© YouTube

Coca-Cola voert hunk definitief af: 'We concentreren ons op het flesje'

Coca-Cola heeft een nieuwe campagne klaar waarin ze alle producten binnen het cola-gamma van eenzelfde logo voorzien. Daardoor moeten alle blikjes dezelfde look hebben, alleen de naam zal verschillen.

mige

‘Met deze nieuwe eenmerkstrategie benadering in België wordt Coca-Cola echt een familie, waarbij de varianten met minder of geen calorieën op dezelfde hoogte als de originele klassieker komen. Op die manier willen we het unieke Coca-Cola gevoel van ‘happiness’ doortrekken in het hele gamma, en tegelijk ons aanbod van meer keuze duidelijker communiceren’, aldus Hilary Quin, Coca-Cola Trademark Director.

Enige nadeel: door alle communicatieplannen op één lijn te brengen, zal er ook geen plaats meer zijn voor de knappe Coca-Cola Light hunk die vrolijk en bezweet achter zijn grasmachine aanloopt. 'Voorlopig zit er ook niets in die vorm aan te komen', laat Coca-Cola ons weten. 'We concentreren ons nu op het flesje en de nieuwe eenheidscampagne, maar van een hunk is momenteel geen sprake meer. Misschien dat die ooit nog wel eens terugkomt, maar nu zeker niet.'

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer