Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Blog als favoriet !
Mijn radio zender
  • radio
  • autosport
    alles over autosport
    15-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sportscars: Jeroen Bleekemolen na twee stints aan de leiding in LMP2-klasse op Le Mans
    vm_motorsport_lemans2008_2
    Op zaterdagmiddag 15.00 uur is de 24 uur van Le Mans van start gegaan. Jeroen Bleekemolen opende het bal voor de Porsche RS Spyder van Van Merksteijn Motorsport. De 26-jarige Aerdenhouter, die in zijn derde Le Mans racet, hield de koppositie in de LMP2-klasse, als moest hij wel hard werken om de andere Porsche RS Spyder van Team Essex achter zich te houden. Na twee stints gaf Jeroen het stuur over aan Jos Verstappen en deed hij kort zijn verhaal over de eerste uren.

    ,Mijn eerste twee stints zitten er op'', vertelt Bleekemolen. ,,Na de start had ik veel last van de LMP1-auto's om me heen. Die rijden je voorbij op de rechte stukken, maar houden je op in de bochten. Wel lag ik beide stints op kop in onze klasse, de LMP2. De andere Porsche van Essex, bereden door Elgaard, lag continu tweede en vlak achter me. Tijdens de eerste stint had ik veel last van overstuur, wat vaak zo is tijdens het eerste uur van de 24 uur. De tweede stint ging het al veel beter. De auto heeft verder geen enkel probleem, dus alles loopt lekker. Maar het is nog een heel eind naar de finish...''


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief
  • Alle berichten

    Gastenboek
  • Goedemorgen, mooi blogje.xxx.
  • Wens jullie een fijne woensdag toe,dikke knufjes.
  • 2 Tickets voor De 24 Uren Van Zolder
  • Lekker koken
  • hallo

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Mijn favorieten
  • http://www.bloggen.be/red2francorchamps/

  • Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs