Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Blog als favoriet !
Mijn radio zender
  • radio
  • autosport
    alles over autosport
    23-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van der Garde: "Starten vanaf de eerste rij is een nieuwe ervaring"
    Giedo van der Garde kende in Bahrein een weinig spectaculaire race op vrijdag. Gestart vanaf de zesde plaats verloor de iSport-coureur, die eind 2008 nog voor het Renault F1 Team testte, een plaatsje bij de start en kwam hij ook als zevende aan de finish. Het zijn opnieuw waardevolle punten en de zevende stek betekent een plek op de eerste startrij voor de tweede race, die op zaterdag verreden zal worden.


    "Er gebeurde vandaag weinig bijzonders", liet Giedo weten. "Bij de start verloor ik gelijk een plek, maar na mijn pitstop was ik direct supersnel. Toen de banden echter wat meer gingen slijten werd het tempo wat minder en had ik wat problemen met de tractie. Ik denk dat de auto iets teveel staat afgesteld op nieuwe banden, dus dat moet voor morgen even anders. Morgen start ik vanaf de eerste startrij, omdat de eerste acht van de race op vrijdag worden omgekeerd. Het is een nieuwe ervaring en ik denk dat ik gewoon een goede start moet hebben en dan zien we wel. Ik hoop in ieder geval weer in de punten te eindigen."

    De race van zaterdag start om 11.00 uur Nederlandse tijd.


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief
  • Alle berichten

    Gastenboek
  • Goedemorgen, mooi blogje.xxx.
  • Wens jullie een fijne woensdag toe,dikke knufjes.
  • 2 Tickets voor De 24 Uren Van Zolder
  • Lekker koken
  • hallo

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Mijn favorieten
  • http://www.bloggen.be/red2francorchamps/

  • Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs