© W&F

Verhalenvertelster geeft 101 tips om gelukkig te zijn

Met behulp van 101 kortverhalen gelukkig worden. Het kan dankzij het boek 'Simpelweg gelukkig zijn' van de Brechtse Ine Van Hofstraeten.

Elke Lamens

"Ik had een jaar geleden een 'bucket list' gemaakt met daarop een honderdtal zaken die ik zeker nog wilde doen, die me gelukkig zouden maken. Ik was die lijst eigenlijk vergeten, maar toen ik een punt achter mijn relatie zette, botste ik er plots weer op.”

Het was aanvankelijk niet de bedoeling om de kortverhalen n een boek te verzamelen. "In eerste instantie had ik de verhalen voor mezelf geschreven. Maar toen anderen ze lazen, vonden die dat ik ze niet alleen voor mezelf kon houden.

Het geluk bij de mensen binnenbrengen. Zeker in deze eindejaarsperiode waarop iedereen terug- en vooruitblikt, kan dit boek een extra stimulans betekenen. Simpelweg gelukkig zijn is eigenlijk een must voor iedereen die vreugde, passie en energie zoekt."

Ine geeft vijf exemplaren weg van het boek. Het enige wat u moet doen, is een mail sturen naar info@passievoorschrijven.be en motiveren waarom u graag dit boek onder de kerstboom wilt.

Wie Simpelweg gelukkig zijn graag nog onder de kerstboom heeft, kan dit bestellen via www.passievoorschrijven.be. Het telt 145 blz.. en kost 15,95 euro. Vanaf 20 januari ligt het in de boekhandel.

Lees het hele verhaal zaterdag in Gazet Van Antwerpen - editie Noord.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

MEER OVER