Archief
  • Alle berichten
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    autosport
    autosport
    20-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Volgens de motorsportdirecteur van Mercedes, Norbert Haug, wil Fernando Alonso ook volgend jaar voor het team van McLaren-Mercedes uitkomen. De Spanjaard is volgens de geruchten ongelukkig bij de Engelse renstal en mist steun van de teamleiding. Bovendien is de relatie met teamgenoot Lewis Hamilton verre van optimaal. Renault en BMW Sauber wachten totdat hij vrij komt, maar volgens Haug gaat het zover niet komen.

    “We hebben gewoon nog een contract voor volgend jaar”, vertelt de Duitser. “En wij hebben niet de intentie om dat te verbreken. Bovendien meldde Fernando zelf in Hongarije ongevraagd dat hij ook volgend jaar voor McLaren wil uitkomen.”

    Haug vindt ook dat de verstandhouding tussen Alonso en Hamilton 'gezond' is. “Alleen in Hongarije was dat niet zo”, aldus de motorsportchef van Mercedes.

    20-08-2007 om 18:29 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Datum beroepszaak McLaren bekend gemaakt
    Het hoger beroep dat McLaren heeft aangetekend tegen de FIA zal op 19 september aanstaande behandeld gaan worden. McLaren had protest aangetekend tegen de beslissing van de wedstrijdleiding/FIA die het team een straf oplegde nadat Fernando Alonso zijn teamgenoot Lewis Hamilton opzichtig had opgehouden tijdens de kwalificatietraining. De FIA vond het bewezen dat het team competitievervalsing pleegde waardoor zowel Alonso als het team werd gestraft, Alonso werd vijf plaatsen teruggezet op de startopstelling terwijl het team geen punten toegekend zou krijgen ongeacht de uitslag van de wedstrijd.

    De rijders, Lewis Hamilton en Fernando Alonso kregen wel punten voor het kampioenschap door te winnen en een vierde plaats te behalen. Het team liep door de straf 15 wereldkampioenschapspunten mis en zag het haar voorsprong op Ferrari slinken. Voor het team van McLaren zal het de tweede hoorzitting binnen één week worden, eind september.

    Op 13 september zal de Hoge Raad zich buigen over de spionagezaak tussen McLaren en Ferrari. Het Italiaanse team besloot een hoger beroep aan te tekenen toen McLaren wél schuldig werd bevonden voor het in bezit hebben van bedrijfsgevoelige informatie maar níet werd bestraft. Hierop besloot FIA-president Max Mosley een hoger beroep in te dienen die op 13 september aanstaande in Parijs zal worden gehouden.

    20-08-2007 om 18:26 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Dit weekend vond op het circuit van Spa-Francorchamps de World Series Formule Renault 3.5 plaats en daarin reed natuurlijk ook weer Xavier Maassen mee. Door de problemen afgelopen jaar waarbij er veel banden klapten, kregen afgelopen donderdag bij de testsessies alle teams twee extra sets banden die die sessie ook gebruikt moesten worden. Op deze banden reed de Q-Park coureur prima tijden en was ook regelmatig in het middenveld te vinden.

    Image

    Op vrijdagmiddag vonden de kwalificaties plaats en, zoals we eigenlijk wel kunnen verwachten in de Belgische Ardennen, begon het vlak voor de sessie te regenen. Het regende niet al te lang, maar de meeste coureurs starten de sessie dan ook op de regenbanden, zo ook Maassen. Nadat er iemand crashte nam Maassen de gelegenheid de pit weer in te duiken om slicks te laten monteren. Met nog zes minuten op de klok, reed hij een tiende tijd met 2:08.008. “Ik mag zeker niet ontevreden zijn over mijn kwalificatie. Toen ik met regenbanden naar buiten ging was de baan nog vrij nat. Na een rode vlag situatie ging ik over op slicks, want het asfalt droogde in recordtempo op. Ik wist redelijk de piek uit mijn banden te halen en pakte de tiende snelste tijd in mijn groep. Ik ben blij met de progressie die ik heb gemaakt. In dit middenveld hoor ik thuis,” aldus Maassen na zijn kwalificatiesessie.

    Op zaterdag was het dan zover en werd de eerste race van het weekend gereden. Maassen kwam bij het doven van het rode licht goed weg maar moest vol in de remmen om een aanrijding met Alejandro Nunez te omzeilen. Ze raakten elkaar licht waardoor de voorneus van de wagen beschadigde maar de race kon verder voortgezet worden. Tijdens de openingsfase van de race verloor Maassen een plaats maar wist deze later weer terug te pakken. Samen met het team koos Maassen ervoor vroeg een pitstop te maken en dit pakte goed uit. Door de vroege pitstop won hij een aantal plaatsen en kwam als dertiende door. Echter door de kapotte neus kreeg Maassen steeds meer last van onderstuur en kwam hij uiteindelijk in de eerste race als veertiende over de meet.

    Image

    De tweede race die op zondag verreden werd liep niet zo goed als de race op zaterdag. Ook tijdens deze tweede race kwam Maassen goed weg bij de start en wist hij zich staande te houden en reed op een gegeven moment zelfs de top tien binnen. Helaas was het in ronde 6 over. Davide Valsecchi blokte hem bij het insturen van de La Source Hairpin. Maassen raakte met zijn rechtervoorwiel de linkerachterzijde van de Epsilon Euskadi-coureur. Met een kromme rechter voorwielophanging moest Maassen zijn race staken.

    “Ik heb een positief gevoel aan het weekend overgehouden, maar ik baal natuurlijk dat ik niet in de punten ben gefinisht. Mijn kwalificatie verliep prima en ook de races waren goed opgebouwd. Ik kon prima mijn positie in het drukke middenveld verdedigen. Na een moeizaam begin van mijn eerste jaar in de World Series Formule Renault 3.5, ben ik blij dat ik hier op mijn ‘thuiscircuit’ een flinke stap voorwaarts heb kunnen maken. Dit geeft veel vertrouwen voor de resterende races in deze klasse. Om me zo goed mogelijk voor te bereiden op de volgende wedstrijden, ga ik deze week op trainingskamp in het Duitse Hennef. Onder begeleiding van Armand Caenen en Balbir Sing werk ik een uitgebreid fitness programma af. Daarna bezoek ik een show voor mijn sponsor Q-Park in Dublin en vlieg daarna door naar Donington Park voor de volgende races in de World Series. Ik probeer daar de stijgende lijn van Spa-Francorchamps door te trekken,” aldus Maassen.

    Uitslag race 1:
    01. Alvaro Parente, Tech 1 Racing    42:47.982
    02. Fairuz Fauzy, Cram Competition  + 04.242
    03. Ben Hanley, Prema Power Team  + 04.580
    14. Xavier Maassen, Prema Power Team + 55.066

    Uitslag race 2:
    01. Milos Pavlovic, International Draco Racing  42:33.556
    02. Ben Hanley, Prema Power Team  + 00.196
    03. Salvador Duran, Interwetten.com  + 00.685
    --  Xavier Maassen, Prema Power Team + 14 ronden

    20-08-2007 om 18:25 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Komend weekend zal het WTCC haar races gaan rijden op het circuit van Oschersleben. Op het  3,667 km. lange circuit dat op ongeveer 30 km. van Magdenburg ligt zullen de 15e en 16e ronden verreden gaan worden in het kampioenschap. Dit circuit wordt gezien als favoriet van BMW. De afgelopen 10 keer dat hier een race werd verreden werden er 9 door BMW gewonnen waarbij Andy Priaulx vier overwinningen op zijn naam wist te schrijven. De enige andere overwinning ging in 2004 tijdens de ETCC naar Rickard Rydell en zijn SEAT waarmee hij zijn eerste overwinning wist te behalen.

    Succesgewicht
    Door de grote successen van de afgelopen races zal Nicola Larini met het meeste succesgewicht van start gaan. Een extra gewicht van 60 kg zal er aan zijn Chevrolet worden toegevoegd. Jörg Müller, Andy Priaulx, Gabriele Tarquini en Yvan Muller krijgen elk 55 kg. extra gewicht. 50 kg zal er toegevoegd worden aan de wagen van Augusto Farfus terwijl de Chevrolet van Alain Menu 45 kg. extra mee zal moeten nemen. Robert Huff en James Thompson krijgen elk 40 kg. mee, Tiago Monteiro en Tom Coronel elk 35 kg. Felix Porteiro neemt 10 kg. mee en Alessandro Zanardi, Luca Rangoni en Jordi Gené krijgen elk een halve kilo mee.

    Image

    Hoe kijken de Chevrolet rijders naar de eerst volgende race
    Nicola Larini: “Oschersleben wordt moeilijk, omdat ik het meeste gewicht mee te torsen heb. Het zal niet eenvoudig zijn om naar voren door te schuiven en de BMW’s op hun thuiscircuit te verslaan, maar zoals altijd ga ik voor het optimaal haalbare en ik hoop nog een paar kostbare punten te pakken.”
    Alain Menu: “Chevrolet heeft alle vier nieuwe races op de 2007-kalender gewonnen en nu moeten we aantonen dat we dat ook kunnen op circuits die we al eerder hebben aangedaan. De Chevrolet Nubira is ditmaal echter een stuk beter dan de voorgaande races in Oschersleben, zoals tijdens de afgelopen wintertest wel is gebleken. Punten scoren is dus zeker een reële mogelijkheid."
    Rob Huff: “Het is logisch dat ik na mijn overwinning erg uitkijk naar de volgende race. Ik heb altijd met veel plezier op Oschersleben geracet. Bovendien hebben de afgelopen races in Portugal en Zweden er voor gezorgd dat mijn zelfvertrouwen weer helemaal terug is. De volgende vier WTCC-races worden verreden op mijn vier favoriete circuits, dus ik hoop dat ik het momentum van Portugal en Zweden vast kan houden tot het einde van het seizoen.”

    Nieuwe 'oude' gezichten
    Peter Terting zal komend weekend weer uit gaan komen voor het SEAT Sport team. De 23-jarige kwam in 2005 en 2006 al uit voor het team in de WTCC in 2005 behaalde hij zijn eerste overwinning in Puebla Mexico en eindigde als 12de in het kampioenschap. In 2006 eindigde hij drie maal op een tweede plaats en eindigde het jaar als 9de in het kampioenschap. "Ik ben natuulijk onwijs blij dat ik met SEAT Sport weer in een León kan gaan racen en wil dan ook iedereen bij SEAT bedanken die dit mogelijk heben gemaakt. Ik heb helaas niet de gelegenheid gehad om te testen en met maar twee sessies van elk 20 minuten zal het niet makkelijk worden. Maar, ik ken het team, ik ken de León, ik ken de WTCC en ik ken het circuit dus ik heb er wel een goed gevoel bij," aldus Terting.

    Ook Massimiliano Pedalà is weer van de partij. Na zijn optreden in Valencia zal Pedalà komend weekend uitkomen naast Roberto Colciago voor het SEAT Sport Italië team. Pedalà kwam ook uit voor het team in Brno waar hij zijn teamgenoot verving die problemen had met zijn schouder. Ook de ronde in Monza zal hij voor het team uitkomen.

    20-08-2007 om 18:24 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Loeb wint voor de zesde keer de rally van Duitsland
    Sebastien Loeb heeft gedaan, wat nog niemand heeft gedaan; hij heeft de rally van Duitsland voor het zesde opeenvolgende jaar gewonnen.
    Tevens heeft hij zijn achterstand in het kampioenschap verkleind op Marcus Grönholm. De Fin reed een uitstekende rally, maar viel terug naar de vierde plaats toen hij in de laatste stage van het parcours raakte.

    François Duval was op de laatste dag supersnel en had het gat met Grönholm terug gebracht tot 5 seconden toen ze begonnen met SS19. Grönholm raakte zoals eerder gezegd van de baan en beschadigde de achterkant van zijn Ford. Hij verloor 80 seconden en haalde met moeite de finish. Hierdoor viel hij terug van een tweede, naar een vierde plaats.

    Sebastien Loeb was uiterst tevreden met de situatie. Ondanks dat Duval kort leidde op de vrijdag omdat Loeb het weer verkeerd had ingeschat en daardoor een verkeerde bandenkeus maakte, is alles toch goed gekomen. Hij won, en zijn directe concurrent had problemen.
    Na de finish bedankte hij zelfs François Duval, die Marcus Grönholm in een foutje dwong. "Ik moet François bedanken, die ontzettend hard en goed heeft gereden. Wij moesten vandaag zo weinig mogelijk risico's nemen om de winst te kunnen pakken." 

    Duval was erg tevreden met zijn tweede plaats. "Ik heb vandaag de druk er vol opgehouden. Na mijn afwezigheid van 8 maanden is dit ongelovelijk. Ik ben enorm blij."

    Mikko Hirvonen eindigde op de derde plaats, voor teamgenoot Marcus Grönholm. Privateer Skoda coureur Jan Kopecky reed een uitstekende rally. Hij was constant in gevecht met Toni Gardemeister, maar won het gevecht om de vijfde plaats uiteindelijk doordat Gardemeister een lekke band opliep. Hierdoor werd hij ook gepasseerd door Petter Solberg, waardoor hij uiteindelijk op de zevende plaats finishte. "Het ziet er goed uit, we moeten nu alleen nog het hele weekend sterk zijn." aldus de als zesde geklasseerde Petter Solberg.

    Uitslag Rally van Duitsland
    01.  Loeb - Citroen - 3h27:27.5
    02.  Duval - Citroen - +    20.3
    03.  Hirvonen - Ford - +  1:19.1
    04.  Gronholm - Ford - +  1:36.5
    05.  Kopecky - Skoda - +  3:07.1
    06.  P Solberg - Subaru - +  3:14.7
    07.  Gardemeister - Citroen - +  3:37.5
    08.  Latvala - Ford - +  5:29.3
    09.  Wilson - Ford - + 11:04.2
    10.  Wilks - Ford - + 19:47.8

    Stand in het kampioenschap
    01. Gronholm - 80
    02. Loeb -  72
    03. Hirvonen - 63 
    04. P Solberg - 29
    05. Sordo -  28
    06. H Solberg - 28
    07. Atkinson - 20
    08. Latvala - 13
    09. Gardemeister - 10
    10. Carlsson - 9

    20-08-2007 om 18:23 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    480_38_start

    We hadden al een overwicht van de Peugeots 908 HDi FAP verwacht tijdens de 1000 Km van Spa, de vierde race van de Le Mans Series. De beide diesels vertrokken inderdaad vanaf de eerste rij, na een echte demonstratie tijdens de kwalificaties, en de #7 van Gene-Minassian en de #8 van Lamy-Sarrazin maakten er in het openingsuur een ‘two-men-show’ van. In alle rust bouwden de diesels een comfortabele voorsprong uit, maar liefst 36” op de eerste achtervolger, na slechts tien ronden.


    Na 58 minuten was er plots opschudding in de box van de ‘Leeuw’. De #7 Peugeot, met ex-F1-rijder Marc Gene achter het stuur, werd de box in geduwd. Problemen met de wiellager lagen aan de basis van het oponthoud. “Een probleem dat we kennen”, erkende de Belgische ingenieur Christian Deltombe. Diezelfde Deltombe zag de Peugeot na twee ronden opnieuw de stand inkomen: “Net zoals in Le Mans komt het probleem terug en dus is het verstandiger om de handdoek in de ring te werpen.” Gene en Minassian zagen hun hoop op een LMS-titel in rook opgaan, al was een aanrijding net voor de stops al voorbode voor de problemen.

    480_44_peugeot_n8

    Vanaf dan besliste Peugeot om het ritme van de overblijvende diesel aan te passen en de vierde zege veilig te stellen. De Frans-Portugese crew entte zich op het ritme van de concurrentie en kon zo de zege en dus ook de voorsprong in het kampioenschap veilig stellen. Pedro Lamy en Stéphane Sarrazin zegevierden effectief na 1000 Km, met twee ronden voorsprong op de Pescarolo-Judd van Collard-Boullion, opnieuw de eerste in de ‘klasse’ van de benzine-prototypes. Het werd overigens een echt slachtveld in LMP1 tijdens de 1000 Km van Spa.

    Problemen bij de start
    Het liep al goed fout tijdens de start van de 1000 Km. Alsof het om een race ging van 10 ronden zaaide een te onstuimige Jonathan Cochet veel schade voor de eerste bocht bij La Source, met als voornaamste slachtoffer de Charouz Lola van Mücke, de snelste benzine LMP1 tijdens de kwalificaties; meteen twee outsiders voor het podium minder. Gounon-Petrov op de overblijvende Courage (koppeling), Shimoda (aanrijding, derde na een schitterende relais van Johansson) en vervolgens de Zytek van Campbell-Walter (twee lekke banden en een aanrijding van Ortiz) vervoegden zich bij de lijst van de uitvallers. De Pescarolo van Barbosa-Hall verloor zeven ronden met een kapotte startmotor en de andere officiële Pescarolo van Tinseau-Primat (slechte bandenkeuze in de regen en een olielek) waren de andere slachtoffers in LMP1.

    480_57_lola_n25

    Zodoende ging de derde podiumplaats verrassend, maar niet minder verdiend, naar de MG-Lola van Erdos-Newton. In LMP2 ging de tweede plek naar de Portugese ASM-Lola B05/40, terwijl Theys en van de Poele, samen met Fredy Lienhard, een hard bevochten derde plaats behaalden; een derde plaats die hen ook in de strijd voor het kampioenschap houdt. Van de Poele geloofde er echter op een half uur (toen vierde) van het einde niet meer in. “Op pure snelheid zit er niet meer dan deze vierde plek in. Bovendien hebben we enkele fouten gemaakt, tijdens de eerste SC, maar vooral toen Didier Theys meteen intermediates ging halen tijdens de eerste regenbui.”
    “Maar een race is pas gestreden na de finishvlag”, vervolgde hij, alsof hij voelde dat Michael Vergers in de Barazi Zytek nog van de baan zou gaan (na een aanrijding met de Lola van Binnie). Zo pakten de Belgen toch nog een podium op enkele minuten van het einde van de race.

    GT1 was een kolfje naar de hand van de Oreca Saleen S7-R van Ortelli en Ayari, die van start tot finish aan de leiding reed, gevolgd door de Larbre Aston van ondermeer Christophe Bouchut en de Alphand Corvette C6.R van Luc Alphand, Patrice Goueslard en Jérôme Policand. Oreca pakte daarmee ook de leiding in het kampioenschap op Alphand.
    Bouchut reed overigens weer een beresterke race, maar zag zich bestraft met een drive through nadat hij op de Raidillon vol over de witte lijn ging.

    GT2 tot slot was een echte nagelbijter. Pompidou en Lieb (Porsche) en Simonsen en Bell (Ferrari) vochten een prachtige strijd uit, met als hoogtepunt een rechtstreeks duel in de regen op slicks, dat in het voordeel van Pompidou uitdraaide. Uiteindelijk was de zege, net zoals tijdens de 24 uur van Spa, voor het Duitse merk. Lieb en Pompidou wonnen, voor de Britse Ferrari van Simonsen en Bell en de eerste GPC Ferrari van Bonetti, de Simone en Hernandez.

    Stéphane Lémeret reed een prachtige relais in de Ice Pol Ferrari, klom van acht naar vijf, maar moest in de slotmeters, na een duel op de scherp van de snede met Alex Caffi, de vijfde plaats afstaan. Lefort, Lambert en Lémeret scoren zo voor de derde opeenvolgende maal punten in GT2. De Prospeed Porsche strandde op een zucht van een eerste LMS-punt en achtste plaats na een verstandige wedstrijd.

    480_56_lamy_sarrazin

    De uitslag:
    1. Lamy-Sarrazin (Por-Fra/Peugeot 908 HDi FAP) 143 ronden (1000 Km);
    2. Collard-Boullion (Fra/Pescarolo-Judd) op 2r ;
    3. Erdos-Newton (Bra-GB/MG Lola) op 3r (1ste LMP2) ;
    4. Tinseau-Primat (Fra/Pescarolo-Judd) op 5r ;
    5. Burgueno-Amaral-De Castro (Por-Spa Lola-AER) op 6t ;
    6. Ayari-Ortelli (Fra/Saleen S7-R) op 6t (1ste GT1) ;
    7. Theys-Van de Poele-Lienhard (Bel-Bel-Zwi/Lola-Judd) op 7r ;
    8. Gollin-Bouchut-Gardel (Ita-Fra-Zwi/Aston Martin DBR9) op 7r;
    9. Alphand-Goueslard-Policand (Fra/Corvette C6.R) op 9r ;
    10. Fittipaldi-Garcia (Bra-Spa/Aston Martin DBR9) op 9r ;
    17. Lieb-Pompidou (Dui-Fra/Porsche 997 GT3 RSR) op 13r (1ste GT2) ;

    20-08-2007 om 18:19 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Champcar arriveert op Schiphol
    Afgelopen nacht brachten twee MD-11F vrachtvliegtuigen van Fedex de Champcar naar Europa. Na een trans-Atlantische vlucht arriveerden beide vliegtuigen vanuit Indianapolis op Schiphol. Aldaar werden ze opgewacht door 18 vrachtwagens van de Pieter Smit Group uit Nieuw Vennep. Deze vervoerder zal de wagens en toebehoren vanuit Schiphol naar Zolder brengen en via Assen een paar weken later weer naar Schiphol.


    overzicht

    Een overzicht binnen in het vrachtruim van de MD-11F. Links een rij met de Champcars wagens en rechts de rescue wagens en andere zaken.

    forsythe_wagens

    De wagens van Forsythe Racing.

    pacecar

    De pacecar wacht op de dingen die komen gaan...

    logo_pacecar

    Champcar logo op de zijkant van de pacecar.

    rescue_car

    Een blik in het ruim van het vliegtuig.

    rescue_wagen

    20-08-2007 om 18:17 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hallo ik ben skodaman
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo ik ben Skodaman

    19-06-2007 om 01:46 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto van vln rennen
    VLN2 012.jpg VLN2 019.jpg VLN2 021.jpg VLN2 023.jpg
    VLN2 024.jpg VLN2 028.jpg VLN2 029.jpg VLN2 030.jpg
    VLN2 034.jpg VLN2 035.jpg VLN2 036.jpg VLN2 038.jpg
    VLN2 040.jpg VLN2 041.jpg VLN2 042.jpg VLN2 044.jpg
    VLN2 045.jpg VLN2 046.jpg VLN2 048.jpg VLN2 050.jpg
    VLN2 051.jpg VLN2 052.jpg VLN2 054.jpg VLN2 056.jpg
    VLN2 059.jpg VLN2 063.jpg VLN2 064.jpg VLN2 065.jpg
    VLN2 066.jpg VLN2 067.jpg VLN2 069.jpg VLN2 070.jpg
    VLN2 073.jpg VLN2 076.jpg VLN2 077.jpg VLN2 080.jpg
    VLN2 081.jpg VLN2 083.jpg VLN2 085.jpg VLN2 086.jpg
    VLN2 087.jpg VLN2 088.jpg VLN2 094.jpg VLN2 095.jpg
    VLN2 096.jpg VLN2 097.jpg VLN2 099.jpg VLN2 100.jpg
    VLN2 102.jpg VLN2 104.jpg VLN2 122.jpg VLN2 124.jpg
    VLN2 126.jpg VLN2 127.jpg VLN2 129.jpg VLN2 130.jpg
    VLN2 132.jpg VLN2 134.jpg VLN2 136.jpg VLN2 141.jpg
    VLN2 340.jpg VLN2 349.jpg VLN2 351.jpg VLN2 352.jpg
    VLN2 353.jpg VLN2 356.jpg VLN2 358.jpg VLN2 361.jpg
    VLN2 366.jpg VLN2 377.jpg VLN2 380.jpg VLN2 384.jpg
    VLN2 388.jpg VLN2 393.jpg VLN2 401.jpg VLN2 424.jpg
    VLN2 429.jpg VLN2 430.jpg VLN2 433.jpg VLN2 439.jpg
    VLN2 442.jpg VLN2 449.jpg VLN2 456.jpg VLN2 472.jpg
    foto van

    20-04-2007 om 10:11 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    In het Belgische Zolder vindt dit weekend het WS Renault programma plaats. De spectaculaire WS by Renault 3,5L bolides komen zoals bekend helaas dit weekend niet aan de start. Dat betekent niet dat het programma er minder om is. Het ING Renault team geeft komend weekend maar liefst vier demo’s weg!



    henkie_waldschmidt
    Gaat de snelle door het TDP-ondersteunde Henki Waldschmidt dit weekend voor
    verrassingen zorgen?


    Wat rijdt er dan wel?
    Natuurlijk zijn daar de Meganes, waar we van de Equipe Verschuur met Mike Verschuur, Bernhard ten Brinke en Wim Beelen dit seizoen wederom vuurwerk mogen verwachten. Ook newcomer Carlo van Dam zou bij Racing for Belgium dit weekend voor verrassingen kunnen zorgen? Naast de spectaculaire Megane Cup is de 2.0L Eurocup by Renault eveneens in een nieuw jasje gestoken. En voor de eerste wedstrijd op Zolder ontving de organisatie maar liefst 38 inschrijvingen. Voor het Prema Power Team komt de jonge Nederlander Henki Waldschmidt uit. Henki is in het TDP(Toyota Driver Development Programme) opgenomen. Tijdens de eerste trainingen vandaag was Waldschmidt de tweede snelste man achter de Fransman Tristan Vautier, die ondanks enkele offroad excursies voor het gerenommeerde team van Graff Racing met 1.30.764 and 1.29.348 de snelste man bleef. Waldschmidt ging aan het eind van de eerste vrije trainingen vandaag iets te wijd waardoor hij een motorschade opliep en in de tweede training verstek moest laten gaan. Ook de Spanjaard Robert Merhi, die door Felix Porteiro ondersteund wordt, is een naam om in de gaten te houden, evenals onze zuiderbuur Jerome D’Ambrosio die voor het team van Cram Competition uitkomt. Dit weekend zien we in de Eurocup by Renault 2.0L veel nieuwe namen om in de gaten te houden. Misschien zit er weer een nieuwe Lewis Hamilton tussen, want die begon een aantal jaren geleden evenals zijn F1 rivaal Kimi Raikkonen eveneens in de 2.0L Formule Renault. De F1 geschiedenis van Renault kunt U in Zolder aanschouwen evenals de Renault Gordini Revival voor de liefhebbers. Voor zowel de spectaculaire Megane Trophy als de 2.0L Eurocup Formule Renault staan zowel zaterdag als zondag wedstrijden op het programma.
    crash
    De Fransman Tristan Vautier ging tot aan de limiet maar was tijdens de twee
    vrije oefensessies tweemaal de snelste man

    20-04-2007 om 10:06 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog een paar foto
    070409RS-SF7909.JPG  070409RS-SF7910.JPG070409RS-SF7917.JPG  070409RS-SF7918.JPG  070409RS-SF7919.JPG  070409RS-SF7920.JPG    070409RS-SF7913.JPG  070409RS-SF7916.JPG 
    070409RS-SF7921.JPG  070409RS-SF7922.JPG  070409RS-SF7923.JPG  070409RS-SF7924.JPG
    bmw 130i cup
    070409RS-SF7930.JPG  070409RS-SF7931.JPG  070409RS-SF7935.JPG  070409RS-SF7937.JPG  070409RS-SF7941.JPG 
    070409RS-SF7941.JPG  070409RS-SF7943.JPG  070409RS-SF7944.JPG  070409RS-SF7947.JPG  070409RS-SF7948.JPG 
    seat cupra cup
    070409RS-SF7958.JPG  070409RS-SF7965.JPG  070409RS-SF7971.JPG  070409RS-SF7972.JPG  070409RS-SF7972.JPG  070409RS-SF7973.JPG  070409RS-SF7980.JPG 
    070409RS-SF7986.JPG  070409RS-SF7989.JPG  070409RS-SF7994.JPG  070409RS-SF7996.JPG  070409RS-SF8000.JPG 
    070409RS-SF8001.JPG  070409RS-SF8006.JPG  070409RS-SF8008.JPG  070409RS-SF8011.JPG  070409RS-SF8012.JPG  070409RS-SF8020.JPG 
    070409RS-SF8023.JPG  070409RS-SF8025.JPG  070409RS-SF8032.JPG  070409RS-SF8034.JPG  070409RS-SF8036.JPG  070409RS-SF8037.JPG 
    070409RS-SF8043.JPG  070409RS-SF8044.JPG  070409RS-SF8057.JPG  070409RS-SF8070.JPG  070409RS-SF8071.JPG  070409RS-SF8073.JPG 
    070409RS-SF8077.JPG  070409RS-SF8090.JPG  070409RS-SF8098.JPG  070409RS-SF8099.JPG  070409RS-SF8101.JPG  070409RS-SF8104.JPG  070409RS-SF8106.JPG 
    swift cup

    15-04-2007 om 11:57 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto paas race op paas maandag
     070409RS-SF7687.JPG  070409RS-SF7695.JPG  070409RS-SF7721.JPG  070409RS-SF7726.JPG  070409RS-SF7735.JPG  070409RS-SF7739.JPG
     070409RS-SF7743.JPG  070409RS-SF7749.JPG  070409RS-SF7750.JPG  070409RS-SF7753.JPG 070409RS-SF7755.JPG070409RS-SF7756.JPG  070409RS-SF7759.JPG  
    070409RS-SF7762.JPG  070409RS-SF7771.JPG 070409RS-SF7775.JPG  070409RS-SF7781.JPG070409RS-SF7781.JPG  070409RS-SF7782.JPG  070409RS-SF7786.JPG 
    renault clio cup
    070409RS-SF7803_1.JPG  070409RS-SF7805.JPG  070409RS-SF7809.JPG  070409RS-SF7810.JPG  070409RS-SF7815_1.JPG070409RS-SF7829_1.JPG  070409RS-SF7830.JPG  070409RS-SF7830_1.JPG  070409RS-SF7831_1.JPG  070409RS-SF7833_1.JPG 070409RS-SF7838.JPG  070409RS-SF7841.JPG070409RS-SF7844_1.JPG  070409RS-SF7845_1.JPG  070409RS-SF7846.JPG 
    070409RS-SF7846_1.JPG  070409RS-SF7847_1.JPG  070409RS-SF7851.JPG  070409RS-SF7852.JPG   070409RS-SF7855.JPG  070409RS-SF7856.JPG  070409RS-SF7857.JPG
    070409RS-SF7858_1.JPG  070409RS-SF7859.JPG  070409RS-SF7860.JPG  070409RS-SF7861.JPG  070409RS-SF7863.JPG  070409RS-SF7864.JPG  070409RS-SF7865.JPG 
    070409RS-SF7866.JPG  070409RS-SF7868.JPG  070409RS-SF7869_1.JPG  070409RS-SF7870.JPG  070409RS-SF7872.JPG070409RS-SF7885.JPG  070409RS-SF7886.JPG  070409RS-SF7888.JPG 
    070409RS-SF7889.JPG  070409RS-SF7897.JPG  070409RS-SF7898.JPG  070409RS-SF7908.JPG 
    bmw 130i cup

    15-04-2007 om 11:42 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.belcar First Race
    01.jpg  02.jpg  03.jpg  04.jpg  05.jpg
     06.jpg  07.jpg  08.jpg  09.jpg 10.jpg
    belcar
    11.jpg  12.jpg  13.jpg  15.jpg  16.jpg 
    18.jpg  19.jpg  20.jpg  21.jpg  22.jpg
     23.jpg  24.jpg  24~0.jpg  25.jpg 26.jpg
    btcs
    28.jpg  29.jpg  30.jpg  31.jpg  32.jpg
    33.jpg 
    belcar
    fot van www.auto-sport.nu

    15-04-2007 om 11:33 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Albers hoopt eindelijk op finish
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het Etihad Aldar Spyker Formule 1-team is direct na de Grand Prix van Maleisië naar Bahrein gevlogen voor de derde Formule 1-race van het seizoen. Na de teleurstellende resultaten in de eerste twee races hoopt de renstal van Christijan Albers in de woestijn van Sakhir wel te kunnen profiteren van alle geboekte vooruitgang.
    Het circuit van Bahrein bevalt mij altijd erg goed", zegt Christijan Albers. "Het is erg indrukwekkend om het circuit in de woestijn te zien opdoemen. Voor komend weekend heb ik slechts één doel en dat is de finish halen. Ik ben erg teleurgesteld dat ik de eerste twee races niet hebben kunnen uitrijden, vooral vanwege het feit dat er wel degelijk veel progressie is geboekt sinds het begin van het seizoen. Ik wil komend weekend graag laten zien waartoe we nu in staat zijn."

    15-04-2007 om 11:28 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto van de gp2 series
    gp2-series-photos (9).jpg gp2-series-photos (90).jpg gp2-series-photos (91).jpg gp2-series-photos (92).jpg
    gp2-series-photos (93).jpg gp2-series-photos (94).jpg gp2-series-photos (95).jpg gp2-series-photos (96).jpg
    gp2-series-photos.jpg ho-pin-tung-action.jpg jimenez-sergio-sakhir.jpg luca-filippi-pitts.jpg
    gp2-series-photos (79).jpg gp2-series-photos (8).jpg gp2-series-photos (80).jpg gp2-series-photos (81).jpg
    gp2-series-photos (82).jpg gp2-series-photos (83).jpg gp2-series-photos (84).jpg gp2-series-photos (85).jpg
    gp2-series-photos (86).jpg gp2-series-photos (87).jpg gp2-series-photos (88).jpg gp2-series-photos (89).jpg
    gp2-series-photos (68).jpg gp2-series-photos (69).jpg gp2-series-photos (7).jpg gp2-series-photos (70).jpg
    gp2-series-photos (71).jpg gp2-series-photos (72).jpg gp2-series-photos (73).jpg gp2-series-photos (74).jpg
    gp2-series-photos (75).jpg gp2-series-photos (76).jpg gp2-series-photos (77).jpg gp2-series-photos (78).jpg
    gp2-series-photos (57).jpg gp2-series-photos (58).jpg gp2-series-photos (59).jpg gp2-series-photos (6).jpg
    gp2-series-photos (60).jpg gp2-series-photos (61).jpg gp2-series-photos (62).jpg gp2-series-photos (63).jpg
    gp2-series-photos (64).jpg gp2-series-photos (65).jpg gp2-series-photos (66).jpg gp2-series-photos (67).jpg
    gp2-series-photos (5).jpg gp2-series-photos (50).jpg gp2-series-photos (51).jpg gp2-series-photos (52).jpg
    gp2-series-photos (53).jpg gp2-series-photos (54).jpg gp2-series-photos (55).jpg gp2-series-photos (56).jpg
    gp2-series-photos (13).jpg gp2-series-photos (14).jpg gp2-series-photos (15).jpg gp2-series-photos (16).jpg
    gp2-series-photos (17).jpg gp2-series-photos (18).jpg gp2-series-photos (19).jpg gp2-series-photos (2).jpg
    gp2-series-photos (20).jpg gp2-series-photos (21).jpg gp2-series-photos (22).jpg gp2-series-photos (23).jpg
    gp2-series-photos (1).jpg gp2-series-photos (10).jpg gp2-series-photos (11).jpg gp2-series-photos (12).jpg
    foto van 

    15-04-2007 om 11:24 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto porsche supercup race 1
    luca-filippi-winner.jpg massa-portrait-bahrain-bridgestone.jpg porsche-supercup-bahrain- (1).jpg porsche-supercup-bahrain- (10).jpg
    porsche-supercup-bahrain- (11).jpg porsche-supercup-bahrain- (12).jpg porsche-supercup-bahrain- (13).jpg porsche-supercup-bahrain- (14).jpg
    porsche-supercup-bahrain- (15).jpg porsche-supercup-bahrain- (16).jpg porsche-supercup-bahrain- (2).jpg porsche-supercup-bahrain- (3).jpg
    porsche-supercup-bahrain- (4).jpg porsche-supercup-bahrain- (5).jpg porsche-supercup-bahrain- (6).jpg porsche-supercup-bahrain- (7).jpg
    porsche-supercup-bahrain- (8).jpg porsche-supercup-bahrain- (9).jpg porsche-supercup-bahrain-.jpg
    foto van

    15-04-2007 om 11:18 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto kwalificatie f1
    _F6E9793.jpg _F6E9800.jpg adrian-sutil-bahrain-bridgestone.jpg alonso-bahrain-bridgestone.jpg
    anthony-davidson-super-aguri-bridgestone.jpg bahrain-att-williams- (1).jpg bahrain-att-williams- (10).jpg bahrain-att-williams- (11).JPG
    bahrain-att-williams- (12).jpg bahrain-att-williams- (2).jpg bahrain-att-williams- (3).jpg bahrain-att-williams- (4).jpg
    bahrain-att-williams- (5).JPG bahrain-att-williams- (6).JPG bahrain-att-williams- (7).JPG bahrain-att-williams- (8).jpg
    bahrain-att-williams- (9).jpg bahrain-att-williams-.jpg bahrain-bmw- (1).jpg bahrain-bmw- (10).jpg
    bahrain-bmw- (11).jpg bahrain-bmw- (12).jpg bahrain-bmw- (13).jpg bahrain-bmw- (14).jpg
    bahrain-bmw- (15).jpg bahrain-bmw- (2).jpg bahrain-bmw- (3).jpg bahrain-bmw- (4).jpg
    bahrain-bmw- (5).jpg bahrain-bmw- (6).jpg bahrain-bmw- (7).jpg bahrain-bmw- (8).jpg
    bahrain-bmw- (9).jpg bahrain-bmw-.jpg bahrain-toyota- (1).jpg bahrain-toyota- (10).jpg
    bahrain-toyota- (11).jpg bahrain-toyota- (2).jpg bahrain-toyota- (3).jpg bahrain-toyota- (4).jpg
    bahrain-toyota- (5).jpg bahrain-toyota- (6).jpg bahrain-toyota- (7).jpg bahrain-toyota- (8).jpg
    bahrain-toyota- (9).jpg bahrain-toyota-.jpg bridgestone-bahrain-gp.jpg christijan-albers-skyker-bridgestone.jpg
    coulthard-bahrain-bridgestone.jpg felipe-massa-ferrari-bridgestone.jpg fernando-alonso-bahrain-bridgestone.jpg filippi-luca-winning-bahrain.jpg
    giancarlo-fisichella-bahrain-bridgestone.jpg hamilton-bahrain-bridgestone.jpg hamilton-lewis-bahrain-bridgestone.jpg hamilton-lewis-bridgestone.jpg
    heidfeld-bahrain-bridgestone.jpg heikki-kovalainen-bahrain-bridgestone.jpg hiroshi-yasukawa-director-bridgestone.jpg IMG_1301.jpg
    jenson-button-bahrain-bridgestone.jpg kimi-raikkonen-bahrain-bridgestone.jpg lewis-hamilton-bahrain-bridgestone.jpg lewis-hamilton-mclaren-bahrain-bridgestone.jpg
    foto van

    15-04-2007 om 11:17 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GP2: Filippi wint eerste race van het seizoen, Ho-Pin Tung op P15
    Luca Fillipi heeft de eerste race van het GP2-seizoen op zijn naam geschreven. De Italiaan kwam acht seconden eerder over de finish dan nummer twee Timo Glock. Andreas Zuber wist zijn derde startpositie om te zetten in de derde plaats. De snelste ronde kwam op naam van Kazuki Nakajima. Ondanks dat werd de Japanner zeventiende op een ronde achterstand van de kop van het veld.

    Bij de start kwam Timo Glock goed weg. Fillipi wist de aanval van de Duitser in de eerste bocht echter af te slaan. Ook Zuber slaagde erin om zijn positie te handhaven. Negrao was de grootste verliezer van de start. De man van Minardi Piquet startte als tweede, maar viel al snel terug tot achterin de toptien.

    Ho-Pin Tung, die vanaf P24 startte, wist zijn eerste GP2-race tot een goed einde te brengen. De Chinese Nederlander werd vijftiende, terwijl hij voor dit weekend nog helemaal geen ervaring had met de GP2-bolide.

    Mike Conway en Giorgio Pantano gingen niet van start, omdat beide coureurs kampten met versnellingsbakproblemen. Tevens verscheen Pastor Maldonado niet op de startgrid.

    Top 10 van de eerste GP2-race in Bahrein:
    1 L.Filippi			Super Nova	58:34.676
    2 T.Glock iSport + 8.162
    3 A.Zuber iSport + 11.903
    4 B.Senna Arden + 16.373
    5 L.di Grassi ART + 18.074
    6 A.Zaugg Arden + 39.462
    7 N.Lapierre DAMS + 40.122
    8 B.Garcia Durango + 43.505
    9 K.Chandhok Durango + 51.883
    10 M.Ammermuller ART + 1:02.082
    15 H.P. Tung BCN + 1:12.116

    15-04-2007 om 11:07 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LMS: Peugeot bezet eerste startrij na spannende kwalificatie
    MONZA - Na de kwalificaties van het eerste LMS-treffen te Monza kunnen we er vanuit gaan dat de nieuwe Peugeots 908 HDi FAP er niet alleen goed uitzien, maar ook razend snel zijn. De beide Franse fabrieksauto's speelden tijdens de gehele kwalificatie haasje over met elkaar, maar uiteindelijk was het de Peugeot met startnummer zeven van Nicolas Minassian en Marc Gené die op pole mag starten. De tweede Diesel strandde op slechts 177 hondersten van de pole.

    Even leek het erop dat de Charouz Lola van Mücke/Charouz roet in het eten van de Peugeots zou strooien, maar uiteindelijk bleef de Portugese auto steken op iets meer dan anderhalve seconde van de polesitter.

    De Racing for Holland Dome van Jan Lammers, David Hart en Jeroen Bleekemolen deed het stukken beter dan gisteren en reed een zevende starttijd op 3.5 seconden van de pole.

    De Lola B05 van het Quifel ASM Team (Amaral/De Castro/Burgeno) klokte de snelste tijd in LMP2, maar bleef maar net de Barazi Zytek 07S van onder andere Michael Vergers voor. De Horag Racing Lola B05 van de Belgen Didier Theys en Eric van de Poele tikte als vijfde in LMP2 aan.

    In GT1 bleef de Oreca Saleen op de snelheid van vorig jaar verderbouwen. De Saleen S7-R van Ortelli/Ayari bleef de Corvette C6.R van Alphand/Policand/Goueslard maar net een paar hondersten voor. De privateer Aston Martin DBR9 van Liz Halliday en Antonio Garcia klokte de derde tijd.
    De crew van het Luc Alphand team hebben de hele nacht doorgewerkt om de Corvette C5-R van onder andere de Belg Vincent Vosse op tijd klaar te krijgen. Die wagen was gisteren betrokken bij een felle brand in de pitlane waarbij ook enkele monteurs naar het ziekenhuis moesten. De machine van Blanchemain/Dumez/Vosse start voorlaatste in de GT1-klasse. De Larbre Aston Martin van de Belg Grégory Franchi start als laatste in LMGT1.

    In LMGT2 staan er twee Porsches op de eerste twee plaatsen. De IMSA Perfomance 997 RSR van Narac/Lietz kon de Farnbacher 997 RSR van Werner/Ehret/Nielsen nog net voorblijven. Als derde start de eerste Ferrari 430 van het gezelschap, die van De Simone/Hernandez/Bonetti.
    De officiële Spyker C8 GT2R van Peter Kox en Jarek Janis noteerde een elfde starttijd, de Belgische Ice Pol Ferrari 430 GT van Lambert/Lefort/Bouvy lukte een dertiende tijd in GT2.

    De eerste race over 1000km start morgen om 13.00

    15-04-2007 om 11:06 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fellipe Massa pakt vijfde pole uit zijn carrière in Bahrein
    Felippe Massa heeft Ferrari de pole position in Bahrein bezorgd. De Braziliaan was in de laatste ronde van de kwalificatie 0.283 seconde sneller dan Lewis Hamilton. Raikkonen moest het doen met een derde plaats, gevolgd door Fernando Alonso en Nick Heidfeld. Christijan Albers eindigde op P22.

    In de eerste ronde viel het volledige team van Spyker en Toro Rosso uit samen met Takuma Sato en David Coulthard. Coulthard was de enige coureur, die met een goed excuus uitviel. De Schot had namelijk een dienstweigerende versnellingsbak.

    Het team van Honda toonde geen progressie in de kwalificatie. Het team dat vorig jaar nog een overwinning boekte, eindigde in de kwalificatie op P15 en P16. Anthony Davidson viel ook in de tweede ronde af en eindigde op een knappe dertiende plaats. In de laatste paar seconden van het tweede gedeelte bleek ook dat Heikki Kovalainen niet snel genoeg was geweest voor het laatste kwalificatiedeel. De Fin van Renault kwam 0.283 seconde tekort op de tiende plaats en werd daardoor twaalfde.

    Het team van Spyker kwam deze keer dichter bij de rest van het veld. Het lukte Sutil zelfs om de met pech geplaagde Coulthard voor te blijven. Albers eindigde op P22 op een paar tienden van zijn teamgenoot.

    Top-10 van de kwalificatie in Bahrein:
    1  F.Massa		Ferrari		1:32.652
    2 L.Hamilton McLaren 1:32.935
    3 K.Raikkonen Ferrrari 1:33.131
    4 F.Alonso McLaren 1:33.192
    5 N.Heidfeld BMW 1:33.404
    6 R.Kubica BMW 1:33.710
    7 G.Fisichella Renault 1:34.056
    8 M.Webber Red Bull 1:34.106
    9 J.Trulli Toyota 1:34.154
    10 N.Rosberg Williams 1:34.399

    15-04-2007 om 11:06 geschreven door zaterik  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief
  • Alle berichten

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • yhu

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs