Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Blog als favoriet !
Mijn radio zender
  • radio
  • autosport
    alles over autosport
    26-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Div: Gwendolyn Hertzberger debuteert in Italiaans Formula Master
    gwenformulamaster

    Gwendolyn Hertzberger maakt in het weekend van 28 en 29 juni aanstaande haar officiële racedebuut in de Italiaanse Formula Master bij het team van Scuderia Fàma. Op het 2,507 meter korte en bochtige circuit van Magione, nabij Perugia (Italië), zal de snelle dame uit de Bollenstreek voor een goed resultaat gaan. Eind augustus volgt aansluitend een tweede nieuwe uitdaging voor Hertzberger. Samen met Moritz Racing zal de 21-jarige coureur ook deelnemen aan de 24-uursrace van Zolder.
    Voor Gwendolyn is de Formula Master niet nieuw. In de voorbije winterperiode testte de inwoonster uit Lisse veelvuldig in de snelle bolide bij het Italiaanse team uit Solignano di Castelvetro (Modena). Het was een succesvolle samenwerking, waarbij haar management keihard werkte aan een mogelijke overstap naar deze sterke competitie. Door de hoge budgetten werd echter besloten om voorlopig van het avontuur af te zien. In plaats van een doorstart in de formulewagens, maakte ze onlangs verdienstelijk haar debuut in de Dutch Supercar Challenge bij Moritz Racing op het circuit van Spa-Francorchamps.

    Test
    Ter voorbereiding op het komend raceweekend op Magione, testte Gwendolyn gisteren reeds in de Formula Master bolide op het circuit van Varano. Op de baan waar ze in het verleden nog een race had gereden in de Formule Ford, volstond Gwendolyn probleemloos haar test en kon ze alvast acclimatiseren aan de auto en de bijzonder hoge temperaturen die gemeten werden. Naast Gwendolyn zal Luca Persiani en teambaas Nino Fàma komend weekend de overige auto’s besturen.

    Super
    Gwendolyn Hertzberger: “Het is super om me komend weekend in de Italiaanse Formula Master met de beste rijders uit Italië te kunnen meten. Afgelopen winter heb ik diverse keren getest in deze bolide, maar ging de overstap om budgettaire redenen niet door. Ik ben de Formula Master echter altijd blijven volgen en bestond er een mogelijkheid om op Magione mijn racedebuut te maken. Ik wil komend weekend alles uit de kast halen om optimaal te presteren. Het is een ijzersterk en compact deelnemersveld die niet veel voor elkaar zullen onderdoen. Nadat ik vandaag weer aan de auto heb kunnen wennen, voel ik me momenteel erg goed in mijn vel zitten en ben daarom ook optimistisch dat we een goed resultaat zullen behalen.”


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief
  • Alle berichten

    Gastenboek
  • Goedemorgen, mooi blogje.xxx.
  • Wens jullie een fijne woensdag toe,dikke knufjes.
  • 2 Tickets voor De 24 Uren Van Zolder
  • Lekker koken
  • hallo

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Mijn favorieten
  • http://www.bloggen.be/red2francorchamps/

  • Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs