Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Blog als favoriet !
Mijn radio zender
  • radio
  • autosport
    alles over autosport
    13-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heinz-Harald Frentzen; Agent 007
    Het Aston Martin Racing team kende een succesvolle laatste kwalificatiesessie voor de 76e editie van de 24 uur van Le Mans. Na de vier uur durende sessie, hebben de 009 en 007 wagens zich respectievelijk als vierde en vijfde geplaatst op de GT1 grid. In de Car 007 zullen oud F1 coureurs Heinz-Harald Frentzen en Karl Wendlinger en FIA GT rijder Andrea Piccini plaatsnemen achter het stuur. In 009 wagen rijdt onder andere David Brabham.

    Heinz Harald Frentzen in de 007 Aston Martin

    “We komen nu in het goede ritme”, vertelde Frentzen na afloop van de sessie. “Het feit dat de conditie van de baan de hele dag hetzelfde bleef, heeft ons erg geholpen. Tijdens de testdagen konden wij door de condities namelijk geen goed beeld krijgen van waar wij werkelijk stonden. Nu hebben wij daar een duidelijk beeld van en dat moedigt mij sterk aan. De wagen voelde erg goed en ik denk dat wij in een goede vorm verkeren.”

    “Ik had een goed gevoel bij de auto vanaf de start van de eerste sessie”, liet Karl Wendlinger weten. “Dat gevoel is niet echt meer veranderd. Vandaag moest er alleen nog aan details gewerkt worden. Het waren meer evoluties dan grote revoluties, wat een goed teken is. Ik heb ook het gevoel dat ik de auto goed ken en daarmee zijn wij zeer goed voorbereid.”


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief
  • Alle berichten

    Gastenboek
  • Goedemorgen, mooi blogje.xxx.
  • Wens jullie een fijne woensdag toe,dikke knufjes.
  • 2 Tickets voor De 24 Uren Van Zolder
  • Lekker koken
  • hallo

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Mijn favorieten
  • http://www.bloggen.be/red2francorchamps/

  • Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs