Inhoud blog
  • Paniek zondag 8 oktober
  • Paniek 25 augustus
  • Paniek dinsdag 16 augustus
  • Paniek maandag 15 augustus
  • Paniek zondag 14 augustus
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    leesdagboek
    paniek
    01-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paniek zondag 8 oktober
    'Ze wist nu immers dat er altijd licht zou zijn-achter het donker en de angst, vanuit de diepte; dat er altijd een zon was om naar te rijken evenals lucht ruimte en vrijheid.'

    Arrow Ik had hier een heel goed gevoel bij. Ze had altijd zoveel pech in haar leven en nu kan ze aan een goede toekomst beginnen. Ik werd hier heel blij van en het was ook aangenaam om te lezen. Het ging elke dag beter en vlotter.Razz

    01-02-2016 om 20:41 geschreven door aylien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paniek 25 augustus
    Het is de dag van het toernooi. Er zijn nog 3 deelnemers: Heather, Dodge en Ray. Normaal gezien zou Heather opgeven, zodat Dodge en Ray tegen elkaar konden racen. Nat sluit Dodge op omdat ze niet wilt dat hij Ray iets aandoet uit wraak. Heather en Ray racen tegen elkaar en rijden naar elkaar toe. Ze voelt dat er iets niet klopt met de auto die ze van Dodge heeft geleend. Ze wint want Ray wijkt als eerste af. Heather stapt dadelijk de auto uit en dan ontploft de auto.

    Arrow Ik vond dat dit heel vlot las, waarschijnlijk doordat het zo spannend was. Ik zou dit echt niet durven, maar ben wel blij dat Heather heeft gewonnen. Ik begin lezen ook al veel leuker te vinden omdat in dit stukje zelfs al zoveel gebeurt dat het echt heel interessant is. 

    01-02-2016 om 20:23 geschreven door aylien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paniek dinsdag 16 augustus
    'Eén seconde lang dacht ze iets immens belangrijks te hebben begrepen, er een glimp van te hebben opgevangen: echte liefde-puur, eenvoudig en onbaatzuchtig.'

    Arrow Ik werd hier zelf heel gelukkig van omdat Heater al heel veel tegenslag heeft gehad in haar leven en dat er nu eindelijk iets positiefs gebeurt. Ze voelt eindelijk wat echte liefde is. 

    01-02-2016 om 20:13 geschreven door aylien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paniek maandag 15 augustus
    Lilly ontdekt dat de tijgers ontsnapt zijn. Bishop zegt dat hij een jurylid is van Paniek en dat hij het doet voor het geld om dan aan Heather te geven. Ze is kwaad en stuurt hem weg, maar eigenlijk wilde ze dat hij bleef. Hij meldt zich zelf aan bij de politie. 

    Arrow Ik vind dat Heater niet zo kwaad moest zijn want hij doet het eigenlijk voor haar ze zou juist blij moeten zijn. Ik vind dat je vaker mensen moet bedanken enzo. Cool

    01-02-2016 om 20:08 geschreven door aylien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paniek zondag 14 augustus
    'Plotseling trok één van de tijgers met zijn lichaam, een spier spande zich-en Heather wist dat hij zich klaar maakte om toe te slaan, ze voelde het gewoon, wist dat hij Nat zo ging bespringen en in stukken zou gaan scheuren, terwijl ze met z'n allen hulpeloos toekeken ... .' 

    Arrow Dit doet mij denken aan de mensen die in een dierentuin werken en die doodgebeten zijn door een tijger. Ik vind dit heel triestig en vind dat ze voorzichtiger moeten zijn met gevaarlijke dieren.Confused 

    01-02-2016 om 19:43 geschreven door aylien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paniek woensdag 3 augustus
    Dodge ontdekt dat Bishop een jurylid is van Paniek. Bishop wilt niet dat hij het zegt tegen Heather dus in ruil moet hij zijn solo opdracht niet doen. 

    Arrow Ik vind liegen niet goed en vind het raar dat Heather het niet mag weten want het is zijn beste vriendin. Leugens komen ook altijd uit dus je kan beter de waarheid zeggen en zeker tegen je vrienden.Very Happy

    01-02-2016 om 19:34 geschreven door aylien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paniek vrijdag 29 juli
    'Ze voelde kleine explosies van geluk in haar borstkas, alsof iemand er sterretjes afstak.'

    Arrow Ik kreeg zelf dit gevoel in mijn buik. Het liet mij denken aan hoe het voelt als je verliefd bent. Het maakt je heel blij en er kan niks meer fout gaan.Razz

    01-02-2016 om 19:14 geschreven door aylien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paniek woensdag 27 juli
    'Maar Heather rende door en bereikte veilig de overkant, precies op het moment dat de auto over de plek stoof waar ze nog maar een paar seconden eerder had gelopen ... .' 

    Arrow Hierbij denk ik aan alle auto's die veel te snel rijden en vaak bijna kinderen omver rijden. We zouden voorzichtiger moeten rijden, vind ik. 

    01-02-2016 om 19:09 geschreven door aylien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paniek woensdag 20 juli
    Heather haar zus, Lilly, is buiten gezet door haar moeder. Ze beslist om weg te gaan met de auto, maar haar moeder heeft haar spaargeld gestolen. Ze beslist uiteindelijk toch om terug mee te doen met Paniek om haar zus een beter leven te kunnen geven.

    Arrow Dit doet mij denken aan veel kinderen die geen bekwame ouders hebben en hierdoor niet goed verzorgd en verwaarloosd worden. Dit raakt mij en tijdens het lezen werd ik er echt bedroefd van. Sad

    01-02-2016 om 19:04 geschreven door aylien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paniek woensdag 13 juli
    Ze komen allemaal samen Heather, Nat, Dodge en Bishop. Heather beslist om met Paniek te stoppen.

    Arrow Ik vind het spijtig dat ze stopt want ik zat juist zo goed in het verhaal en wilde weten wat de volgende opdrachten waren. Ik vind ook dat ze niet moest opgeven want ze was al zo ver geraakt. 


    01-02-2016 om 18:53 geschreven door aylien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs