Foto
Foto
Foto
Foto
Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

Nog 13468 Km te rijden tot 1 januari 2014
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Reeds 62,5 km gelopen nog 437,5 km te lopen tot 1 januari 2014
Wielerseizoen 2013
Seizoen 2013
20-02-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zaterdag 16 februari
Ik was vroeg uit de veren want het was vandaag onze Tom zijn eerste wedstrijd van het seizoen te Bottelare.
Ik heb 2 uur gereden waarvan het grootste gedeelde samen met Freddy ongeveer 58 km gereden beter dan niks. 

16-02-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag 10 februari
Vandaag een 2 uur 45 gereden er was veel wind ik had niet de goede benen van gisteren. Waar ik wel blij over ben is dat ik terug keerde naar Appels. Dan maar met 10 man proberen plezier te maken het was wel leuk om vrienden terug te zien. In totaal 87 km gereden.

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zaterdag 9 februari
samen met de rudyco ploeg en ook onze Tom vertrokken te Hamme we waren met zo een 25 man. Doorgedreven training we reden richting steenhuize wijnhuize moet zeggen ik heb er een goed gevoel aan over gehouden. Op elk punt waar er doorgereden werd zat ik bij de eerste 15 plaatsen. We reden in totaal 108 km .Bijzonder leuke training. 

09-02-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stage Benidorm van 27 januari tot en 3 februari
Eindelijk wat goed nieuws stage te Benidorm samen met Bart en Tom.
Het was even afwachten of mijn benen de vlucht hadden verteert want vroeger lukte dat niet,  na het vliegen kon ik gewoon niet fietsen.
Ik ging daarom de eerste morgen een 5 tal km lopen en dat ging dus maar een fiets gehuurd 17 € per dag dat viel goed mee.
De eerste dag fietste ik samen met Omer een 65 km het was lastig rijden maar al bij al voelde ik mij goed. 2de dag alles samen 110 km moe maar voldaan mooie streek hier kom ik zeker nog terug vooral langs de kust lijn is het mooi rijden.
Wel slecht nieuws onze Bart heeft weer kraakbeen ontsteking aan de knie spijtig daar gaat de goede stage voor hem.
Dag 3 iets rustiger aangedaan een 48 km samen met Tom beklimming naar Benessia gedaan ongeveer 7 km klimmen het ging goed moest ongeveer 1 minuut prijs geven voor iemand van 92 kg valt dat goed mee.
Volgende dag 82 km gereden steeds een goed gevoel het is zalig om nu deze tijd van het jaar in temperatuur te fietsen van meer dan 20 graden.
Ik heb deze stage afgesloten met 305 km en 5 km gelopen en een goed gevoel. Voor iemand die misschien niet kon fietsen is dit niet slecht. 
Hopelijk komt alles goed met Bart.


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.van 20 tot 27 januari
Gewoon slecht weer het blijft winter ben 2 keer voor het werk gaan lopen en 1 keer na het werk.
De dag voor de stage naar Benidorm heb ik nog 11 km gelopen. 

20-01-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sneeuw en nog eens sneeuw
korte samenvatting van misschien wel de moeilijkste week van het jaar op sportief gebied.
Het was onmogelijk voor te fietsen dus maar gaan lopen deze week.
3 dagen van 5 km en zaterdag 11 km op deze manier gaat er van de 500 km die ik dit jaar wil lopen enkele km er aan af.
We proberen vandaag ook te gaan lopen maar het zal niet gemakkelijk zijn het is weeral aan het sneeuwen.
Ik ben deze week ook begonnen met mijn gewicht op te schrijven het moet zeker 10 kg naar beneden.

13-01-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag 13 januari
Het is weeral slecht weer nu ligt er sneeuw toch geprobeerd te gaan fietsen maar na 12 km gestopt niet omdat het niet ging maar gewoon omdat ik zot word van die chauffeurs die niet kunnen verdragen dat je op de baan rijd , we leven in een wereld waar de mensen niks kunnen verdagen van elkaar.
Ik ben thuis gekomen en gaan lopen misschien loop ik dan niet in de weg een 4,5 km gelopen. Denk dat ik er een nieuwe uitdaging ga bij nemen en hoop ook dit jaar een 500 km te lopen. De eerst 4,5 km staan op de teller ik denk dat er deze week er nog zullen bijkomen.Ze geven nog sneeuw deze week.

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrijdag 11 januari
Vandaag met de fiets naar het werk gereden tevens ook de eerste keer lek gereden. Een probleem had niks bij dan maar 2 km op platte band gereden . In het afkomen gestopt bij fietsen Kurt band gemaakt en richting huis gereden goed voor 59 km ben blij deze week bij slecht weer toch 3 maal naar het werk gereden. 

08-01-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8 januari voor de 4 de dag op rij gefietst.
Het word lastig vandaag op en af naar het werk de vele km op een korte tijd beginnen zijn tol te vragen.
Nu enkele dagen rusten maar ook niet te lang.


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7 januari met de fiets naar het werk.
Voor de eerste keer dit seizoen  reed ik met de fiets naar het werk. Het blijft toch lastig om 5 uur 30 van in Overmere naar Zottegem rijden/
Na het werk gaat dat beter ben wel eens gestopt om naar het huis van onze Gert te gaan kijken. Hij had vandaag zijn sleutel.
Moe thuisgekomen ik had 54 km gereden

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 januari Terug op vertrouwde grond te Appels
Vandaag was het de feest van mijn schoonmoeder ze werd 80 jaar. Dus ik was vroeg opgestaan en heb 50 km gereden voor we naar het feest vertrokken. Ik reed voor de eerste keer naar Appels moet zeggen het brengt steeds bij mij een dubbel gevoel mee ik heb daar zoveel plezier gehad en dat is nu toch niet meer hetzelfde met die groepjes van 10 man. En langs de andere kant was ik tevreden dat ik er terug  enkele vrienden terug zag.
Ga er zeker nog terug.

05-01-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moeilijk gaat ook
Weer een speciale dag ik was vertrokken richting hamme zogge om aan te sluiten met de rudyco groep.
Waar onze Bart mee vertrokken was aan de winkel van Rudyco te Hamme. Stond daar met mijn zot gezicht reden ze toch wel richting Waasmunster zeker.
Dan maar alleen terug gereden richting Berlare waterhoek het ging niet gemakkelijk ben dan de groep van de admiraal tegen gereden.
Ik kwam ze net tegen te Zonnegem leuk is anders net naast de E 40 het was alles geven tot aan de Dijker teVlierzele. Daarna ging het iets beter maar die rijden toch nog altijd goed door moet ik zeggen ik was al content dat ik kon volgen. De totale afgelegde afstand was 78 km in 2 uur en 40 min.
Het was een moeilijk moment maar toonde toch karakter om van deze training iets te maken.

31-12-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.laatste training 2012
Weeral veel wind vandaag gelukkig was ik met de rudyco boys op de baan en kon ik mij goed wegsteken.
Joerie stallaert was ook weeral van de partij  altijd leuk als er een prof meerijd op training.
In totaal een 71 km afgelegd in 2 uur 20 min gemiddelde snelheid van 30,4 km niet slecht en dit langs Balegem en zo en 5 beaufort. 

30-12-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Samen met Gert richting Hamme gereden blijkbaar reed de rudyco groep niet.
Wij hadden geen goesting om tegen 4 a 5 beaufort te vechten en zijn dan maar langs Belsele en de ruiter naar huis gereden.
38 km gereden het voordeel is dat we morgen een mooie training kunnen afwerken.

29-12-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29 december
Zag het volledig zitten vandaag vertrokken rond 8 uur 45 richting rudyco groep, amai zo een grote groep zeker 30 man. Speciaal namen vriend Guy de Wolf en dorpsgenoot Geoffery Maes van Zele richting Overmere Beervelde, Wachtebeke van daar naast de expresweg tot in Vrasene ,Nieuwekerken Waas , Temse, Waasmunster om dan de groep te verlaten en langs Zele durme naar huis te keren 110 km in 3 uur 37 min gemiddelde goed 30 per uur . Laatste 20km waren op karakter tot op 80km ging het vrij goed reed goed klein heb zelf eens op kop gereden maar ondervond dat het daar toch wat te vroeg voor was. al bij al leuke training wij hopen morgen nog eens het zelfde te doen.Ik wil wel eens vermelden dat de familie Baeyens vandaag samen 500km heeft gereden amai. 

28-12-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Training vrijdag 28 december
Training van 2 uur 54 min de weer goden waren gunstig het begon juist op het laatste te regenen. In totaal legde ik 84 km en dit samen met de groep van rudyco onder de baan kregen wij een 20 tal km het gezelschap van Koen de Bosscher en Zoon. Het ging beter als eergisteren kon bijna gans de training klein rijden. Nog een paar trainingen en ik zou al eens op kop durven rijden. Morgen terug richting Hamme we proberen de 4 uur vol te krijgen. Het zal nodig zijn heb weeral eens chinees gaan eten.

26-12-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Training 26 december
Vertrokken om 9 uur richting Huivelde om dan aan te pikken aan de rudyco groep. Mooi gezelschap Joerie Stallaert de gebroeders Onghena Stijn de Bock, Sean Durinck om er maar een paar te noemen.Wij reden richting Sint Lievens Houtem om dan langs Balegem en Wetteren Ten Ede terug huiswaarts te keren aan de kerk van Overmere reed ik rechtdoor, toen ik thuis kwam had ik 68 km in 2uur 15 min dat is een gemiddelde van 30,3 km per uur . Het ging tamelijk goed ik probeerde eerst zo klein mogelijk te rijden maar moest toch enkel malen groter gaan rijden. Herbeginnen is nooit gemakkelijk nog een training of 10 en het zal dan wel al beter gaan.

25-12-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.training op kerstdag
Zo als afgesproken werd er ook op kerstdag gefietst. In totaal legde we 54 km af en dit met windsnelheden van 4 a 5 beaufort.
Ik slaagde er weer in lek te rijden nu vooraan. Maakte van de pitstop gebruik om te vragen aan onze Gert dat het om wat trager te rijden.
Na Lokeren en Sinaai doorkruist te hebben kwamen wij net voor de regen terug thuis. Denk dat ik tegen morgen ga hersteld zijn om samen met rudyco te trainen om 9 uur 15 aan de kerk te Zele Huivelde.

24-12-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Planning 25 december
Normaal als kerstavond niet te zwaar is vertrekken we morgen om 11 uur samen met onze Gert en Tom aan de kruisstraat te Overmere ook thomas Vermassen zal mee trainen morgen .

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste training dag voor het nieuwe seizoen
Vandaag eerste training dag vertrokken samen met onze jongste zoon Tom. Een bewogen training eerst richting Uitbergen gereden en ons dan omgedraaid en met rudyco meegereden tot aan de winkel van rudyco te Hamme dan zij we nog verder gereden met Vergeylen en de gebroeders de Bock ook Bart de Baere was er nog bij , wij richting Sint Amands het was leuk tot als ik achteraan plat viel. Had gelukkig een bandje bij maar wat ben je met een bandje als je pomp niet gaat. Dan maar plat tot bij Tom de Beer gereden eindelijk geholpen, dan zijn we verder gereden richting huiwaards er stonden toch nog 60 km op de teller de eerst voor dit jaar nog 14940 km te gaan ja ik hoop er 15000km te rijden.Ben blij er terug aan begonnen te zijn het doet deugd.


Foto

Welkom op mijn blog!
AFGELEGDE AFSTAND
           1532 KM

Zoeken in blog


wedstrijd kalender Gert

Zondag 17 februari Bottelare


wedstrijd kalender Bart

zondag 17 februari Bottelare



Foto

Inhoud blog
  • Tweede wedstrijd van Tom zaterdag 23 febuari
  • Weekend 23 en 24 februari
  • woensdag 20 februari
  • Zondag 17 februari
  • dinsdag 19 februari
  • Wedstrijd van Tom te Bottelare
  • Zaterdag 16 februari
  • Zondag 10 februari
  • Zaterdag 9 februari
  • Stage Benidorm van 27 januari tot en 3 februari
  • van 20 tot 27 januari
  • sneeuw en nog eens sneeuw
  • Zondag 13 januari
  • vrijdag 11 januari
  • 8 januari voor de 4 de dag op rij gefietst.
  • 7 januari met de fiets naar het werk.
  • 6 januari Terug op vertrouwde grond te Appels
  • moeilijk gaat ook
  • laatste training 2012
  • 29 december
  • Training vrijdag 28 december
  • Training 26 december
  • training op kerstdag
  • Planning 25 december
  • Eerste training dag voor het nieuwe seizoen

    Categorieën
  • Uitslagen Tom (1)


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs