Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
a helping hand
mensen die geen raad meer wete met hun problemen
19-04-2015
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nr 3
dit is een van mijn favoriete

dit gaat over een meisje dat bang is om de waarheid te zeggen 
omdat ze anders mensen kan kwetsen 
wel ik denk als je echt om iemand geeft 
toch een manier moet kunnen vinden om de waarheid te proberen te zeggen 
en als ze boos worden zijn het niet echte vrienden 
want een goede vriendin kan misschien in het begin boos of verdrietig worden 
maar daarna zijn ze wel dankbaar dat je het gezegd hebt 
en door dat je de waarheid hebt gezegd zijn jullie nog betere vriendinnen geworden 

mvg just somebody 


Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)



Archief per week
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 13/04-19/04 2015

    bluekensnathalie740@gmail.com

    als er ooit iets is je mag me altijd mailen ik zal er altijd zijn


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Over mijzelf
    Ik ben just somebody , en gebruik soms ook wel de schuilnaam me .
    Ik ben een vrouw en woon in malle (belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/01/1996 en ben nu dus 28 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: mensen helpen .
    ik ben iemand die graag mensen helpt ik ben iemand die mensen troost als ze verdrietig zijn enzu
    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs