Inhoud blog
  • CELTICS
  • Cupcakes ...
  • LA LAKERS
  • Spaarpotjes
  • Girls like .... SHOES
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    Welk team speelt dit jaar kampioen ?
    Miami Heat
    Brooklyn Nets
    New york Knicks
    Boston Celtics
    Philadelphia 96ers
    Chicago Bulls
    OKC Thunder
    LA Lakers
    LA Clippers
    Utah Jazz
    Denver Nuggets
    Minasota Timberwolves
    Indiana Peacers
    Houston Rockets
    Atlanta Hawks
    San Antonio Spurs
    Golden State Wariors
    Memphis Grizzlies
    Dallas Mavericks
    Milwaukee Bucks
    Bekijk resultaat

    Basket4gurls
    basketspulletjes voor meisjes
    09-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cupcakes ...
    NBA-CUPCAKES...
    Cupcakes maken heb je vast wel al eens gedaan , hieronder vind je leuke voorbeeldjes van cupcakes rond het thema Basket.
    Dit is de link van een site vol receptjes en verdere ideeën.
    Als je dit hebt uitgeprobeerd en ze best gelukt zijn mag je ze me altijd door mailen ! 
    Ben benieuwd ! :)
    xoxo Jipke
    www.cupcakerecepten.nl 




    09-01-2013 om 14:02 geschreven door Jipke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    06-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LA LAKERS
    Hier zijn allemaal spulletjes voor fans van de Lakers 
    Voor wie zijn jullie fan ? Laat het me weten in het gastenboek dan maak ik de volgende keer misschien wel een speciaal overzicht van jouw team !
    xoxo Jipke






















    06-01-2013 om 21:52 geschreven door Jipke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spaarpotjes
    Geld sparen voor nieuwe basketballoutfits ?
    easy with this!





    06-01-2013 om 21:23 geschreven door Jipke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Girls like .... SHOES
    Voor de schoenen-liefhebbers ...
    www.herstar.com










    06-01-2013 om 21:18 geschreven door Jipke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1*
    Mijn eerste bericht
    Hallo , aan jullie , mijn bezoekers , dit is een nieuwe start...
    Ik ben Jipke , de blogger dus.
    Deze blog maak ik omdat ik hou van sporten , basket heeft een puntje voor op de andere sporten
    Basket wordt vaak gezien als een ruige sport voor mannen , maar meisjes kunnen dit ook  , en fan zijn zeker.
    Ik ga wekelijks opzoek naar leuke basket spulletjes , kledij , accessoires ... Alles wat bij basket4gurls past dus !
    Hopelijk vind je het hier een beetje leuk !

    xoxo Jipke

    06-01-2013 om 21:12 geschreven door Jipke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Categorieën
  • ARTICLES by THE NEWSMAN (1)
  • Fashion (0)

  • Foto

    Een interessant adres?

    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs