Inhoud blog
  • Terug in het koude België !
  • Durban !
  • Swaziland !
  • laatste dag in Zuid- Afrika
  • Swasiland - Durban
  • Lion park !!
  • Joburg- apartheidsmuseum
  • Ambulance/ 911
  • 19- 25 januari
  • Weer een weekje voorbij!
  • ICU
  • laatste week op trauma
  • vrijd 2 jan- Dag 10
  • 3-4 jan- dag 11 en 12
  • dond 1jan- dag 9
  • woe 31 dec- dag 8 Kaapstad
  • Nieuwjaar!
  • 30 dec dag 7 Cape town
  • 29 dec- dag 6
  • 28 dec- Dag 5
  • 27 dec- Dag 4 Cape town
  • derde dag in Kaapstad
  • tweede in cape town
  • jeugdherberg
  • eerste dag Kaapstad!!
  • Fijne feestdagen
  • Paar fotokes van ons verblijf
  • fototjes ziekenhuis
  • zondag 21 dec
  • zondag 21 dec
  • Trauma- Spoedafdeling
  • Dag 3 en 4 Kruger
  • Dag 2 Kruger
  • Dag 1 Kruger
  • 4 daagse Kruger Park
  • 8-9-10 december
  • meer foto's van de uitstap
  • Uitstap Pretoria centrum
  • foto's 4 december
  • Start op nieuwe afdeling
  • Laatste dag op kinderafdeling
  • Foto' s uit het hete zuiden
  • een bezoeker
  • wandeling in Pretoria
  • Weekend
  • Eerste werkdag
  • Goed aangekomen!
  • Afscheid nemen!!!
  • Expo Zaragoza '08
  • Welkom!
    Welkom op mijn blog!
    Over mijzelf
    Ik ben Joke Jansen
    Ik ben een vrouw en woon in Opglabbeek (België) en mijn beroep is Verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 17/02/1988 en ben nu dus 36 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: zwemmen, dansen, reizen, een stapje in de wereld zetten..
    In m'n laatste jaar ben ik naar Zuid- Afrika gegaan voor mijn stage. Het was een bijzonder unieke en mooie ervaring! Een
    Foto
    South- Africa, een hele mooie belevenis !!!

    28-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste dag op kinderafdeling

    Hallo daar!

    Nog steeds sneeuw in België?

    Hier in Pretoria is alles super. Lekker warm, fijne stage, mooie plekken, lekker en veel eten enzovoort.
    Vandaag was onze laatste dag stage op de kinderafdeling hier. Maandag staan we op de medische dienst.
    Ik kijk er naar uit hoe het daar zal zijn!!!
    We hebben ook onze voorraad voedsel aangevuld, gewinkeld in de superspar hier in Pretoria en gepland wat we graag willen gaan bezoeken.

    Ik zal jullie eens een beetje jaloers maken met het mooi weer hier!
    Ik hoop dat ik mijn kleurtje ga behouden!!!

    Zoen uit Zuid- Afrika
    Joke







    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (5)

    18-01-2009
    ...
    hey joke
    ik heb u vehalen gelezen en je en hebt al veel meegemaakt .
    je heb volgens mij ook al veel ervaring opgepikt daar. ik hoop dat je u diploma op het einde van het jaar krijgt want je verdient het nu wel.
    ik wil u ook nog een gelukkig nieuwjaar wensen tis mss wat laat maar beter laat dan nooit hé
    de beste wense en mijn 3 kussen krijg je wel als je terug thuis bent. En dan gaan we er ook ene drinken hé kunt ge u verhalen eens vertellen.
    en nog succes met u verdere stage periode daar.
     
    groetjes
    marc

    18-01-2009 om 18:09 geschreven door marc


    07-01-2009
    ...
    Hey Joke

    Ondertussen heb je al een heel deel van je stage er op zitten. Het is leuk om te volgen welke 'avonturen' je allemaal beleefd hebt. Ik kijk al uit naar je verhalen, want deze zeggen nog meer.

    Via deze weg wil ik ook nog even mijn wensen overbrengen !
    Naast veel geluk en alles wat je hartje verlangt ...
    wens ik je een diploma
    Zodat we dit (hopelijk) samen kunnen vieren met een goed glas champagne

    Geniet nog van je stageperiode en maak er zoals altijd het beste van !

    Groetjes van Evi en de rest van de familie.

    07-01-2009 om 12:52 geschreven door Evi


    02-01-2009
    Gelukkig nieuwjaar
    Hallo Joke, ik heb je dagboek gelezen van jullie bezoek in het Krugerpark. Ik wist niet dat je zo avontuurlijk was. Intussen heb je al een heel deel van je stage er op zitten wat je zeker een ervaring rijker gemaakt heeft.
    Ik wens je alvast een gelukkig 2009 met een in juni een schitterend diploma. Maar dat zal zeker wel zijn.

    Mia Symkens

    02-01-2009 om 17:28 geschreven door mia symkens


    02-12-2008
    amaaaai

    amai, en wij hier maar in de kou zitten!!
    precies of ge een paar weken in de zon gezeten hebt...
    zo te zien is het daar wel de moeite. fijn dat ge er zo van kunt genieten he. en wat die afrikaanse werkdruk betreft, laat ze daar maar eens kijken wat wij (jullie) in huis hebben he.
    nieuwe afdeling, weer een ervaring rijker he.
    wij tellen intussen af naar kerstmis, dat betekent nog drie weken te gaan! jippiieee
    dikke zoen,
    kiki

    02-12-2008 om 11:53 geschreven door KIKI


    30-11-2008
    sneeuw
    Onze sneeuwman heeft het moeilijk gekregen, hij meet nog slechts enkele centimeters, morgen zal hij verdwijnen met het noorderlicht (of misschien nog eerder met de regen).
    .
    Geweldig weertje daar in Pretoria, en zo te lezen en te zien is het wel een geweldige ervaring.
    Fijn dat je ons in je geluk laat delen.
    Groetjes
    Raf

    30-11-2008 om 23:11 geschreven door Raf




    Archief per jaar
  • 2009
  • 2008

    Laatste commentaren
  • nog eventjes... (kiki)
        op Swasiland - Durban
  • foto's (Tom Ceyssens)
        op Lion park !!
  • Hallo Joke, (Josée)
        op Weer een weekje voorbij!
  • amai!!! (liesje)
        op 19- 25 januari
  • Zuid Afrika (Tom Ceyssens)
        op Weer een weekje voorbij!
  • wereldberoemd !! (kik)
        op Weer een weekje voorbij!
  • prachtig ! (kiki)
        op Weer een weekje voorbij!
  • ... (marc)
        op Laatste dag op kinderafdeling
  • Olifantenrit (Ivo Jansen)
        op 27 dec- Dag 4 Cape town
  • Hoi ! (Carlo)
        op 27 dec- Dag 4 Cape town
  • ... (Evi)
        op Laatste dag op kinderafdeling
  • Gelukkig nieuwjaar (mia symkens)
        op Laatste dag op kinderafdeling
  • hall (buuren nijssen)
        op derde dag in Kaapstad
  • n mooi uiteinde gewenst (gloria)
        op derde dag in Kaapstad
  • Kaapstad (Ivo Jansen)
        op derde dag in Kaapstad
  • Gastenboek
  • eindelijk-mail
  • dag Joke,
  • aftellen
  • Dit is super!!
  • BERICHT VAN JE BUREN




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs