Inhoud blog
  • Laatste werkdag
  • B.A. van Bekende Australier
  • Weekend
  • Plantjes plantjes en nog es plantjes
  • Adelaide
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Nele in Australie
    Van 16 juli tem 4 aug
    21-07-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Melbourne
    Ahoy hoi
    K heb wat problemen met mijn neleopreis email en hoop dat jullie het niet erg vinden om het verslag tot dusver via deze website te moete lezen. Niet te veel letten op spelling en typfouten alstu. Dank je Kristien om het adres aan jullie te sturen.
    Enfin dit gezegd zijnde: tis hier de max!,
    De vluchten zinn dus supervlot verlopen. Heb zelfs n beetje kunnen slapen.
    Mijn  hotel i  Melbourne lag letterlijk op 2 minuutjes wandelen van het station waar de bus me van de luchghaven had gebracht. Zaaalig geslapen die nacht wat eerder verrassend was, want onafgezien v  hoe moe ik ben (en dat was ik) k ga normaal gezien nooit goed slapen in een vreemd bed de eerste keer. Mo toet.
    De wekker gezet op 8:00 en dan op 9:00 hihi. Warme douche warme douche merci gepakt en dan naar het centrum. Fieuw tis hier druk. Niet zomaar stil staan op het voetpad want da  loopt er gegarandeerd een tegen jou. Je hebt niet genoeg tijd om de straat over te steken en de autos die willen kndraaien komen heel dicht bij het voetpad. Was even wennen. Al bij al mooi weer en  hier en daar een kerkje bezocbt. Plots regen en da  weer mooi weer. Blijkbaar ook iets typisch van daar. Uitstapje geboekt voor morgen. En dat uitstapje was naar een wildlife opvangcentrum en dan als hoogtepunt naar de oceaan om minipinguins uit de oceaa  te zien komen en naar hun  huisjes zien gaan. Ik dacht dat kangoeroes mijn favoriete ausrtalisch diertjes gingen zijn maar na een bezoek aan het opvang zijn het dus koalas. Hoe schattig is da. Erna een toer gedaan op zo n  houten planken, machtig  maar ik kon bijna gee  fotos trekken of mijn gsm waaide weg. Miljaarde er was veel wind. de rit ernaartoe was ook de max. Stel u voor: op de qchtergrond groene bergen en op de voorgrond geld velden met hier en daar een bruin hoppend ding. Neen geen bunny hop. En dan het moment supreme de pinguinekes. Zooo schattig! Was zeker de moeite.
    Volgende dag weer n beetje verloren gelopen in de stad. Overdekte markt gedaan en een oude gevangenis bezocht. En dan savonds met de nachtbus naar Adelaide. Voorzien vertrek 20u voorziene aankomst 6u



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    29-07-2017
    Gr uit Gent

    Hey Nele,

    je blog lezen is zo al weer de max ! Zo te zien heb je het erg naar je zin . Dus je mede vrijwilligers zijn allemaal okra'tjes. Zijn dat dan mensen van mijn leeftijd of toch nog ietsjes ouder ? AH ge wilt gij geen plantjes in uwen tuin, na deze reis kijk je er helemaal anders tegen aan mwoeha ! 

    T voornaamste is toch dat het daar allemaal mee valt voor jou down under en dat je e goede tijd hebt

    Doe zo voort en behouden terug reis als de tijd gekomen is....

    Warme groet 

    katy

    29-07-2017 om 00:39 geschreven door Katy




    Archief per week
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs