backspace
forum


klik hier !
30-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lezen !
hallo, ik heb deze site gemaakt omdat ik jullie dichter bij mekaar wou brengen :) ik dacht om een site te maken waar iedereen zijn mening mag zetten en alles wat hij wil schrijven want ik vind dat er meer contact moet zijn,  je kan eventueel ook een e-mail sturen naar mij in de catégorie : 'e-mail mij !' dus daar kan je typen : een vraag, een voorstelling, een idee, een bericht,...je kan ook foto's op deze site zetten en zo van die dingen !

veel succes

getekend : de maker =)



Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)

E-mail mij



Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs