Deze campagne werd gemaakt door Livegreen. We zien een leeg flesje dat op de grond gesmeten is. Verder is de slogan 'Littering says a lot about you' te zien. Met andere woorden: afval storten zegt veel over jezelf. De insight is dus duidelijk: geen afval op straat. Hiermee willen ze de burger duidelijk maken dat afval storten niet door de beugel kan.
Het merk dat zijn beste tijd gehad heeft is Ravensburger. Ravensburger is gekend voor zijn spelletjes en puzzels. Aangezien kinderen steeds vroeger en vroeger een iPad hebben, laten ze de ouderwetse spelletjes links liggen. De challenge die ik voor Ravensburger voor ogen heb, is het digitaliseren van de spelletjes. Hierdoor verliezen ze misschien wel hun authenticiteit, maar dit is tegelijkertijd ook een kans om kinderen weer met gezelschapsspelletjes en puzzels te laten spelen.
Discriminator: Er bestaan zowel betrouwbare gezinswagens als sportieve wagens, dit met een Italiaans design.
Reason to believe: Alfa Romeo hecht veel belang aan design, zo werden er in de loop der jaren regelmatig designonderzoeken gedaan. Alfa Romeo wil zich ook opnieuw stevig in de markt zetten, dit doen ze door een negental nieuwe modellen te maken over een periode van vier jaar.
Emotional benefit: Ik heb een sportieve en snelle wagen maar tegelijkertijd ook een gezinswagen, ik kan mijn gezin dus beschermen. Ik moet de luxe en design niet laten vallen om toch een veilige wagen te hebben.
Functional benefit: Ik heb een veilige en kwaliteitsvolle wagen.
Visie: Design moet voor iedereen verkrijgbaar en betaalbaar zijn. Daarbovenop spelen ze in op de eisen van de markt aan de hand van een snelle respons. Met andere woorden, Zara is steeds mee met de nieuwste trends.
Missie: In een zeer korte tijd en zo snel mogelijk de markt bereiken.