en dan huiswaarts ,want namiddag carnaval in mijn geboortestad Borgloon
wedstrijdgegevens
10,8 km in 44.08
avg 176 max.185
cal 760

foto's werden er onderweg ook genomen,dus verwacht ik ze binnenkort op de site ,en kan ik ze op mijn blog zetten,maar ze zullen er weer niet uitzien,want het was afzien

groetjes en tot de volgende.........


01-03-2009 om 13:02 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)
28-02-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.17 jaar
deze prachtmeid wordt vandaag dus 17 jaar



28-02-2009 om 00:00 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)


Over mijzelf
Ik ben lenaerts marc, en gebruik soms ook wel de schuilnaam bakkertje64.
Ik ben een man en woon in st truiden(aalst) (belgie) en mijn beroep is banketbakker.
Ik ben geboren op 01/09/1964 en ben nu dus 59 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen ,zwemmen,en van't leven proberen te genieten.

yo ,iedereen ,welkom bij de bakker's blog,veel lees-en loopplezier
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek
  • niethelemaalwies
  • Gelukkig Nieuwjaar
  • Een natte dinsdag herfst groet
  • Eindelijk eens tijd om bij te lezen.
  • Proficiat

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 11-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 02-2019
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 10-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs