Inhoud blog
  • :roll::roll:
  • Wat is Liefde?
  • Weekendje Gent ..
  • Proficiat!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    My little Bloggie

    04-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:roll::roll:

    Wat een week .. het begon al slecht want kvoelde mij enorm misselijk .. dinsdag barste dan de bom .. door een stomme woordenwisseling wordt er sindsdien niet meer gesproken .. om iets banaals maar dan komen alle 'emoties' los wat er misgaat in onze relatie .. en dan is het nu donderdagavond en wordt er nog altijd niks gezegd .. alleen dat één iemand zich er niks vanaantrekt wat er aan de hand is .. wat had ik verwacht misschien???? Dat er gepraat zou worden over wat mis is .. ik haat da bv dat er wordt weggegaan met ruzie, stel u voor dat er iets gebeurd ofzo en ge moet u hele leven met een schuldgevoel rondlopen maarja er wordt zich toch van niks iets aangetrokken .. dus waarom moet ik da da doen?!
    ge denkt dat ge toch al drie jaar met iemand samen zijt en dat er toch iets opgebouwd werd .. maar weer mis gedacht blijkbaar .. en dat maakt mij zo lastig .. meer dan dat ik dinsdag was toen ik zei dat hij ook z'n rommel moest opruimen .. is da zo erg .. blijkbaar wel .. maarja dan neemt ge speciaal vrij voor u verjaardag om die 'samen' door te brengen .. en dan valt da allemaal in het water .. fijne verjaardag ga ik tegemoet .. wat een kutgevoel .. alles zit tegen de laatste dagen .. en dan botst ge gewoon op een muur .. ik ben blijkbaar nie de moeite om voor te vechten, onze relatie is da ook niet .. dat zijn toch de feiten die de laatste dagen op de voorgrond treden ..
    Ik voel me alleen .. ik heb weer geen honger (wel goed voor de lijn da wel) maar ik voel me gewoon slecht .. en dan begint ge te denken, is dit wat ik wil in mijn leven?! Verdien ik nie meer .. ik heb al zoveel in deze relatie gestoken,ja akkoord hij is verhuisd .. maar dat was ook zijn keuze .. maar ik .. ik weet het gewoon niet meer, en het hard opzeggen dat ge het niet ziet zitten kunt ge ook niet want ge wilt die bevestiging ergens niet .. ik wil niet uit mekaar .. maar wat moet ik nog doen?!

    nee .. ik weet het allemaal niet meer :(

    04-09-2008 om 18:53 geschreven door Babske322  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Archief per week
  • 01/09-07/09 2008
  • 05/11-11/11 2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Welkom op mijn bloggie! Have fun !!
    Over mijzelf
    Ik ben Nathalie
    Ik ben een vrouw en woon in Genk (Belgie) en mijn beroep is Bediende.
    Ik ben geboren op 09/09/1980 en ben nu dus 43 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Voetbal .. KRC Genk, mijn Vriend .. mijn familie .. mijn vrienden.

    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs