Inhoud blog
  • Laatste werkdag
  • B.A. van Bekende Australier
  • Weekend
  • Plantjes plantjes en nog es plantjes
  • Adelaide
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Nele in Australie
    Van 16 juli tem 4 aug
    27-07-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Plantjes plantjes en nog es plantjes
    Ahoy hoi
    We zijn nu donderdag en ik zou bijna zeggen de werkweek zit er op want vrij- en zaterdag heb ik vrijaf maaaaarrrrr zondag sta ik op de lijst om te werken. Mogij, zondag ? Ja t is hier nl. Nationale boomdag en ze maken er nogal n spel van. Woensdag mochten we plakkaatjes maken en rondzetten om aan te tonen waar de plantjes geplant mochten worden. Want vandaag kwamen 2 bussen met schoolkinderen deze fijne activiteit uitvoeren. Althans dat was de bedoeling. 5 minuten nadat de kindjes van de 2e bus hun uitleg hadden gekregen kwam er een dondervlaag voorbij en hup allemaal terug in de bus en toodeloo en doe de groetjes. Dus ja de vrijwilligerkes op de knietjes en plantjes planten. Olei. Onze rol was normaal gezien beperkt door zo n dingen in elkaar te steken die dan rond de plantjes moeten komen ter bescherming. Mo ja het weer besliste daar dus anders over. Regen of geen regen twas door te werken. Nog iets grappigs was dat de plaats v dit alles naast de luchthaven lag en telkens onze leidster iets wou uitleggen er een vliegtuig opsteeg en ik kan je zeggen je mag nog zo dicht staan om te luisteren, je hoort toch niets. Hihi.
    Dinsdag mochten we op een verlaten eiland onkruid gaan trekken. Zo van dag gezellig stekelig type. Joepie. Het was op een site waar ze vroeger de zieke immigranten staken zodat ze de rest van het land niet zouden besmetten. Het waren allemaal eenvoudige barakken. Wel tof. Tot de verantwoordelijke ik en mijn onkruidbestrijdende partner ons een verder gelegen barakje toonde en zei, willen julie het onkruid uittrekken bij het mortuarium. Slik. Echt. Wij. Moeta. Vreemd wel alle barakken waren open uitgezonderd deze. Ik weet niet of er toch ging ingegaan zijn  moest ie open geweest zijn.... brrr



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs